Singh tha king Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det noen som har denne modellen som sliter med ustabil tilgang til nett (trådløst)Har en kamerat som stadig faller inn og ut av nettverket og sliter med å få kontakt med nettet når han sitter 1 meter ( 2 trevegger) unna. Jeg faller også stadig ut, men kobler seg på nettett igjen i løpet av 3-5 sekunder, men er litt irriterende. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hans pc sliter med å komme seg inn igjen...finner som oftest ikke nettet igjen Lenke til kommentar
magneman Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sliter også med nettverket. (Dette er da Canal Digital sin feil siden jeg ikke har trådløst. ) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mitt nettverk er dønn stabilt. Hjemme kjører jeg kun MAC sperring, mens her på jobb har vi wep og funker like fint der. Men kan vell hende om dere kjører kraftigere kryptering at det kan være problemet? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg fikk score på 2229!! på 3DMark06. Er ikke det fryktelig lite?Jeg har GS kort. Er det derfor den scoret så dårlig? Jeg visste ikke at det var så stor forskjell. Jeg leser jo at mange har score på 3500 og over. Noe jeg kan gjøre? GS-kortet er betydelig dårligere enn GT-kortet og 2229 er ikke sjokkerende lite for dette. Du kan prøve andre drivere, men det vil uansett neppe skille mer enn ett par hundre poeng. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kjører WPA2 PSK noe slikt. Lenke til kommentar
robinho1981 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det mulig å kjøpe ekstra skjermkort til denne PC-en? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det mulig å kjøpe ekstra skjermkort til denne PC-en? As far as we know, Acer does not use MXM technology. Ifølge MXM-upgrade støtter ikke Acer-maskiner MXM-standarden, dermed vil det ikke være mulig. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det mulig å kjøpe ekstra skjermkort til denne PC-en? As far as we know, Acer does not use MXM technology. Ifølge MXM-upgrade støtter ikke Acer-maskiner MXM-standarden, dermed vil det ikke være mulig. Joda, Acer Aspire 5920G støtter MXM II. Var noen russere som åpna opp og sjekka tror jeg. Uansett, sjekk lista her: http://www.mxm-upgrade.com/Table.html Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Etter å ha fjernet acer-partisjonen m.m. og lag inn en såkallet clean-installasjon av vista, savner jeg sårt av en eller annen grunn mediaknappen som åpnet nti når jeg trykket på den. Alle de andre mediaknappene fungerer som før reinstallasjonen, men denne fungerer da altså ikke. Finnes det noen måte å få denne knappen til å fungere igjen? Kanskje greit og nevne i tillegg, at jeg ikke bruker nti lenger men nero.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mediaknappene installeres sammens med museplaten sine drivere;) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Er det noen flere som klarer å kjøre crysis demoen på medium i setting og 1280x800 i opplsning? Klarte bare med low og 840x600 eller noe. Han karen(roy_nor?) som klarte det har en multicom 90+ med 8600GT 512mb, 2.0Ghz.... Spiller spill som Hellgate: London (DX9, 1680x1050, very high setting, AA medium. DX10 støtten i Hellgate er noe laber..) og Gears of War (1440x900, medium setting, DX10) uten noen form for lag. Crysis demoen gikk glatt på 1280x800, medium setting, men når jeg prøvde demoen så hadde jeg en gammel skjermkortdriver, har nylig oppdatert til den nyeste drivereren (169.04, den finner du på www.laptopvideo2go.com) som gir merkbart bedre kvalitet enn den gamle jeg brukte (158.18). og er det noen andre som har fått ned minnebruken? er jo konstant ove 43% her..... :S Endret 15. november 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
Witten Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen måte og bruke web cam'en til og ta opp video? Når du skal filme med webcam'en må du gå inn på Acer Arcade Deluxe -> DV Wizard. Vet ikke om det er så bra, men det fungerer i hvert fall. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Mediaknappene installeres sammens med museplaten sine drivere;) Ja, men problemet er nettopp at alle medieknappene fungerer, unntatt den nederste "sirkelen" (den som ikke lyser blått), og det er denne jeg savner. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Mediaknappene installeres sammens med museplaten sine drivere;) Ja, men problemet er nettopp at alle medieknappene fungerer, unntatt den nederste "sirkelen" (den som ikke lyser blått), og det er denne jeg savner. Hva var det den var til igjenn? Kan jo hende at den hører til noe av det acer tullet, som er på maskina når den er ny? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, den er til NTI cd & dvd maker Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det noen flere som klarer å kjøre crysis demoen på medium i setting og 1280x800 i opplsning?Klarte bare med low og 840x600 eller noe. Han karen(roy_nor?) som klarte det har en multicom 90+ med 8600GT 512mb, 2.0Ghz.... Spiller spill som Hellgate: London (DX9, 1680x1050, very high setting, AA medium. DX10 støtten i Hellgate er noe laber..) og Gears of War (1440x900, medium setting, DX10) uten noen form for lag. Crysis demoen gikk glatt på 1280x800, medium setting, men når jeg prøvde demoen så hadde jeg en gammel skjermkortdriver, har nylig oppdatert til den nyeste drivereren (169.04, den finner du på www.laptopvideo2go.com) som gir merkbart bedre kvalitet enn den gamle jeg brukte (158.18). og er det noen andre som har fått ned minnebruken? er jo konstant ove 43% her..... :S noen? Lenke til kommentar
Witten Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Er det noen flere som klarer å kjøre crysis demoen på medium i setting og 1280x800 i opplsning?Klarte bare med low og 840x600 eller noe. Han karen(roy_nor?) som klarte det har en multicom 90+ med 8600GT 512mb, 2.0Ghz.... Spiller spill som Hellgate: London (DX9, 1680x1050, very high setting, AA medium. DX10 støtten i Hellgate er noe laber..) og Gears of War (1440x900, medium setting, DX10) uten noen form for lag. Crysis demoen gikk glatt på 1280x800, medium setting, men når jeg prøvde demoen så hadde jeg en gammel skjermkortdriver, har nylig oppdatert til den nyeste drivereren (169.04, den finner du på www.laptopvideo2go.com) som gir merkbart bedre kvalitet enn den gamle jeg brukte (158.18). og er det noen andre som har fått ned minnebruken? er jo konstant ove 43% her..... :S noen? Du må nok slette alt Acer driten får å få ned minnebruken. Selv liker jeg noe av de programmene som følger med. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 aha...har slett alt av acerprogramvare nå untatt emprowingsystem, batteriet og lyden. Hvis jeg avinstallerer batteriet hvordan finner jeg ut hvor mye batteri jeg har da? Det er bare ved oppstart jeg hadde 50% av minnebruk, men sank til 40% +-2% nå ligger jeg på ca. 38%. Burde jeg kjøpe 1x2GB brikke til? fant en annen kar som klarte dette: PC-en jeg har på er en bærbar og kjører på 1.8ghz centrino dual core og ati mobility radeon X1600 512MB, og 2 gig ram. Den klarer crysis demoen med alle instillinger på medium (physics på high) og 1024x768 oppløsning med 30 fps. Altså jeg med 8600GT må kjøre alt på low med oppløsning 800x600. Noen andre som vil si hva de har gjort for å få bedre ytelse? har også den nyeste driveren til crysis (169.04). Lenke til kommentar
Itw Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan trygt avinstallere alle acer programmene. Eneste er om du avinstallerer mus-drivern vil du ikke ha medie knappene lengere. Batteriet kan windows fortelle deg hvor mye du har igjenn, og hvilken strøm modus du vil kjøre. Har selv kun mus-drivern inne, etter en ren installasjon, ligger på ca under 500mb ca 5min etter oppstart av maskina, akkurat når den har starta bruker den rett over 500mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå