Gjest Negernakke Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg lurer på om det finnest sånn krem du kan bruke for å bli hvitere i huden? Eller stoppe huden for å bli brunere? Er dobbelt å brun i nakken som jeg er på ryggen og ellers på overkroppen, noe jeg syns er veldig ukomfortalelt i en alder av 17. Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre nakken, og hendene mine mindre brune? Prøver å sole meg hjemme med ett pledd over nakken men det hjelper ikke så veldig mye. Håper på hjelp her! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Solkrem, med høy solfaktor eller hva det heter. Tror uansett denne skulle vært i helse kategorien. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kommentering av feilpost og rapportering er ikke nødvendig å gjøre i tråden. En post som gjorde dette er slettet. Les Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?. Tråden var feilpostet og er flyttet fra Sex og Samliv til Helse. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du kan ha noe i nakken.. Eller bare ha solkrem på.. Skal ikke være så vanselig å ikke få sol der i grunn.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg kan heller ikke skjønne at dette skal være et problem. Om det plager deg så mye, bruk et tørkle. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg kan heller ikke skjønne at dette skal være et problem. Om det plager deg så mye, bruk et tørkle. 8810470[/snapback] Det ser latterlig ut å være turistbrun. (Legger pga shorts, armer pga skjorte/t-skjorte og nakke pga t-skjorte.) Jeg var det selv i fjor, så helt tåpelig ut. Som de andre sier, så ville jeg brukt en høyere faktor i nakken enn andre deler på kroppen, så skal du se at du får en jevn fordeling til slutt. Iril: Hvis han ikke har langt hår, så er det heller lite som dekker for at han ikke får sol i nakken når han er ute å spiller fotball/annet. Endret 8. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Solkrem med høy faktor (20+++) er vel enklest å bruke og ha på. Lenke til kommentar
Gjest Negernakke Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du kan ha noe i nakken.. Eller bare ha solkrem på.. Skal ikke være så vanselig å ikke få sol der i grunn.. 8810467[/snapback] Hva skal jeg liksom ha i nakken på skolen? Ha skjerf på? handkle? Er faktisk ganske vanskelig å ikke få sol der i og med at jeg har kort hår som skygger for nakken naturlig. Skal kjøpe den sterkeste solkremen jeg finner, og håper det hjelper. Det beste hadde kanskje vært om det fins en krem eller noe lignende som tar bort litt av pigmentene midlertidig eller noe sånt. Jeg kan heller ikke skjønne at dette skal være et problem. Om det plager deg så mye, bruk et tørkle. 8810470[/snapback] Samme som over. Tusen takk for mange gode tips! Skal teste de ut og håper på andre tips også om du har noe på lager. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Sol deg eller ta solarium. Så vil hele kroppen bli dekket med brunfarge til slutt. Endret 8. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Prøv å smør på sunblock Holder all sol utestengt Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Prøv å smør på sunblock Holder all sol utestengt 8813240[/snapback] Hvor får du kjøpt det? Hvis det holder borte all sol så lenge kremen er på vil det være det perfekte produkt! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Prøv å smør på sunblock Holder all sol utestengt 8813240[/snapback] Hvor får du kjøpt det? Hvis det holder borte all sol så lenge kremen er på vil det være det perfekte produkt! 8813864[/snapback] Skulle tro du fikk det hos alle Apoteker, eller hvor eller det selges solkrem. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Zink-salve fungerer vel som sunblock. Hvertfall det jeg har vokst opp med å bli smurt inn i når jeg har vært solbrent. Funker som faen, det. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Prøv å smør på sunblock Holder all sol utestengt 8813240[/snapback] Hvor får du kjøpt det? Hvis det holder borte all sol så lenge kremen er på vil det være det perfekte produkt! 8813864[/snapback] Skulle tro du fikk det hos alle Apoteker, eller hvor eller det selges solkrem. 8814129[/snapback] Ja det får du helt sikkert, men dusken glemt å nevne en liten ulempe med dette produktet. Du kommer ikke til å være brun i nakken lengre, men det er ikke så mye penere med et hvit lag krem som er ujevnt smørt på heller. Sunblock treker seg nemlig ikke inn i huden. hvis du lurer på hvordan jeg vet det er det fordi min yngre bror har hareskår(skrives det slik), og måtte bruk sunblock for at arret ikke skulle bli stygt når han var mindre. Lenke til kommentar
Gjest Negernakke Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det kan bli en ulempe det, ja. Er det noen sunblock som ikke vises så godt da? (Eller ikke i det hele tatt?) Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ellers kan du jo spare håret i nakken! Da trenger du ikke tenke på noe håndkler eller sunblock i nakken...! Jeg har sånn halv-langt hår, så jeg blir heller hvitere i nakken enn negerbrun... hehe...! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Du trenger vel ikke så tykt lag? Og finnes ikke Sunblock transperant? Spør på Apoteket! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kjøp en ekstra solkrem inn med den høyeste solfaktor du får tak i og bruk den kun i nakken, så kan du bruke en av de mildere på resten av kroppen. Evnt. bruk et tørkle, som det ble sagt, eventuelt, legg an til å spare opp hårlengden slik at dem dekker nakken bedre, (ikke rart gud sa vi ikke skulle klippe håret) Eller du kan snu deg med nakken bort fra sola sånn at ansiktet får solen. Hvis du føler behov for å vandre mye i gata, så kan du jo gå sidelengs sånn at sola ikke treffer nakken (neida bare tuller) Men, et muslimtørkle vil jo uten tvil gjøre underverker, hvis du tør å gå med det da Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er ikke sunblock solfaktor 50 ellerno? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Gå i bar overkropp. Funker i hvert fall når du soler deg, spiller fotball eller bare henger rundt og chiller ute. Selvfølgelig, skal du i bryllup eller begravelse eller noe lignende, tar du på deg en skjorte eller noe annet formellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå