Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, utrolig synd at nederland går ut etter det gruppespillet som de hadde. Samtidig så er det absolutt det beste laget som går videre i dag.

 

Men det så nesten ut som nederland ikke ville noe. Svakt arbeid bakover av midtbanen som gjorde at russland kom i like-/overtall mange ganger.

 

Arsjavin er 22 år iallefall(tror jeg, ser yngre ut. Arshavin?

 

Faen skrives egentig navnet, tenkte jeg skulle bruke nettavisene som fasit, men de har jo to navn :p

Endret av Snesopp
Lenke til kommentar
Tenk hvis finalen blir mellom Russland og Tyrkia. Vet ikke om det blir positivt eller negativt jeg...

 

Mener du å si at Russland suger?

 

Tyrkia guller ikke to kamper på rad (tre om du regner med comebacket mot Tsjekkia). Føler meg rimelig sikker på at Tyskland kommer til finalen. Helst mot Russland eller Spania.

Lenke til kommentar
Hadde meir enn nok med å halde unna for russerene som aldri gav opp.

 

Det var nok gameplanen også. Satse på straffekonk og en keeper som har vunnet en del av dem i det siste.

 

Det ble deres undergang! :p

 

Ufortjent.

 

Kommunistene vant..... :cry:

No offence, men den kommentaren der synes jeg ikke var særlig hyggelig. Russland og Sovjet er riktignok kjent for kommunisme, men at det skal holde oss fra å heie på et vanvittig bra fotballag? No way!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Det kommer til å bli en enorm spillereksport fra Russland når EM er slutt.

 

Arshavin, Pavlyuchenko, Zyrianov og Zhirkov (for bare å nevne noen!) har vært sinnsvake i de to siste kampene. Arshavin viser glimt av virkelig storhet. Skjønner godt at Zenit forlanger 250 millioner for han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Tenk hvis finalen blir mellom Russland og Tyrkia. Vet ikke om det blir positivt eller negativt jeg...

 

Mener du å si at Russland suger?

Han mener nok at alle forhåndsfavorittene hadde gjort det dårlig da.

 

Russland har fortjent finaleplass med slikt spill, men det har Holland også i gruppespillet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...