Itw Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg selv plages med dvalemodusen.En annenting er etter at jeg formaterte og byttet til 7200rmp HDD så får jeg ikke registrert windowsen som fulgte med, og fikk heller ikke valget om og installere norsk forde om det står norsk på plata? Syntes den spinner opp vifta ca 4-5ganger i munuttet som er litt irriterende, og dette er ved surfing i stile rom... Har nå etterformatering fått den ned i 490mb i minneforbruk så er godt fornøyd med det:) 9474893[/snapback] Hva har du gjort for å få så lite minne i bruk? 9476348[/snapback] Formatert og fjernet alle acer programmene som ligger der fra før, de drar utrolig mye minne. + Fjernet noe windows tull, og mest mulig i fra oppstarten som jeg ikke trenger. Eneste jeg har innstallert er musepekern fra Acer for og få knappen i midten og hurtigtastene til og funke. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den nyeste er jo ikke den dyreste? Den nyeste er jo noen tuser billigere. Gammel: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=83529 Ny: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=82709 Fatter ikke hvorfor det står at det er en "oppgradering" når den har dårligere skjermkort. 9485103[/snapback] Du ser på feil maskin... Dette er den nyeste, og den er uten tvil dyrere enn den første versjonen. Lenke til kommentar
Bodyworks Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Noen med erfaring med xp på denne 5920G?? Trenger gode råd Lenke til kommentar
Homer_Jay Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den nyeste er jo ikke den dyreste? Den nyeste er jo noen tuser billigere. Gammel: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=83529 Ny: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=82709 Fatter ikke hvorfor det står at det er en "oppgradering" når den har dårligere skjermkort. 9485103[/snapback] Du ser på feil maskin... Dette er den nyeste, og den er uten tvil dyrere enn den første versjonen. 9486390[/snapback] Og eneste. Det ser ut som den "gamle" er utgått. Var innom Elprice idag og fikk beskjed om at de ikke får/tar inn noen fler. MPX har også slettet den fra siden sin. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det at MPX har merket den gamle som utgått må ha skjedd i dag, sikker på jeg sjekket prisen på den senest i dag tidlig. Andre butikker har fortsatt modellen med T7300/8600M GT/160GB/DVD-RW inne. Mamoz har noen, Multicom har hele 35 stk, og man finner flere andre som har den på lager i prisguiden. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Og for de som lurer er dette den oppgraderte versjonen: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=83784 For de som er litt skuffet over at det er et GS kort i denne, ikke fortvil det skal komme en med GT kort også. Lenke til kommentar
Homer_Jay Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så det er faktisk GS kort? Trodde det var en skrivefeil. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den vil vel koste en del mer med GT kortet da det jo faktisk er en god del dyrere enn GS kortet? Når de må ut med nesten hele prisforskjellen mellom disse 2 maskinene bare for HD-dvd spilleren kan jeg ikke tenke meg at de klarer å putte i et GT kort og alle disse andre oppgraderingene for samme pris? Noen som har synspunkter på dette? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tipper prisforskjellen GS-GT er maksimalt 500 kr. Det er tross alt mellomklasse-kort det er snakk om. Lenke til kommentar
zapzap Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vet når 5920G modellen med hd-dvd og 8600GT grafikkort kommer i butikkene? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fan ass. nettop fått 5720zg, så kommer det en ny? Lenke til kommentar
Bodyworks Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei å hå,lurte på om noen av dere som har kjennskap til att når man åpner en side på nette,å skal lukke igjen med x så bruker den litt tid for den lukker??Noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fan ass. nettop fått 5720zg, så kommer det en ny? 9491601[/snapback] 5920G og 5720ZG ble vel lansert samtidig... det nye er bare en ny versjon av 5920G med bedre prosessor, større harddisk, HD-DVD og dårligere skjermkort Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ok. har en venn med den. trodde det skulle komme en ny som 5720, men bedre grafikk og cpu :S Lenke til kommentar
-mads Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Nå sitter jeg med min egen 5920G her, jeg er superfornøyd! Men det er et skår i gleden... Jeg får ikke vist strømstyringsplanene, det går fint for jeg kan bare bruke Acer ePower Management, men det hadde ikke gjort noe om strømstyringsplanene også virket. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bodyworks Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Noen som er intrisert i ny acer 5920g ?? Lenke til kommentar
-mads Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Noen som er intrisert i ny acer 5920g ?? 9500011[/snapback] Tror kanskje kjøp/salg skal foregå på bruktmarkedet..? Lenke til kommentar
Bodyworks Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jepp ,ble skrevet på feil plass ... Lenke til kommentar
galmania Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 PC-en min vil verken ut av hvilemodus eller dvalemodus, ms MÅ da greie å få fikse dette snart!! Et annet problem jeg har er at det tar langt tid fra PC-en har skrudd seg på til den begynner å laste inn programmer, som antivirus, msn osv. Den later som den er ferdig, internet explorer osv funker, ingen aktivitet på prosessorene, så etter 2 min DA plutselig begynner den å laste inn programmene i oppstarten. Frustrerende at det tar så lang tid å skru på maskinen når jeg ikke engang kan bruke hvile/dvale modus. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Stillborn Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Åssen i helvette er det der får det til å bli at det er GS kort i 5920g? For det første så er det jo klistre merke på maskinen som det står klart (Geforce 8600 GT 256) Å når jeg går skjerm instillinger så står det klart Generic pnp monitor on Nvidia Geforce 8600 GT skjønner ikke hva dere preker om. Så til et spørsmål, se at de har partisjonert disken i to deler. Liger den installasjons driten på noen av de synlige partisjonenen? Og hvordan setter man igang en ny installasjon? Syns det er utrolig tragisk at de har delt opp disken . Det som ikke vista ligger på blir jo rett og slett ubrukelig. Er det noe problem å slette Acer programmene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå