BullUrge Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei har nettopp kjøpt acer 5920 g med t7500 2,2 og 8600gt 512mb. Jeg har problemer med at maskinen restarter skjermdriveren opptil flere ganger i løpet av en omgang med bf2.. Er det noen av dere som har svar på hvordan jeg blir kvitt det problemet ?? Er utrolig frusterende når man er midt i spillet takker for alle svar.ps: forceware : 156.72?? vet ikke om det er rette info om driverfil Mvh Kent richard Er det den som følger med maskinen? Eventuelt kan du laste ned standard-driveren fra VGA Driver Ver. 07.15.11.5672.zip Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei har nettopp kjøpt acer 5920 g med t7500 2,2 og 8600gt 512mb. Jeg har problemer med at maskinen restarter skjermdriveren opptil flere ganger i løpet av en omgang med bf2.. Er det noen av dere som har svar på hvordan jeg blir kvitt det problemet ?? Er utrolig frusterende når man er midt i spillet takker for alle svar.ps: forceware : 156.72?? vet ikke om det er rette info om driverfil Mvh Kent richard Er det den nye med Blu-ray leser? Dette er for så vidt et spørsmål til alle med den nye Blu-ray versjone; Hva heter Blu-ray enheten? (lurer på om det er en LG Blu-ray, men vil ha det bekreftet da LG ikke har annonsert noen slike "offisielt" enda). Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er den egentlig blitt levert med Blu-Ray? Vet ps.no hadde en versjon med Blu-Ray liggende ute, men den forsvant plutselig, noe som kan tyde på at den egentlig ikke har kommet ut enda, og at de heller ikke hadde den inne... Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er den egentlig blitt levert med Blu-Ray? Vet ps.no hadde en versjon med Blu-Ray liggende ute, men den forsvant plutselig, noe som kan tyde på at den egentlig ikke har kommet ut enda, og at de heller ikke hadde den inne... http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....mp;shopby=629;2 Lenke til kommentar
BullUrge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er den egentlig blitt levert med Blu-Ray? Vet ps.no hadde en versjon med Blu-Ray liggende ute, men den forsvant plutselig, noe som kan tyde på at den egentlig ikke har kommet ut enda, og at de heller ikke hadde den inne... Hvorfor ikke hos Netshop? De har Acer Aspire 5920 C2D T7500 Blu-ray til 9995,-, og disse ville jeg stolt på mer enn elprice, som selger annet enn it-relatert. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei har nettopp kjøpt acer 5920 g med t7500 2,2 og 8600gt 512mb. Jeg har problemer med at maskinen restarter skjermdriveren opptil flere ganger i løpet av en omgang med bf2.. Er det noen av dere som har svar på hvordan jeg blir kvitt det problemet ?? Er utrolig frusterende når man er midt i spillet takker for alle svar.ps: forceware : 156.72?? vet ikke om det er rette info om driverfil Mvh Kent richard Har samme problemet. bare at det skjer veldig kjeldent med meg. skjedde ganske mye i begynelsen, men har av en eller annen grun sluttet:S Lenke til kommentar
PlowKing Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, jeg lurte på om noen andre sliter med mye lagging i spill på 5920G? Den jeg har har Geforce 8600 GS 512mb og T7500 cpu, men det lagger noe helt jævlig på ProStreet selvom jeg har på laveste oppløsning.. noen som veit? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, jeg lurte på om noen andre sliter med mye lagging i spill på 5920G? Den jeg har har Geforce 8600 GS 512mb og T7500 cpu, men det lagger noe helt jævlig på ProStreet selvom jeg har på laveste oppløsning.. noen som veit? Legg inn nye drivere eller aktiver v-sync\trippel buffering, en kompis av meg som har pcen slet med det samme. Lenke til kommentar
PlowKing Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Skal jeg ha vsync på : Bruk instillingene for 3d programvare eller fremtving deaktivering eller fremtving aktivering? Og skal jeg ha trippel buffring aktivert med noen av dem for at det skal yte optimalt? Endret 2. februar 2008 av PlowKing Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Skal jeg ha vsync på : Bruk instillingene for 3d programvare eller fremtving deaktivering eller fremtving aktivering? Og skal jeg ha trippel buffring aktivert med noen av dem for at det skal yte optimalt? Fremtving aktivering, sett på trippelbuffering, det funker nemlig bare når v-sync er påskrudd og kan skru det på i spill om du ikke har opsjon for v-sync. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 kan noen sie meg om jeg kan bruke hdmi til å koble til xboxen min å spille med? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Problemet fikset.. Endret 7. februar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 kan noen sie meg om jeg kan bruke hdmi til å koble til xboxen min å spille med? Maskinen har HDMI utgang og det er ikke mulig å sende signaler inn til laptop'en via den. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Folkens, skal sende inn en email til Acer support angående skjermkort problemer, og lurer derfor på hvor jeg kan finne ut av serienummeret på PC-en. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Folkens, skal sende inn en email til Acer support angående skjermkort problemer, og lurer derfor på hvor jeg kan finne ut av serienummeret på PC-en. Serienummeret ligger vell under pcen som på alle andre bærbare ?!? mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Takk, skal sjekke det. Har ikke peiling selv ettersom dette er min første bærbare. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmmm, er litt usikker på hvilket tall jeg skal se etter. Det er ganske mange tall der, men er serienummer der det står SNID *etterfulgt av masse tall* ? Hvor står det hen? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Serienummer (serial number) forkortes ofte til SN eller S/N, så det er godt mulig. Hva står det ved eventuelle andre tall som kan være serienummer? Lenke til kommentar
magneman Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Serienummer (serial number) forkortes ofte til SN eller S/N, så det er godt mulig. Hva står det ved eventuelle andre tall som kan være serienummer? Stod S/N rett ovenfor SNID. Da vet jeg hva som er serienummeret ihvertfall. Takk Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) jeg har opplever at pcn låser seg etter at den har gått i ventemodus ved at jeg har klappet den sammen eller bare latt den stå. da må jeg holde inne strøm knappen for å skru PC-en av og så på igjen. noen som vet åssen jeg kan ordne dette? Endret 17. februar 2008 av smrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå