Suburbian Hero Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Og jeg som håpet på en overaskelse... Jaja, det er framleis tid... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Helvete heller Nistelrooy....faen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Men for svarte då...Kolodin. YEY! Han er framleis med !! HAha Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 HAHAHA!!! Jeg skal sende blomster til linjedommern hvis Russland klarer dette Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva farsken? skjønte ikke den situasjonen der jeg Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Men for svarte ja.. Så gull! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Javel, grusomt unødvendig å utlikne altså. For første gang i mesterskapet håpar eg at Nederland taper. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bah, hele tilleggstiden gikk vekk på Kolodin-maset. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 For en kamp sier jeg, koser meg gløgg i hjel Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva farsken? skjønte ikke den situasjonen der jeg Det skulle vært gult, men ballen var over linja først, så derfor telles ikke det gule. Ha hadde gult fra før, så Russland måtte ha spilt med 10 mann i ekstraomganger. Men var ballen ute? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Javel, grusomt unødvendig å utlikne altså. For første gang i mesterskapet håpar eg at Nederland taper. Jeg også. Russland har framstått som et mye bedre lag enn Nederland i dag, og fortjener definitivt en semifinaleplass. Edit: Ang. ballen som var ute eller ikke så var det vanskelig å se, den var nok hårfint på grensa, enten innafor eller uttafor. Skal ikke begi meg ut på å påstå verken det ene eller det andre. Men litt merkelig situasjon å annulere en utvisning. Flaks for Russland da. Forøvrig, enda en utroolig spennende og underholdende kamp. Samtlige kvartfinaler har vært det til nå. Endret 21. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ballen var ikke ute syns jeg, akkurat på streken. Men dommeren har dømt, så nå er det bare å glede seg til ekstra. omg Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Men var ballen ute? Neppe. Men det gir jeg blanke i Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Linjedommaren synest vel at det hadde blitt urettferdig med 10 mann i ekstraomgangene. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bare meg eller sluttet alle løpene hos nederland etter de to første byttene? Hadde iallefall vært en tragedie hvis nederland hadde gått ut nå, men samtidig så hadde det klart beste laget vunnet da. PS. Ballen var ikke ute, men det er nok like greit at russland ikke fikk en mann utvist. Får håpe på to lag som ofrer alt for å avgjøre dette nå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Morsom kamp til nå. Satser på noen minst like underholdende ekstraomganger med et par mål. Jeg syntes ikke ballen var ute, men vanskelig å se da ballen var i lufta og ikke på bakken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Huff. Fint at Russland er offensive, men dei kan halde litt igjen når me er kome til ekstraomgangene. Fryktar kontringer til Nederland med Persie og Sneijder. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Litt av en kamp dette ja. Måtte Russland gå videre, de sjarmerer meg virkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå