Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Russland var ekstremt uthaldande og, dei sprang og sprang frå første til siste sekund. Nederland var tafatte og produserte ingenting i ekstraomgangene. Hadde meir enn nok med å halde unna for russerene som aldri gav opp. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva er gjennomsnittsalderen på laget til Russland? De fleste så jo ekstremt unge ut. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Som sagt, utrolig synd at nederland går ut etter det gruppespillet som de hadde. Samtidig så er det absolutt det beste laget som går videre i dag. Men det så nesten ut som nederland ikke ville noe. Svakt arbeid bakover av midtbanen som gjorde at russland kom i like-/overtall mange ganger. Arsjavin er 22 år iallefall(tror jeg, ser yngre ut. Arshavin? Faen skrives egentig navnet, tenkte jeg skulle bruke nettavisene som fasit, men de har jo to navn Endret 21. juni 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tenk hvis finalen blir mellom Russland og Tyrkia. Vet ikke om det blir positivt eller negativt jeg... Mener du å si at Russland suger? Tyrkia guller ikke to kamper på rad (tre om du regner med comebacket mot Tsjekkia). Føler meg rimelig sikker på at Tyskland kommer til finalen. Helst mot Russland eller Spania. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vant Russland? Er kampen over? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet hvor mye nr. 18 for Russland løp? Fortjent av Russland. Heiet på Nederland etter deres oppvisning mot Frankrike og Italia, men Russland spilte klart best idag, og burde vunnet med mye mer. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Sinnsykt herlig kamp! Skulle så gjerne sett at Russland vant hele EM, de spiller deilig underholdende fotball. Det er virkelig gøy å se på at Nederland blir til de grader så rundspilt på slutten! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Svim! 3-1 til Russland e.eo. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hadde meir enn nok med å halde unna for russerene som aldri gav opp. Det var nok gameplanen også. Satse på straffekonk og en keeper som har vunnet en del av dem i det siste. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ufortjent. Kommunistene vant..... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Synd, heiet på Nederland, har alltid vært favoritt landslaget mitt. Men, Russland var absolutt best, Nederland var heldige som kom til ekstratid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Seriøst?! Slo Russland Nederland? Haha ante ikke at de var så gode Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Beste kampen så lang i EM, pulsen var høg på slutten her, for så vidt gjennom heile kampen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Hadde meir enn nok med å halde unna for russerene som aldri gav opp. Det var nok gameplanen også. Satse på straffekonk og en keeper som har vunnet en del av dem i det siste. Det ble deres undergang! Ufortjent. Kommunistene vant..... No offence, men den kommentaren der synes jeg ikke var særlig hyggelig. Russland og Sovjet er riktignok kjent for kommunisme, men at det skal holde oss fra å heie på et vanvittig bra fotballag? No way! Endret 21. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg må si jeg faktisk tviler på om Nederland hadde vunnet selv med en mann mer i ekstraomgangene, for idag var Russland, og da spesielt Arshavin, helt overlegne. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skulle ønske Nederland fikk litt Tyrkia flaks i denne kampen... Klarer bare ikke å heie på Russland. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Eg har haldt med Nederland i heile EM, men når Russland serverer sånn fotball klarer ikkje å la være å heie på dei. Dette har vore det beste mesterskapet sidan Frankrike 1998. Endret 21. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det kommer til å bli en enorm spillereksport fra Russland når EM er slutt. Arshavin, Pavlyuchenko, Zyrianov og Zhirkov (for bare å nevne noen!) har vært sinnsvake i de to siste kampene. Arshavin viser glimt av virkelig storhet. Skjønner godt at Zenit forlanger 250 millioner for han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tenk hvis finalen blir mellom Russland og Tyrkia. Vet ikke om det blir positivt eller negativt jeg... Mener du å si at Russland suger? Han mener nok at alle forhåndsfavorittene hadde gjort det dårlig da. Russland har fortjent finaleplass med slikt spill, men det har Holland også i gruppespillet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Imponerande av Russland. Flott at eit lag som satser alt blir belønna mot eit relativt tamt Nederland. Blir spennande og sjå om Russland klarer å halde eit like høgt nivå vidare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå