Habitats Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg fikk min 5920g for et par dager siden. Jeg kjørte 3dmark 05, og fikk 5185 poeng. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve Bioshock, men når jeg startet spillet, så kom det bare en svart skjerm. Jeg hadde lest rundt at dette var pga. gamle skjermdrivere, og jeg prøvde først nVidia sine sider, hvor jeg ikke fant stort. Til slutt kom jeg over http://www.laptopvideo2go.com, jeg lastet ned den nyeste driveren der, av installerte skjermkort driveren jeg allerede hadde, og installerte den nye. Resultatet var skuffende. Med den nye driveren fikk jeg 3155 poeng. Og dette var over 2000 mindre enn hva jeg hadde fått med standard drivere. Jeg tenkte at det muligens var noe galt med driveren, og at den ikke var riktig installert. Så jeg prøvde en annen. Men jeg fikk samme resultat hver eneste gang. Til slutt prøvde jeg acer sine hjemmesider, og installerte driveren jeg fant der, men poengsummen i 3dmark 05, lå fortsatt i overkant av 3000. I 3dmark 06, så fikk jeg 1988 med sistnevnte. Prøvde aldri 3dmark 06 med de andre. Drivere jeg har prøvd: 163.44 163.14 162.18 - Denne skulle sies å være veldig bra til gaming. 158.36 Acer sin versjon, er ikke helt sikker på nummer. Prøver her, før jeg eventuelt lager en ny tråd, takker for svar. //murfh Endret 1. september 2007 av murfh Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Huff, uflaks det der ja. Prøvd å formatere? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det fulgte ikke med noen CD'r whatsoever med laptopen. Fikk den fra MPX.no. Syntes dette var merkelig men... Er det noen annen måte jeg kan formatere på? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror det er en slags recoveryfunksjon innebygget i Acer programvaren. Er litt usikker på hvordan du setter den i gang, men det var det som ble kjørt når du først fikk maskinen. Sjekk på recovery. Det fulgte ikke med CDer fra datakjeden heller. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ligger en 11gb stor recovery sak på HDD skjult som du starter med en eller annet recovery program.. Men er det kun jeg som iriterer meg over vifta som spinner opp hele tiden? Uansett om jeg kun surfer? Enda mere irriterende sak er det at jeg får ikke registrert vista som fulgte me maskina... Ikke via tlf engang.. Endret 1. september 2007 av Itw Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Takker for svar. Fikk kjørt recovery tingen, og ting er som de var nå Lenke til kommentar
Stillborn Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det fulgte ikke med noen CD'r whatsoever med laptopen. Fikk den fra MPX.no. Syntes dette var merkelig men... Er det noen annen måte jeg kan formatere på? 9404907[/snapback] Hæ`? fulgte det ikke med Vista cd\dvd ? Serial nummer da? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Står under PCen. 9407411[/snapback] Hvor bestilte du PC'en fra? Lenke til kommentar
johndoe87 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har tenkt å dualboote pcen med Ubuntu, men har problemer med hvordan jeg skal partisjonere harddisken. På 5920 er det fire primærpartisjoner og jeg kan derfor ikke lage en til (siden dette er max). Jeg har ikke lyst til å slette recoverypartisjonen, derfor lurer jeg på hva den siste partisjonen på 3,24 GB er? Kan jeg slette den? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Kom til å lure, hvordan "behandler" dere batteriet? Sitter gjerne mye mer på denne enn den stasjonære for tiden, og da blir det mye lading og utlading. Leste et sted at man burde ta ut batteriet om man kjørte bærbare lenge - noen som gjør dette? And btw; Noen som har kjøpt fjernkontroll til den? Endret 2. september 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har alltid batteriet ute når jeg sitter med pcen. har bare bateriet inni når jeg flytter pcen rundt i huset (hvis jeg skal feks til stua). batteriet bruker jeg bare hvis jeg skal ut av huset eller når jeg er veldig slapp og ikke orker å ta med meg kabelen.. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Minker det levetiden til batteriet mye om man har det i hele tiden:s? Lenke til kommentar
Ravakek Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei! Har tenkt til å kjøpe denne, men først så lurte jeg på om noen har tatt video stress testen på CS:S med den, med alt på max. Lurer på hva Fpsen ligger på.. 9399830[/snapback] Du sliter litt om du overdriver med 16x AA osv, HL2 er ikke SÅ gammelt, selv om det virker som en stund siden sist., Hadde 90 med 4x og alt på high med 1152x oppløsningen Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 9407411[/snapback] Hvor bestilte du PC'en fra? 9407459[/snapback] Datakjeden i Bergen Lenke til kommentar
martinbru Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har nå teste 3Dmark06 med 163.44 driveren uclocket fikk 3200 poeng. Er det noe jeg kan gjøre får og få bedre ytelse. Overclocking? testet rivatuner 2.03 men overclockinga blir ikke tadd/funker ikke! Kan det være driveren eller programmet? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Minker det levetiden til batteriet mye om man har det i hele tiden:s? 9408487[/snapback] Ja, det gjør desverre det Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 halvoralex, hvor oppbevarer du batteriet ditt når det er ute da? I kjøleskapet (selv om det visstnok er bra, virker det litt spooky ) eller bare på bordet? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Selv om jeg sitter med kabelen i, så tapper jeg batteriet? Det er litt merkelig hvis de ikke har laget en by-pass. hmm... Kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå