kesse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, det skulle jeg tro. Hele poenget med angrefrist er jo siden man ikke har hatt mulighet til å prøve produktet i butikk så skal man få mulighet til å prøve det hjemme. Men maskinen bør være i perfekt stand pluss at du har alt av embalasje osv. Jeg mener at det er slik, uansett bør du ta en telefon til MPX. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Står mellom denne maskinen her og XPS 1530 nå. Jeg får bedre specs på denne til den samme prisen, men jeg er usikker på byggekvaliteten og oppløsningen. Jeg vil ha 8600GT, men trenger ikke HD-DVD. Finnes det er version med den løsningen? Lenke til kommentar
mennas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Står mellom denne maskinen her og XPS 1530 nå. Jeg får bedre specs på denne til den samme prisen, men jeg er usikker på byggekvaliteten og oppløsningen. Jeg vil ha 8600GT, men trenger ikke HD-DVD. Finnes det er version med den løsningen? http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:161...;c:100561;b:100 1 igjen. løp og kjøp:) Takk for svar kesse, trenger bare å være sikker da jeg leste på siden til mpx at hvis embalasjen er brutt vil de ikke ta den tilbake. Siden det kommer rare lyder fra den samt nett detter ut og dvalemodusen er litt rar vil jeg rett og slett si at jeg er usikker på denne maskina og vil ikke få den reparert eller en ny men heller penga tilbake. Vet at butikka kan være litt sære på slikt og spørr derfor om noen har noe tips om måte jeg kan fremlegge saken min best mulig slik at de ikke nekter for tross alt er det en fin maskin, bare synd den knirker samt den har noe driverproblemer. Har også kjøpt med 3 års garantien som jeg har registrert nå i 5-6 dager, hvis jeg leverer den tilbake vil det si t jeg mister den og penga ut vinduet? hadde vært flott om noen viste det slik at jeg får litt ro i sinnet og slipper å vanke i usikkerheten om jeg skal fortsette overføring av mine filer fra stasjonæren min Endret 9. desember 2007 av mennas Lenke til kommentar
kesse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kjøpte engang en LCD tv fra komplett som jeg var misfornøyd med bildet. Brukte den i ca 1 uke, ringte inn og de tok den i mot uten noen problemer ! Så jeg regner med at det går i orden. § 12. Unntak fra og begrensninger i angreretten Angreretten gjelder ikke a) dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side b) varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake c) varer som raskt forringes fysisk. Siden ingen av disse punktene gjelder for din pc, med mindre du har gjort at den ikke er i tilnærmet samme stand så bør du få levert den. Lenke til kommentar
mennas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kjøpte engang en LCD tv fra komplett som jeg var misfornøyd med bildet. Brukte den i ca 1 uke, ringte inn og de tok den i mot uten noen problemer ! Så jeg regner med at det går i orden. § 12. Unntak fra og begrensninger i angreretten Angreretten gjelder ikke a) dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side b) varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake c) varer som raskt forringes fysisk. Siden ingen av disse punktene gjelder for din pc, med mindre du har gjort at den ikke er i tilnærmet samme stand så bør du få levert den. Pc,en er helt lik da jeg fikk den uten riper eller noe, plasten er tilogmed fortsatt på den, embalasje har jeg de viktigste som jeg kommer på akuratt nå siden en ligger hos foreldra. De bør vel forvente at embalasjen ikke kommer prikk lik som da de sendte den. Hva med granantien, inngår den i angrett eller mister jeg den med pc,en hvisj eg leverer tilbake? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis du har betalt for ekstra garanti så tipper jeg du får betalt tilbake det også. Men jeg er usikker... Jeg tror det skal være slik, men ring til MPX å hør med de i morgen. Hvis de gir deg et negativt svar så hadde jeg sjekket opp med forbrukerrådet for å finne ut du faktisk har krav på. Lenke til kommentar
mennas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis du har betalt for ekstra garanti så tipper jeg du får betalt tilbake det også. Men jeg er usikker... Jeg tror det skal være slik, men ring til MPX å hør med de i morgen. Hvis de gir deg et negativt svar så hadde jeg sjekket opp med forbrukerrådet for å finne ut du faktisk har krav på. Will do! takker for hjelpen:) Lenke til kommentar
kesse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har en formening om hvor stor ytelsesforskjell det er på 8600gs og 8600gt? Lenke til kommentar
mennas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som har en formening om hvor stor ytelsesforskjell det er på 8600gs og 8600gt? min gs får ca. 2400 poeng i 3dmark 06. Ytelse i gt kommer ann på om det er gddr2 eller gddr3. Etter det jeg har lest er gddr3 kortene de som yter mest. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har du prøvd noen spill med GS kortet? Som feks Battlefield? Lenke til kommentar
mennas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har du prøvd noen spill med GS kortet? Som feks Battlefield? C&C3 har jeg alt skrudd på fult bortsett fra water og shadows som begge er på nest dårligst i 800x600. Den flyter forsåvidt ok men merker noe hakking når det er mange enheter på skjerm. Er ikke så vandt til høye fps men vil vell tippe 25-30 igjennomsnitt. Doom 3 har jeg skrudd alt på fullt i 1200x700(er ikke sikker men vet det er 700 sist) Her flyter den helt greit. Age of empires 3 demoen har jeg alt på fullt i samme oppløsning som c&c og den flyter bra, blir litt slow hvis det er texas på skjermen men overall fornøyd der.. Sniper elite finner jeg ikke options men graffiken er ikke all verdens og den flyter bra.. Lenke til kommentar
FiSkEmAnNeN Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvordan reformaterer man 5920g? Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen som er interessert i å kjøpe min Acer 5920G? T7300 2,0ghz 2gb ddr2 1gb turbominne 8600GT kort 160gb hdd A/B/G/N wlan kort Bluetooth Subwoofer Er modellen med de ovennevnte specsene. Kjøpt for rundt 11.000,- for to måneder siden. Ubetydelig brukt. Send mail til [email protected] Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ulovli å reklamere med slikt på forumet. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Da fikk jeg min førjulspresang i dag: Acer Aspire 5920G En ting jeg la merke til: medfølger ikke Windows Vista-platen? Er det dette som er softload? (At installasjonen til Vista ligger på harddisken). Hva skal jeg gjøre hvis jeg vil formatere pcen? Og en annen ting: Hvis jeg kobler bærbaren til flat-tven min med HDMI-kabel, da vil jeg få 5.1 lyd? Kan man få 5.1 hvis man kjører lyden gjennom phonoledning? Endret 11. desember 2007 av Steffen2k Lenke til kommentar
kesse Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har så og si bestemt meg for å gå til innkjøp av denne maskinen, dog er jeg litt usikker på hvilken modell. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=83784 Denne modellen har alt jeg trenger, men jeg er litt usikker på GS skjermkortet. Jeg har et Nvidia 7900GS kort i min stasjonære pc som jeg synes fungerer bra til mitt bruk. Vil det GS kortet som sitter i den Asusen være like god? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=84521 Neste mulighet er jo denne, men det er 3000kr mer bare pga skjermkortet. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Stasjonær og bærbar, vil ikke kunne samenlignes angående skjermkort, etter hva jeg har forstått. Etter hva jeg ser så scoorer de jo like bra med GS kortet som med GT kortet i 3D mark i så fall.... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Trodde GS korter scorte rundt 2000 og gt rundt 3500 jeg? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Trodde GS korter scorte rundt 2000 og gt rundt 3500 jeg? det er korrekt. Muligens kan GS strekke seg til 2500. Lenke til kommentar
mennas Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Trodde GS korter scorte rundt 2000 og gt rundt 3500 jeg? det er korrekt. Muligens kan GS strekke seg til 2500. hvis du vil ha gamer bærbar haddej egh eller gått for asus g1s eller hva den heter. den har gt 256 med ddr3 ram som scorer bedre enn vanlig gt med 512 mb. koster 12000 og kommer med intel duo 7700. Har 5920 sjøl og vil si det eneste som jeg likte med denne er utsennede og batterikapasitet, resten er dritt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå