Singh tha king Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hva skal jeg fjerne stdandard driveren med? noen bra program ute og går? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) hva skal jeg fjerne stdandard driveren med? noen bra program ute og går? 9596894[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=778507&st=451# EDIT: Der ble linken korrekt Endret 28. september 2007 av Ravn Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) er akkurat det jeg gjør, men får de samme problemen som noen av de andre. står noe med at maskinen er oppdatert med de nyeste driveren eller noe, og jeg kan bare trykke lkk uten å instalere..... what to do? edit: står at jeg har vga-skjermkort, ikke 8600GT som før.... eidt: yeah! klarte det nå. må få lastet ned 3dmark06 nå, og ta en test. Endret 29. september 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Huff.. Da jeg våknet i dag og skulle surfe litt på nettet så fikk jeg ikke koblet meg på nett.. Av en eller annen grunn så går det ikke.. Finner nettverket med utmerket signal, men står at: En undertjeneste eller gruppe som den er avhengig av, kunne ikke starte og at jeg er tilkoblet med begrenset tilgang;S Alt funket perfekt før jeg la meg i natt!;( Noen som kan hjelpe meg;D? Nettet funker altså ikke, sitter på en annen pc nå.. Endret 29. september 2007 av rohin Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nevermind.. Funket etter en god og gammeldags systemgjenoppreting;) Lenke til kommentar
Mr-Antonios Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ravn, Kan du hjelpe meg litt? min skjerm driverversjon er 6.14.11.138, er da hennsikt og oppdatere med ditt tips her inne og oppdatere til denne 162.18_forceware? Eller leser jeg feil plass med tanke på driversjonen?? Takk på forhånd for hjelp... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er det driveren som kom med PC-en du bruker? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som har funnet ut noe med problemet at skjermen ikke kommer tilbake etter dvalemodus? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har skjedd med meg også. Nyeste BIOS, kjører XP. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fungerer flott her. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har bare skjedd en gang, så det er ikke stress. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Skjer heletiden her. Om den går i dvalemodus så aldri skjermen tilbake ved oppstart.. Bruker VISTA som fulgte med.. Endret 29. september 2007 av Itw Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hos meg kommer ikke skjermen på etter hvilemodus, men etter dvalemodus kommer den på. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Samme her, noen løsninger? Lenke til kommentar
-mads Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har et annet problem i tillegg som jeg begynner å bli rimelig lei av: Dataen går automatisk i hvilemodus etter 30 min. Dette bør være en enkel sak å fikse, men problemet er at jeg ikke får tilgang til Windows sine strømstyringsplaner, og Acer ePower Management vil heller ikke adlyde. Jeg er administrator, hvis noen lurte. Vær så snill, hjelp meg! Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Når jeg starter min står den og "gnager" (harddisk-aktivitet) lenge etter at den er startet og ferdig lastet, type 5-10 minutter, merker også at det er hardiskaktivitet titt og ofte ellers også når den ikke er i bruk. Noen som opplever det samme? Endret 30. september 2007 av Nightwish Lenke til kommentar
Itw Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har et annet problem i tillegg som jeg begynner å bli rimelig lei av:Dataen går automatisk i hvilemodus etter 30 min. Dette bør være en enkel sak å fikse, men problemet er at jeg ikke får tilgang til Windows sine strømstyringsplaner, og Acer ePower Management vil heller ikke adlyde. Jeg er administrator, hvis noen lurte. Vær så snill, hjelp meg! 9603761[/snapback] Prøv og avinstaller ACER sitt program også bruker du kun windows... Eller installere acer sittt prog på nytt vil vell også være en god ide.. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har et annet problem i tillegg som jeg begynner å bli rimelig lei av:Dataen går automatisk i hvilemodus etter 30 min. Dette bør være en enkel sak å fikse, men problemet er at jeg ikke får tilgang til Windows sine strømstyringsplaner, og Acer ePower Management vil heller ikke adlyde. Jeg er administrator, hvis noen lurte. Vær så snill, hjelp meg! 9603761[/snapback] Prøv og avinstaller ACER sitt program også bruker du kun windows... Eller installere acer sittt prog på nytt vil vell også være en god ide.. 9604402[/snapback] Nå har jeg avinstallert Acer programmet, men jeg får fortsatt ikke tilgang til strømstyringsplanene. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har hatt den første versionen av 5920G i ca. 1 uke nå, og jeg begynner å bli ganske irritert over det mer skjermen. Noen ganger når jeg lokker ned displayet, så går den ikke i dvalemodus, men skjermen skrur seg av og vil ikke komme opp igjen. Samme som noen over så kommer skjermen noen ganger ikke tilbake etter dvalemodus, til og med engang (har bare skjedd en gang da), så skulle jeg skru av maskinen, og når den holdt på å skru av så slokket skjermen, men ikke PC-en. Alle disse gangene måtte jeg force-skru av. Vil jo ikke ødelegge den helt nye PC-en min med for mye force-shutdown Burde jeg klage? Hva kan det være? Noen av dere andre med dette problemet som har fått det løst? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 går det an å filme med webcammet? jeg får bare tatt bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå