Gå til innhold

Erfaringer med Acer Aspire 5920G

Anbefalte innlegg

Jeg har koblet hdmi kabelen fra data til tv, men skjermen på tv er svart, og det er heller ingen lyd.. noen som kan hjelpe?

bumper meg selv her i håp om svar.. er det noen som kan hjelpe meg med problemet mitt?

har som sagt koblet hdmi kabel fra data til tv, men får hverken bilde eler lyd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har koblet hdmi kabelen fra data til tv, men skjermen på tv er svart, og det er heller ingen lyd.. noen som kan hjelpe?

bumper meg selv her i håp om svar.. er det noen som kan hjelpe meg med problemet mitt?

Høyreklikk på lydikonet ved siden av klokkeslett og batteri-ikonet på startlinja. Der velger du playback devices, og du kan så velge "Realtek HDMI Output", og konfigurere den osv :)

Lenke til kommentar
Fremdeles vil jeg ha svar på om jeg trenger å laste ned de moddede INF-filene.

Men jeg lurer på noe annet: Hvilken driver er best allround atm? 169.04 er vel beregnet på Crysis demoen, så andre (ikke beta) drivere burde virke bedre på alt untatt Crysis?

Tja, er jo ikke vanskelig å bla seg tilbake i tråden. Ja, du laster ned både driver og moddede inf-filer fra Laptopvideo2go, da er du sikra at det funker. 169.04 er ikke BARE beregna på crysis, og personlig merker jeg ikke mye forskjell mellom den og 169.01, som forresten var en strålende driver, og jeg anbefaler deg å heller gå for den enn noe gamlere (er et problem med den da, og det er at Bioshock-demoen trigger Windows Media Center i vista).

Itw: Lurer på om ikke den svarte jack-kontakten er en optisk jack, dvs. at den ene enden av kabelen skal se ut som en vanlig jack-plug, og den andre skal se vanlig ut. Er ikke 100% sikker selv :D

Edit: Kan dette funke greit, mon tro?

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Høyreklikk på lydikonet ved siden av klokkeslett og batteri-ikonet på startlinja. Der velger du playback devices, og du kan så velge "Realtek HDMI Output", og konfigurere den osv :)

er ikke det bare lyden jeg ordner da? jeg mangler bilde også..:)

Lenke til kommentar

er ikke det bare lyden jeg ordner da? jeg mangler bilde også..:)

Hold inne FN tasten og trykk F5 eller var det F6 så skal den bytte mellom utgangende...

Lenke til kommentar

Har akkurat reformatert min Acer 5920g, holder på å installere drivere, men vet ikke hvilken webcam driver jeg skal bruke, bison eller suyin? Har prøvd begge, vet ikke hva forskjellene er, men det jeg vet er at ingen av de har Acer Crystal Eye Webcam programmet som jeg hadde før jeg reformaterte til å ta bilder. Det var veldig greit, men hvordan kan jeg få det tilbake?

Lenke til kommentar
Har akkurat reformatert min Acer 5920g, holder på å installere drivere, men vet ikke hvilken webcam driver jeg skal bruke, bison eller suyin? Har prøvd begge, vet ikke hva forskjellene er, men det jeg vet er at ingen av de har Acer Crystal Eye Webcam programmet som jeg hadde før jeg reformaterte til å ta bilder. Det var veldig greit, men hvordan kan jeg få det tilbake?

Ja, webcamdrivern funker, så om du skal bruke det til msn osv går det greit. Men ja, selve programmet mangler fra acer-support-siden :mad:

Lenke til kommentar

hvor mange grader (celsius) har deres 5920G under lett bruk, og under gaming? jeg fikk 94grader når jeg spilte bf2 i en halvtime og syntes det var veldig mye"! har det noe med laptopen å gjøre eller støv og utdatert BIOS, det kan jeg da finne ut hvis noen poster sine tall ;)

Lenke til kommentar

hvor mange grader (celsius) har deres 5920G under lett bruk, og under gaming? jeg fikk 94grader når jeg spilte bf2 i en halvtime og syntes det var veldig mye"! har det noe med laptopen å gjøre eller støv og utdatert BIOS, det kan jeg da finne ut hvis noen poster sine tall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...