JR Ewing Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Håper Kroatia vinner i kveld! :o Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 sørgebind høyrest ut som noko damene bruker i depresjonstider. Første som slo meg også Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg trodde nesten Muse skulle spille i Basel i går. Fordi disse er veldig like: Hélder Postiga (Portugal) Matthew Bellamy (Muse) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ah, dette kommer til å bli en bra kamp mellom to av mine favoritter så langt i mesterskapet. Fått utrolig sansen for begge lagene. Og det blir garantert en bra kamp lydmessig, de to lands supportergrupper er blant de beste i verden. Holder nok en knapp på kroatene, men vi vet aldri med Tyrkia og deres survivor-mentalitet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Den burde Krotia smelt inn i mål! Bah! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tipper yidsa har hard-on nå, når de ser hva Luca Modric presterer. Genial pasningsfot, ikke Andrea Pirlo-nivå, men det er det ingen som matcher Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Den forsvarsrekka til Tyrkia er ikke helt patent. En mann tar ut meter og markerer spissen mens resten spiller flat "firer". Blir jo ikke mye offside da. Tyrkia er heldige hvis de ikke blir straffet for dette systemet. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tyrkia med 0 sjangser etter 90 minutter, typisk at de går videre nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Lite underholdende kamp egentlig, men spørs om det blir mer seervennlig nå når det blir ekstratid og kanskje straffekonk. Men Kroatia har framstått som det sterkeste laget, håper de går videre. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tyrkia med 0 sjangser etter 90 minutter, typisk at de går videre nå. Retferdigheten vil seire. Mark my words. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 haha. wow. Bra jeg ikke spilte idag ass, og det var kun takket være uflaksen min tidligere. Jeg kan tenke meg mange har tapt penger på denne kampen her. Fuckings kroatia ass. Uavgjort for andre gang i EM 2008 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 haha. wow. Bra jeg ikke spilte idag ass, og det var kun takket være uflaksen min tidligere. Jeg kan tenke meg mange har tapt penger på denne kampen her. Fuckings kroatia ass. Uavgjort for andre gang i EM 2008 Ekstraomganger? Dette er en kvartfinale....... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Men på tipping blir det uavgjort. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 haha. wow. Bra jeg ikke spilte idag ass, og det var kun takket være uflaksen min tidligere. Jeg kan tenke meg mange har tapt penger på denne kampen her. Fuckings kroatia ass. Uavgjort for andre gang i EM 2008 Ekstraomganger? Dette er en kvartfinale....... Vel, det har vel ikke noe å si, siden ingen av laga klarte å få til en ledelse på vanlig tid? Husker hvertfall jeg har tapt på en kamp med akk samme opplegg. Italia vant over tyskland, men på overtid, og da fikk jeg ikke penga mine. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Der var der var det mål ja EDIT: NEI SÅ SINNSYKT?!?! Endret 20. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har du sett!!!!!!!!!! 1-1 Fabelaktig! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 For en dramatikk! Straffer ^^ Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) For en dramatikk, for en spenning! Det er det villeste, verste greiene jeg har sett! Fy søren, dette er sinnsykt! Endret 20. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå