Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk jeg glipp av at Tyrkia vant straffekonk?! Selvfølgelig skulle noen ha meg med på VG-lista-konsert i dag :wallbash:

 

Hvem er mannen i huset? Når en fjortisbegivenhet går foran kvartfinale i EM, da lurer jeg på om du er fotballfan.

 

Wow, den var nesten ganske ond. Uten smiley`s eller noen ting.

Lenke til kommentar

... ond, faktisk. :p

 

Men med mindre dette involverer en (fjortis-)babe og det endte med full score, så er denne prioriteringen ganske så utilgivelig.

 

Edit:

Kansje, men er forsåvidt enig med ham.

Ja, da er vi to. Og det var selvsagt bare tull, Bacardi er bare sunt og godt. :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
... ond, faktisk. :p

 

Men med mindre dette involverer en (fjortis-)babe og det endte med full score, så er denne prioriteringen ganske så utilgivelig.

 

Dine ord er sanne Hewitt, dine ord er sanne. Jeg tipper forresten at nederland kommer til å vinne imorra.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Når det var 4 minutter igjen veddet jeg en pils med en kompis (vi var begge edru) om at Kroatia kom til å score og vinne. Så scorer dem. Og jeg gliser. Og så guller Tyrkia - drittlaget. Herregud så tragisk.

Lenke til kommentar
Nihat fikk bare en strekk som følge av å spilt i 112min.

_Bare_ en strekk?

 

 

 

Tyrkia skal ha kudos for å komme tilbake slik, igjen og igjen. Og dermed skape noen spennende sluttminutter. Men jeg håper og tror at Tyskland tar dette greit. Tyrkia-kampene har tross alt vært utrolig kjedelige, og det ville vært trist om de da kom til finalen.

 

På den andre siden håper jeg på Spania eller Nederland -- mest sistnevnte.

Lenke til kommentar
Var nettopp i butikken og vurderte å tippe på nederland idag, men oddsen var så liten at det ikke var noe vits. 1,65 vs 4 til rusland. Holder med nderland fordet da, liker fargen deres :p

 

Tippa på Russland jeg. :p Satser på at de kan ryste nederlenderne litt. Tror Nederland går videre, men tror samtidig også at de som venter klassespill og enkel overkjøring sånn som vi har fått fra Nederland så langt, vil bli skuffet.

Lenke til kommentar

Jeg satt penger på semifinalebillett til Russland.

 

Tyrkia-kampene har tross alt vært utrolig kjedelige, og det ville vært trist om de da kom til finalen.
Ja, for Tyrkia - Tsjekkia var jo kjempekjedelig :roll:

 

Håper Nederland kommer videre, though ^^

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...