Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Russland fortjente denne ja. Helt utrolig bra spilt, slet litt med avsluttninger men leverte til slutt. Nederland skuffet i forhold til tidligere kamper i gruppespillet.

Må si meg enig at kommentatorene på TV2 ikke er av verdensklassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No offence, men den kommentaren der synes jeg ikke var særlig hyggelig. Russland og Sovjet er riktignok kjent for kommunisme, men at det skal holde oss fra å heie på et vanvittig bra fotballag? No way!

Russland er fortsatt et utrolig sosialistisk land.

Lenke til kommentar

Herregud, dette hadde jeg aldri trodd på forhånd. Helt utrolig fotball Russland serverer. Utrolig glad for at de gikk videre på bekostning for et svakt England i kvalikken. I tillegg er det hjemlandet mitt, så det betyr noe spesielt for meg. :D

Og jeg vil bare kommentere at kommunisme var avskaffet for 19 år siden og det er utrolig at folk fortsatt har slike syn på Russland. Skuffende.

Lenke til kommentar
Og jeg vil bare kommentere at kommunisme var avskaffet for 19 år siden og det er utrolig at folk fortsatt har slike syn på Russland. Skuffende.

Det kalles fordommer og er ofte forbeholdt kunnskapsløse dogmatikere :)

Jepp, det var derfor jeg fikk 6 i nyere historie. :)

Lenke til kommentar
Tenk hvis finalen blir mellom Russland og Tyrkia. Vet ikke om det blir positivt eller negativt jeg...

Mener du å si at Russland suger?

Hvordan i huleste klarte du å tolke det som at jeg syntes at Russland suger. De spiller fantastisk fotball mot et lag som har spillt den mest fantastiske fotballen i EM før denne kampen. Det var mest Tyrkia jeg tenkte på, som ikke spiller like underholdende fotball, men vil egentlig ha hvem som helst i finalen utenom Tyskland. (Kanskje med unntak av Hellas... :p )

Endret av Aye
Lenke til kommentar
men vil egentlig ha hvem som helst i finalen utenom Tyskland. (Kanskje med unntak av Hellas... :p )

Med unntak av kampen mot Kroatia så har Tyskland vartet opp med feiende flott angrepsfotball. Den gamle gjengangeren om at Tyskland spiller kjedelig og defensiv fotball burde vært drept for lengst.

Jeg har av en eller annen grunn en følelse av at det blir et gigantoppgjør mellom Tyskland og Italia i finalen. De to lagene har noe Spania, Tyrkia og Russland ikke har, nemlig en skikkelig vinnerkultur.

Lenke til kommentar
Den gamle gjengangeren om at Tyskland spiller kjedelig og defensiv fotball burde vært drept for lengst.

Den er i alle fall drept av meg og jeg har virkelig hatet måten tyskland har spilt fotball på helt til Klinsmann tok over. Nå spiller de fantastisk fotball og etter min mening burde de ha vunnet VM sist og de er etter Nederland helst ser at vinner EM...

(Hadde kompisene mine sett at jeg skrev dette, så hadde de trodde det hadde klikket for meg :D)

Lenke til kommentar
men vil egentlig ha hvem som helst i finalen utenom Tyskland. (Kanskje med unntak av Hellas... :p )

Med unntak av kampen mot Kroatia så har Tyskland vartet opp med feiende flott angrepsfotball. Den gamle gjengangeren om at Tyskland spiller kjedelig og defensiv fotball burde vært drept for lengst.

Ballack og Lehmann er jo grunn nok i seg selv til å ikke like de...

Lenke til kommentar

Ballack og Lehmann er jo grunn nok i seg selv til å ikke like de...

Word!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...