Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Dette kan bli ein god kamp, Russland viser muskler i åpningsminuttene. Synd at desse to lagene møtes i kvartfinalen, skulle helst hatt begge to i semifinale. Kan bytte den som taper i dag med Tyrkia. Blir interessant å følge Russland framover, dei har ein svært ung stall til å være eit landslag, mange lovande talenter på vei. Endret 21. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Russland har virkelig åpnet bra, men Nederland og Sneijder var utrolig nære også. Åpen kamp, men Russland må sette sjangsene sine. Hvis de sløser for mye i dag, har de ikke sjangs til å vinne kampen. Edit: Russerne er GODE Endret 21. juni 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Litt av noen sjanser Russland har hatt nå... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Indeed they are. Nokre gullkorn frå vår ex-landslagstrenar: "Jeg tror det første laget som scorer kommer til å få en stor fordel" "Han hang på han som en smed" Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 haha, Semb er jo håpløs. Skal alltid smøre på med de mest utrolige superlativer Men jeg er uenig med han, og mener Van Der Saar har vært em`s klart beste keeper. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Men det skal sies at dette er det beste målet til Van Basten. Van Basten er til dags dato den beste spissen som jeg har sett spille fotball, synd at mannen måtte legge opp som 28 år gammel... Er det ikke slik Huntelaar (bl.a) gjør 10-15 ganger per sesong da? :o Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 "Han hang på han som en smed" Hva faen? En morsom førsteomgang, selv om det ikke har blitt mål. Mye på grunn av 2 gode keepere. For skuddene og innleggene, de har det ikke vært noe å si på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Stussa litt på den av semb jeg og . Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Satte penger på uavgjort til pause og seier til Nederland til slutt. Så dette er lovende, selv om Russland har vært skumle. Håper vi slipper ekstraomganger og straffer i kveld, med mindre det blir 5-5 etter 90'.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Der satt den, ja. Spennende. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 GÅLL Lekkert mål av Russland, men føler meg sikker på at det blir noen mål til Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Herlig herlig, og deilig å se at jeg får rett i at Nederland ikke skulle få noen lett kamp her. Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Rusland spiller jo veldig bra. Trodde nederland skulle knuse dem jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Husker en kompis sa at Russland var det laget som skulle vinne i år. Jeg lo han opp i trynet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Nydelig mål, Russland imponerer stadig. Arshavin er ein veldig viktig spelar på dette laget. Har heia på Nederland heile EM, men i dag trur eg det er eitt fett kven som går vidare, ser gjerne Russland mot Spania/Italia. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hadde ledd jeg og Noen som vet hva oddsen var på Russland før EM startet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hadde ledd jeg og Noen som vet hva oddsen var på Russland før EM startet? Vet ikke, men bare det at norsk tipping hadde 3.95 på Russland i dag sier litt om hvor undervurdert de er. De har vokst voldsomt og imponert så langt i EM. Virkelig gøy å se på dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Dette kan bli ein lang kamp for Russland. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tror Nederland tar de i løpet av 2. omgang, eller kanskje i ekstraomganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå