Gå til innhold

Erfaringer med Acer Aspire 5920G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei noen som har den nyeste nvidia driveren til 5920g? jeg finner ikke frem til den riktige på laptopvideo2go.com mulig bare jeg som er blind:P

skjermkortet er geforce 8600m GT

 

Sjekk på høyre side: "Latest Drivers" og trykk på "167.45 Vista 32-bit"

 

Last ned først Driver-fila, så laster du ned Modded INF-fila. Pakk ut Driver-fila og klipp ut INF-fila og lim den inn i mappen som du pakket ut Driver-filene i...

Åpne og finn Setup.exe og instaler..

Lenke til kommentar
så ble denne pcn nesten bestillt, men når jeg går inn på elprice og på mpx, så ser jeg samme pcn, mn med forskjellig prosessor? trodde når en pc het et nummer, så var den lik over alt?

 

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=84521

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....85&cid=5546

 

 

http://www.snikende_ullteppe.com :p Hva er det for en side stewie28?

Endret av cencer77
Lenke til kommentar
hei noen som har den nyeste nvidia driveren til 5920g? jeg finner ikke frem til den riktige på laptopvideo2go.com mulig bare jeg som er blind:P

skjermkortet er geforce 8600m GT

 

Sjekk på høyre side: "Latest Drivers" og trykk på "167.45 Vista 32-bit"

 

Last ned først Driver-fila, så laster du ned Modded INF-fila. Pakk ut Driver-fila og klipp ut INF-fila og lim den inn i mappen som du pakket ut Driver-filene i...

Åpne og finn Setup.exe og instaler..

 

Det står jo at den driveren ikke er til 8600m GT men til 8700 gt osv. men det har kanskje lite å si?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har ikke lest gjennom alle sidene og sjekke om noen andre har hatt det samme problemet men stiller spørsmålet mitt for det.

 

jeg har nettopp kjøpt meg en Acer Aspire 5920G men har litt problemer med lyden. Jeg hører ingenting. Jeg hra satt opp lyden på fult og gått inn på kontrollpanel og fiksa litt på innstillinger der også men jeg hører ingenting. Men hvis jeg trykker på test lyden så kommer det lyd. Men hvis jeg hører på musikk eller noe så kommer det ikke lyd. Har noen hatt det samme problmet og kan hjelpe meg med det?

Takk på forhånd!

Hilsen Ibrar

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hei noen som har den nyeste nvidia driveren til 5920g? jeg finner ikke frem til den riktige på laptopvideo2go.com mulig bare jeg som er blind:P

skjermkortet er geforce 8600m GT

 

Sjekk på høyre side: "Latest Drivers" og trykk på "167.45 Vista 32-bit"

 

Last ned først Driver-fila, så laster du ned Modded INF-fila. Pakk ut Driver-fila og klipp ut INF-fila og lim den inn i mappen som du pakket ut Driver-filene i...

Åpne og finn Setup.exe og instaler..

 

Det står jo at den driveren ikke er til 8600m GT men til 8700 gt osv. men det har kanskje lite å si?

 

alle mener att det har lite å si når du legger in den moda inf fila men jeg sliter litt med dette. Hvis jeg skal spille WC3 eller egentlig de fleste andre spill får jeg ikke "widescreen" blir to svarte striper på hver side av skjermen... kanskje dette bare er feil instilligner fra min side men dette kom etter att jeg la inn denne drivern og modet inf fil. noen som har peil?

 

Edit: ja jeg har prøvd å fikse på instillingene uten hell

Endret av aardwolf
Lenke til kommentar
Har bestilt pcen fra mpx.no :)

1280 x 800 kan da ikke være så ille? 19'' jeg sitter med når kjører 1440 x 900, som er nok etter min mening, så littegrann lavere på en 15,4'' kan da ikke være så gæ'ærnt :p

 

Neida ille er det ikke, men min gamle bærbare hadde 1680 x 1050, så det ble en stor nedgang for meg. Kommer mye ann på hva man er vant med. Har 1600 x 1200 på min stasjonære 20" som også gir ganske mye plass på skrivebordet.

Lenke til kommentar
quote]

Neida ille er det ikke, men min gamle bærbare hadde 1680 x 1050, så det ble en stor nedgang for meg. Kommer mye ann på hva man er vant med. Har 1600 x 1200 på min stasjonære 20" som også gir ganske mye plass på skrivebordet.

 

ok :p det blir jo en liten nedgang^^

Lenke til kommentar
Hører mange sliter med masse Acer programvare, er det enkelt å fjerne dette?

 

Hvordan er det å drive videoredigering med Premiere på disse PC-ene?

 

Og kan jeg spille disse spillene med et 8600 GS skjermkort:

CS:S

Battlefield

?

Bør vel gå, er ikke de mest krevende spillene...

 

Programvarene som fulger med er bare å fjerne. ikke noe problem.

Når det gjelder videoredigering så vet jeg ikke. (har ikke brukt min til det) men er veldig sikker på at det skal gå glatt.

Er også veldig sikker på at et 8600m GS kort skal fint dra Bf2 og Cs:s

Jeg har 8600m GT og jeg tar alle spillene på high grafikk. kanskje du må spille på Medium?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...