Fawks Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg syntes bøkene var bra jeg hva syntes dere? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har ikke lest dem, men liker Jan G. og har lest mange bøker av han tidligere. Gleder meg til å begynne på Arn. Blir jo film av bøkene også, og de har jeg også troen på. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Knall underholdningslitteratur. Guillou er kvalitet, nesten uansett. Lenke til kommentar
Fawks Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Ja, det meste av Gulliou er bra men jeg liker ikke "tyvenes Marked" Lenke til kommentar
Edel Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Eg har leste kun den første boka av trilogien (eg skulle ønske å lese de andre også, men eg må kjøpe dem enda): den er bra, selv om sluttet er veldig trist. Denne boka er god også for å forklare hva kristendom impliserte i Sverige (men i mange andre steder også). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Har lest den, veldig bra. Har ikke lest (eller hørt om, for den saks skyld) så mye annen ny litteratur som tar for seg middelalderen i Norden, absolutt verdt å få med seg. Endret 18. juni 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Inhocsignovinces Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Har lest alle fire bøkene i serien to ganger. Utrolig bra bøker Serien omhandler egentlig mange temaer som er aktuelle i dag: islam vs kristendom kjærlighet trofasthet etikk og moral Utrolig lærerikt om middelalderen også. Endret 20. juni 2007 av Inhocsignovinces Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg syntes bøkene var bra jeg hva syntes dere? 8808268[/snapback] Jeg har lest de tre første bøkene om Arn. Den siste står i bokhylla og venter. Gleder meg til å få lest den også. Dette er bøker som i tillegg til å ha en god story også viser hvordan livet og samfunnet var i middelalderen. Anbefales til de som vil vite mere om middelalderen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vil si at det er veldig gode bøker. mener å huske at de ganske historisk korrekt også Lenke til kommentar
Vico Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Gulliou har peiling på historien, men det er sjølvsagt først og fremst litteratur. Filmen skal jo komme om ikkje så lenge har eg lest ein plass. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Filmen skal jo komme om ikkje så lenge har eg lest ein plass. Det medfører riktighet. Den første filmen kommer visstnok i romjulen. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Veldig bra triologi. Synes "Veien til Jerusalem" og "Riket ved veiens ende" var hakket bedre enn "Templeridderen" Lenke til kommentar
pi. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har bare lest den første, men det ga absolutt mersmak! Jeg synes boka kan tilogmed være morsom immimellom Anbefaler iallefall den første, resten vet jeg ikke om er bra, men det regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå