naish Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei, jeg har en HP Pavillion dv6000 som jeg har hatt siden høst. Nå har tastaturet begynt å bli heilt merkelig. Når jeg slår på dataen om morningen funker den helt fint, eg kan skrive inn passord etc. Så åpner jeg et dokument for å jobbe med skulesaker, så merker jeg plutslig at et par knapper ikke funker. De knappene jeg er sikre på streiker dei gangene dette skjer er: G,H,Æ,Windows Knapper, Alt, ESC, F4 og Backspace. Siden jeg sykler til skulen om morningen tenkte jeg kanskje det var noe med kulden, siden den ofte funker litt seinare utpå dagen. Men no er det rundt 30 grader kvar dag, og probleme dukker stadig oftere opp og det tar stadig lenger tid før den funker. Først prøvde jeg å ta system gjennoppretting, men det funker ikke. Prøvde å trykke litt på knappene så funket det, men no funker ikke det engang. Har jeg klagerett om tastaturet er ødelagt etter et halvt år? Hvor mye kan det koste å få dette reparert og noen som har hatt noen liknende problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå