Åsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 svensk tv 4... Takk for maten. Kanskje jeg satser på reprisen i kveld enig at tv4 suger, men det er bedre en ingenting synes jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://xssports.eu.md/xssports/ Stream, trengs ikke sopcast eller andre programmer. Brukbar kvalitet også. Eneste er at det kommer buffering i blant. TV2 Sumo har jo også sånn kampbillett til 49 kr, men det sparer jeg til en viktigere kamp. Når Russland spiller eller noe. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 tv2 sport neeeei....er jo Goalissimo der..skjer? Heheh, jeg og trodde kampene skulle gå der. Bestilte på fredag. Men det er hvis bare folk som har canal digital som får kampene. Og da på TV2 Sport Euro 2008/HD. Går på TV4 hvis du har den. Og som enkelte andre her synes nå jeg den er bedre enn TV2. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Eg har jo Canal Digital.hvorfor finner eg ikke kampen/e da... ? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 enig at tv4 suger, men det er bedre en ingenting synes jeg. Jeg mente at jeg ikke har tv 4 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Herregud, mista nesten motet etter det første kvarteret. Glemmer alltid hvor mye disse laga legger seg. Skal ikke mye kontakt til for at de spiser gress.. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Eg har jo Canal Digital.hvorfor finner eg ikke kampen/e da... ? Den går på TV2 sport uefa euro 2008 kanalen. Du må kanskje søke den inn på dekoderen din for det måtte jeg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Viktig å påpeke at du må ha TV2 Sport-abonnement også, det holder ikke med bare Canal Digital. Men har du CD og TV2 Sport, burde kanalen (TV2 Sport UEFA Euro 2008) være der. Synd at Sveits ikke fikk med seg poeng i dag, hadde fortjent det. Nå heier man på Tyrkia. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kva er gale med tv4 ? Oi spelar John Pelu for Tyrkia ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Viktig å påpeke at du må ha TV2 Sport-abonnement også, det holder ikke med bare Canal Digital. Men har du CD og TV2 Sport, burde kanalen (TV2 Sport UEFA Euro 2008) være der. Synd at Sveits ikke fikk med seg poeng i dag, hadde fortjent det. Nå heier man på Tyrkia. Joda,har tv2 sport abo også...må jo ha med meg Tippeligaen. Får ta ett kanalsøk da Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 enig at tv4 suger, men det er bedre en ingenting synes jeg. Jeg mente at jeg ikke har tv 4 Åja, med "takk for maten" trodde jeg du mente ellers takk Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 1-0 til Portugal, scoring av Pepe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 UFF!!! Takk gud for at Nani ikke knekker bein der..... Og for en scoring av Portugal Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Grisetakling på Nani Indeed, du kunne jo se at han blødde etter knottmerkene. Endret 7. juni 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Rettferdig resultat. God opning av min favouritt. (favouritt pga to Manchester united spillere.) Heldigvis knekker ikke Nani et ben. Kan UEFA gi straff i etterkant? klart rødt kort Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Rettferdig resultat. God opning av min favouritt. (favouritt pga to Manchester united spillere.) Heldigvis knekker ikke Nani et ben. Kan UEFA gi straff i etterkant? klart rødt kort De sa på STV4 at de skulle se nærmere på situasjonen som kunne gi 3 kamper utestengelse. Vet ikke om det er taklingen, men kan ikke huske at det skjedde noe annet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er nå jeg syns man skal gå inn etter kampen og utestenge han som takla Nani. Hadde han brukket benet, noe som var veldig flaks at han ikke gjorde, ville det kommet samme oppstyr rundt han som det gjorde rundt Taylor etter taklingen på Eduardo. Utesteng han (var det Aurelio?) resten av EM, eller hvertfall noen kamper! Det siste målet var forresten helt nydelig. Godt gjort av Mauinho eller hva han het, å holde seg Onside der, når Ronaldo bruker lovlig lang tid.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Man kan godt gå inn å ta den taklingen ja. 3 kamper eller flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå