Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ballack og Lehmann er jo grunn nok i seg selv til å ikke like de...

Greit nok at Lehmann ikke er til å fordra men Ballack? Hvorfor er det så mange som missliker ham?

Det som er saken med russland, er at den russiske presidenten har lovet HVER ENESTE spiller en million dollar , dersom de klarer å vinne em.

 

Grei motivasjonsfaktor det der

Fra egen konto eller? :p

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
Ballack og Lehmann er jo grunn nok i seg selv til å ikke like de...

Greit nok at Lehmann ikke er til å fordra men Ballack? Hvorfor er det så mange som missliker ham?

 

Jeg følger ikke med på fotball sånn ellers, og har heller aldri sett ballack før, men det første som slo meg når jeg så han spille var at karen var jævlig lite sympatisk. Vet ikke hvorfor, liker bare ikke karen.

 

Ballack og Lehmann er jo grunn nok i seg selv til å ikke like de...

Greit nok at Lehmann ikke er til å fordra men Ballack? Hvorfor er det så mange som missliker ham?

Det som er saken med russland, er at den russiske presidenten har lovet HVER ENESTE spiller en million dollar , dersom de klarer å vinne em.

 

Grei motivasjonsfaktor det der

Fra egen konto eller? :p

 

Det syke er at det sikkert er skattepenga :D Jeg skal komme med link imorra, er for trøtt til å lete nå.

Lenke til kommentar
Ballack og Lehmann er jo grunn nok i seg selv til å ikke like de...

Greit nok at Lehmann ikke er til å fordra men Ballack? Hvorfor er det så mange som missliker ham?

Det er liksom et eller annet med hele fyren som ikke går an å like. Noe usympatisk som Asad nevnte... I tillegg har han jo en forferdelig hårsveis, også spiller han for Chelsea... :ph34r:

Lenke til kommentar

Var vel Ferreira som fikk et lite puff, men synes ikke det var nok dytting til at målet var ufortjent. Hadde dommeren sett det og annulert det, hadde det vært lite å si på det, men tror Ballack hadde headet den i mål uansett. Han kommer jo fra Chelsea, stakkars fyren, hvor slike ting er med på opptaksprøvene.

 

Regner ikke med det blir mangel på drama i morgen heller. Dette mesterkapet har vært det merkeligste og sykeste jeg har sett. Var på vei til å forlate tv'n når Kroatia scoret i 119' minutt, men nei da. Trodde også at Nederland skulle berge semifinale når Van Nistleroy fikk panna på ballen.

 

Virker som at alle snakker om Buffon, men Spania har Casillas. Luka Toni har vært latterlig dårlig med avslutningene, mens Villa har 4 mål fra før. Italia taklet ikke Nederland, og Nederland tapte for Russland. Men Spania vant mot Russland, og dermed er det ganske logisk at Spania tar seieren i morra og. Men siden logikken ikke regjerer i dette mesterskapet, melder jeg meg ut av tippinga i morra og nyter kampen slik som den blir istedet.

Lenke til kommentar
Regner ikke med det blir mangel på drama i morgen heller. Dette mesterkapet har vært det merkeligste og sykeste jeg har sett. Var på vei til å forlate tv'n når Kroatia scoret i 119' minutt, men nei da. Trodde også at Nederland skulle berge semifinale når Van Nistleroy fikk panna på ballen.

Hvorfor slå av TV-en når det er ett minutt igjen av kampen i en EM-kvartfinale? I ekstraomgangene kan man jo omtrent ta og føle på nervøsiteten som rammer spillerne, trenerne og publikum. Ekstraomganger hvor det fortsatt er mulighet for straffekonkurranse er ikke noe man vil gå glipp av ...

Lenke til kommentar

Det var en utrolig kamp av Russland ja, jeg startet kampen med helhjertet heing på Nederland, men må si at det ikke var noe bittert at Russland vant.

 

Og det var ikke bare angrepsspillet de vant med, de var utrolig kompakte og kjappe tilbake også, nesten alltid 8+ spillere bak ballen før Nederland hadde flyttet laget sitt, mot Nederlands 2-3 på kontringer mot dem.

Lenke til kommentar

Russland viste en enorm vinnervilje, de ville virkelig videre, og det ble stående i en stor kontrast til det nederlandske laget som framsto som ganske tafatte. Så snart en nederlandsk angriper fikk ballen var det 3 russere rundt ham med en gang, de ga ikke nederlenderne noen ting. Veldig gøy å se, og angrepet til Russland var også av øverste klasse, det eneste det skortet på var at de hadde dårlig uttelling på mange av sjansene sine. Hadde de vært litt bedre i avslutningene ville de vunnet med enda flere mål. Spennende å se om de greier å forbedre på dette til semifinalen. Og hvem de skal møte der. Hva tror folket om kampen i morgen da? Spania eller Italia? Selv må jeg si at jeg virkelig håper på Spania, de har spilt mest underholdende så langt, og det gjør meg ingenting å se Italia ryke ut. :) Hadde dessuten vært morsomt med en revansjekamp mellom Spania og Russland i semien, er jo helt utrolig å tenke på at Spania slo dem hele 4-1 i gruppespillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...