Cr0ssFire Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har problemer med å finne drivere til skjermkortet, nVidia 8600m GS for XP. Finner ikke på Acer sine sider, heller ikke nVidia. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå... Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå... Kjøp den for 5990,-! Skjer med at PC-er til 11.000,- som fikk god kritikk ett halvt år siden koster nærmere dobbelt så lite?! Edit: Ah, så ikke at din hadde blu-ray og 4gb minne. 6990,- er jo en kjempepris. Endret 10. juni 2008 av Maehra Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå... Kjøp den for 5990,-! Skjer med at PC-er til 11.000,- som fikk god kritikk ett halvt år siden koster nærmere dobbelt så lite?! Blir akkurat samme prisen hvis han/hun vil ha med Blu-Ray og 4gb ram. Det må du nemlig plusse på 995kr for å få hvis du kjøpern fra Elprice Endret 10. juni 2008 av halvoralex Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Denne laptopen koster nå 6990,- hos Binders. Kommer med 320gb harddisk,4gb internminne og blu-ray. Den skal jeg ha:D Halvveis ot: Hva er forskjellen på internminne i maskinen og minne i skjermkortet? Null peiling på slikt, alstå... Kjøp den for 5990,-! Skjer med at PC-er til 11.000,- som fikk god kritikk ett halvt år siden koster nærmere dobbelt så lite?! Blir akkurat samme prisen hvis han/hun vil ha med Blu-Ray og 4gb ram. Det må du nemlig plusse på 995kr for å få hvis du kjøpern fra Elprice Hvor mye vil jeg merke av 1gb ekstra med tanke på spilling og sånn, noen som har efraring med det? Og hva skal en med blu-ray? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Lyden på PC-en begynner å lagge etter ca 30 min spilling i CS, BF, etc. Noen forklaring på hva dette kan være? Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Lyden på PC-en begynner å lagge etter ca 30 min spilling i CS, BF, etc. Noen forklaring på hva dette kan være? Hadde presist det samme problemet med min stasjonære PC en stund siden. Prøv å oppdater driveren til lydkortet, det fungerte for meg. Lenke til kommentar
ACRohan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei, sliter med å finne oppdaterte drivere til mitt GeForce 8600M GS til min 5920G, har sett på diverse plasser, men har ikke klart å finne rett driver ennå Takker for hjelp Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Alle nyere nVidia-kort bruker samme driver, og du trenger ingen spesifikk driver til akkurat din maskin. Du må imidlertid ha drivere som er modifisert for å fungere på bærbare maskiner, slike finner du ett rikt utvalg av på www.laptopvideo2go.com. Lenke til kommentar
lilob Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Kjøpte meg denne i går. Veldig godt fornøyd egentlig. Ikke testet den i noen spill ennå, men er ikke det jeg kommer til å bruke den til uansett. Irriterer meg litt over tregheten til Vista, blir nok XP på den etter hvert. Endret 13. juni 2008 av lilob Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Spør som en annen her. Hvor mye forskjell er det på 3 og 4 MB minne, og hvor stor er egentlig fordelen/forskjellen med blu-ray spiller i forhold til vanlig?? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Vil tro at det er ingen forskjell mellom 3 og 4GB minne da 32-bits Windows ser kun 3GB. Fordelen med BR er at du kan se på BR filmer på din PC, og ikke bare vanlige DVD. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har tenkt å kjøpe denne laptopen men har et par spørsmål: 1. Støyer den ved vanlig bruk?Surfing, musikk og Office? 2. Hvordan er batteriet ved vanlig bruk, dvs. surfe, musikk osv? 3. Hvordan er selve byggekvaliteten?Er det solid hard plast? Holder det lenge mao? 4. Er laptopen "stor"? Har planer om å bruke den som skole pc så mindre desto bedre. Håper noen som har allerede laptopen kan svare. På forhånd takk! Lenke til kommentar
magneman Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Edit: Fant ut av det egentlige spørsmålet jeg stilte, så jeg stiller et nytt spørsmål. Hvis man åpner Intel Turbo Memory så kan man velge hvilken "cache policy" man vil ha, Windows ReadyBoost og ReadyDrive. Hva er de forskjellige tingene? Har dere dem aktivert eller deaktivert? Endret 19. juni 2008 av magneman Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Edit: Fant ut av det egentlige spørsmålet jeg stilte, så jeg stiller et nytt spørsmål. Hvis man åpner Intel Turbo Memory så kan man velge hvilken "cache policy" man vil ha, Windows ReadyBoost og ReadyDrive. Hva er de forskjellige tingene? Har dere dem aktivert eller deaktivert? Jeg har begge aktivert. De var begge aktivert når jeg fikk pcen, så skal vell kanskje være det for å få noe effekt? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ingen så har noen svar på mine spørsmål? Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Tenkte veldig på å kjøpe denne pc'en. men så har plutselig en kompis av meg en Dell xps m1710 som han kunne selge meg, for 7000,- på papiret ser jo nesten acern bedre ut?! men dell sin xps må vell være noe bedre? eller? har ikke så mye peil på pc egentlig... men skal nok bruke den til litt gaming. og jeg trenger at den kan takle mye på en gang. noen erfaringer? meninger? om hvem jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Har denne pcen selv, har lyst til å formatere den! Noen som vet om det fulgte med noen gjennopprettnings cd? Lenke til kommentar
maasoey Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kan noen som har denne PC'en ta noen bilder av den? Syntes det var dårlig med store bilder å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå