champ5 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Til de som har prøvd (og kanskje vil prøve); Har dere fått BioShock-demoen til å kjøre? Stopper etter at flyet krasjer (les; mørk skjerm). "BioShock har sluttet å virke. Leter etter løsning.." Crap. 9394670[/snapback] Virker her! Installer hotfix for skjermkortet, 163 driverne, directx software. Updates for Vista? Endret 31. august 2007 av champ5 Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hei, jeg skal laste ned ny driver til skjermkortet til 5920G. men jeg vet ikke hvilken driver jeg skal ha.. må jeg slette den gammle driveren som er i fra før først`? Lenke til kommentar
champ5 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hei, jeg skal laste ned ny driver til skjermkortet til 5920G. men jeg vet ikke hvilken driver jeg skal ha.. må jeg slette den gammle driveren som er i fra før først`? 9397384[/snapback] stemmer. advance settings under display settings.. uninstall drivers Lenke til kommentar
champ5 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Er RivaTuner programmet som virker best til overklokking ? Hvor mye kan jeg overklokke 8600M GT kortet? Core og Mem her er en som har overklokket ganske heftig, men hvilket program bruker han ? http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=122876 Endret 31. august 2007 av champ5 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Oi var imponerenede klokking det ja, eneste at han hadde 512mb versjonen av kortet, men så nevnte han jo at minnet ikke var like lett og klokke. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ja, da var min maskin bestilt:) Bestilte den fra elprice, så regner med den er her i midten av neste uke. Sykt hvor jeg gleder meg til den kommer PS!! Bare fortsett å skriv ned deres erfaringer med maskinen. Er mye nyttig som kommer frem her. Setter stor pris på det Endret 31. august 2007 av hondaxrl Lenke til kommentar
Eved Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei! Har tenkt til å kjøpe denne, men først så lurte jeg på om noen har tatt video stress testen på CS:S med den, med alt på max. Lurer på hva Fpsen ligger på.. Lenke til kommentar
champ5 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har 78 grader celsius er det farlig høyt ? har overklokket til 550/464 Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 flere enn meg som sliter med å få laptopen ut av hvile og dvale modus? hvis jeg legger ned skjermen og tar den opp igjen så får jeg ikke liv i skjermen samma hva jeg trykker på :S tror jeg har trykket på alle knappene uten at det skjer noe`.....er det bare jeg som gjør feil? eller er det en feil med laptopen eller vista? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 flere enn meg som sliter med å få laptopen ut av hvile og dvale modus?hvis jeg legger ned skjermen og tar den opp igjen så får jeg ikke liv i skjermen samma hva jeg trykker på :S tror jeg har trykket på alle knappene uten at det skjer noe`.....er det bare jeg som gjør feil? eller er det en feil med laptopen eller vista? 9400585[/snapback] Samme problemo som deg.. Funka som snus før jeg formaterte, men ikke nå etter:( Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 78 grader virker rimelig høyt i mitt hode. Jeg har dog ikke overklokket på en del år, men noe særlig over 60-grader vil vel gjøre systemet ustabilt. På en annen side, hvis alt er dørgende stabilt, så er burde det gå bra, men levetiden på komponenter går omtrent eksponentialt ned med økende temperatur. Sjekk på overklokkingsdelen av forumet. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Kan man skjekke temperaturen på CPU/skjemkort noe sted? Liker ikke det nye opplegget for innstillinger for skjermkort. Endret 31. august 2007 av Jarek Lenke til kommentar
Itw Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tja 78grader er ikke så altforhøyt på GPU. Men ville vel ikke beveget meg noe over det... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Har tenkt til å kjøpe denne, men først så lurte jeg på om noen har tatt video stress testen på CS:S med den, med alt på max. Lurer på hva Fpsen ligger på.. 9399830[/snapback] Das Resultat. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 flere enn meg som sliter med å få laptopen ut av hvile og dvale modus?hvis jeg legger ned skjermen og tar den opp igjen så får jeg ikke liv i skjermen samma hva jeg trykker på :S tror jeg har trykket på alle knappene uten at det skjer noe`.....er det bare jeg som gjør feil? eller er det en feil med laptopen eller vista? 9400585[/snapback] Samme problemo som deg.. Funka som snus før jeg formaterte, men ikke nå etter:( 9401745[/snapback] merkelige greier....min har vært sånn siden jeg kjøpte den:S neon som vet hvordan vi kan fikkse dette? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Har tenkt til å kjøpe denne, men først så lurte jeg på om noen har tatt video stress testen på CS:S med den, med alt på max. Lurer på hva Fpsen ligger på.. 9399830[/snapback] Das Resultat. 9402392[/snapback] Hvor er det man tar en sånn video stress test? Lenke til kommentar
Eved Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Har tenkt til å kjøpe denne, men først så lurte jeg på om noen har tatt video stress testen på CS:S med den, med alt på max. Lurer på hva Fpsen ligger på.. 9399830[/snapback] Das Resultat. 9402392[/snapback] Hvor er det man tar en sånn video stress test? 9402701[/snapback] På CS: Source, så er det en egen knapp hvor det står: Video stress test Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 flere enn meg som sliter med å få laptopen ut av hvile og dvale modus?hvis jeg legger ned skjermen og tar den opp igjen så får jeg ikke liv i skjermen samma hva jeg trykker på :S tror jeg har trykket på alle knappene uten at det skjer noe`.....er det bare jeg som gjør feil? eller er det en feil med laptopen eller vista? 9400585[/snapback] Det er ikke feil med laptopen din, men med vista. Bare les her. Der står det noe om problem med å få maskin ut av dvalemodus Lenke til kommentar
stiffler90 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Har hatt pc'n min i 2 uker nå, og er veldig fornøyd, men det er en ting jeg ikke får til og det er å innstalere FM. Da får jeg bare beskjed om at spillet ikke kan kjøres i grafisk mode. Hvordan endrer jeg dette? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Har tenkt til å kjøpe denne, men først så lurte jeg på om noen har tatt video stress testen på CS:S med den, med alt på max. Lurer på hva Fpsen ligger på.. 9399830[/snapback] Das Resultat. 9402392[/snapback] Ganske så bra. AA på 16x og AF på 4x? Men husk nå at skjermoppløsningen er ikke all verden. Men den ser helt ok ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå