Gå til innhold

Demo av Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Over til demoen, Alt som har kommet etter Ghost recon+ ekspansjon er noe svada møl! GRAW2 er intet untak.

8811175[/snapback]

Gjør som meg: Se på Ghost Recon som et enkeltstående spill, og GRAW som en helt annen spillserie. GRAW-spillene fortjener ikke å puttes på siden av gode gamle GR. :)

8811529[/snapback]

Bra det finnes andre fornuftige folk her i verden.

meget enig.

8812711[/snapback]

:thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk feilmelding nå nettopp

Crash in application version: 29520.2404

data\lib\units\types\beings\humanhusk.dsf(-1): cant find member: enter in type <void>

SCRIPT STACK:

data\lib\units\types\beings\humanhusk.dsf(0)

Renderer: threaded

Physics : threaded

Lenke til kommentar
,10/06-2007 : 11:26]GRAW2 er jo helt like GRAW, begge er ganske jalla forsøk på å lage spill til pc. Mulig de er bedre på consoll, men pc versjonene er helt pyton.

8824042[/snapback]

Hvordan det?? spillet er ganske bra bortsett fra den dårlige fov..

8825098[/snapback]

Ganske middelmådig spill, synes i alle fall jeg. Det finnes ingen ting nytt i det. Det er semi-realistisk, semi-taktisk, og semi-morro. Man løper rundt og skyter dumme meksikanere i en helt tom by (Mexico City = helt tom? Høres veldig logisk ut), med sine halv-glupe lagkamerater som egentlig ikke gjør noe godt for seg, annet enn å være der rent formelt.

Kommer ikke til å kjøpe GRAW2 nei. Eller, kanskje om jeg kjeder meg en dag, og finnerdet i en billigkurv, slik jeg gjorde med GRAW1, som jeg kjøpte for en hundrings.

Lenke til kommentar

Jeg fikk GRAW bundlet med et 7950GT, og misliker det intenst. Det er akkurat som Jenssen sier verken det ene eller det andre. Denne gjøre-alle-fornøyd-tilnærmingen gjør at svært få blir fornøyd. Arcade-folket synes det er for innviklet, og realisme-gjengen synes det er simpelt.

GRAW2 ser ut til å være akkurat det samme i penere innpakning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...