Gå til innhold

windows setup problmer

Anbefalte innlegg

hallo har prøvd og instalert norton antivirus og så klikka norton og eg uinstalerte det så når eg sko instalera Microsoft Office 2003 så kom det

Feil 1500. En annen installasjon kjører. Du må fulføre den installasjonen for

du fortsetter med denne.

____________ ______

[ Prøv på nytt ] [ Avbryt]

--------------- --------

eg finner ikkje ut feilen og eg har prøvd og restarta pc mange ganger også har eg prøvd og instalera norton igjen men det funke ennå ikkje hjelp? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt er det grunnet at en annen installasjon kjører. Windows Installer tillater bare at den er i bruk en av gangen.

Så grunnen er nok at noe skjer i bakgrunnen et sted. Vanligvis kjører ikke Windows Installer uten at du selv installerer noe. Litt merkelig at en omstart ikke fungerer. Prøv å vent til maskinen har roet seg ned og ikke jobber med noe. Hva det kan være vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Har vore litt små problem under fjern av Norton så der for har symatec (norton) lage til eit eigen program til og fjerne alt på maskine din som har med norton.

Norton Remove Tool du bør bruke den viss du skal fjerne norton du kan bruken den til og fjerne viss der ligger igjen noke og

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har vore litt små problem under fjern av Norton så der for har symatec (norton) lage til eit eigen program til og fjerne alt på maskine din som har med norton.

Norton Remove Tool du bør bruke den viss du skal fjerne norton du kan bruken den til og fjerne viss der ligger igjen noke og

8811070[/snapback]

det funka fint takk :cool::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...