Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg er i London når semifinalene går, så jeg håper at ... nei, vent nå litt.

 

hahahah :!: der lo jeg faktisk :)

 

Men ja, visste faen ikke at det var flere som heier på Kroatia her, så det var litt deilig! Hater Tyrkia, men de får ha litt props for å snu 2-0 til 2-3 på måten de gjorde det på :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg holder med Kroatia, og håper de slår Tyrkia i morgen, noe jeg også tror de gjør. Så blir det gjensyn med Tyskland - Kroatia i semi'n, og der vet vi jo alle at Kroatia kommer til å eie Tyskerene, igjen :)

 

Det Kroatia vil komme til å møte i en eventuell semifinale er i såfall et revansjesugent Tysklandlag med fornyet selvtillit etter å ha slått ut Portugal. Ville ikke undervurdert dem. ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg holder med Kroatia, og håper de slår Tyrkia i morgen, noe jeg også tror de gjør. Så blir det gjensyn med Tyskland - Kroatia i semi'n, og der vet vi jo alle at Kroatia kommer til å eie Tyskerene, igjen :)

 

Det Kroatia vil komme til å møte i en eventuell semifinale er i såfall et revansjesugent Tysklandlag med fornyet selvtillit etter å ha slått ut Portugal. Ville ikke undervurdert dem. ;)

portugal-tyskland 2-3 bra match er i italia da finalen spilles,,

Lenke til kommentar
Føles veldig rart å skulle heie på møkkalaget Italia, men jeg er der hele neste uke, så har ingen valg :p

 

Jeg skal heie på dem jeg og, siden jeg har en dyr og fin t-skjorte med ITALIA logo :D

 

Tapte penger på portugal kampen, fean ass, tapt de 3 siste veddemåla mine.Kan ikke noen bare FORTELLE meg hvem som vinner ikveld slik at jeg kan tjene litt penger?

 

:D

Endret av asad
Lenke til kommentar

Sørgebånd eller sørgeband, sørgebind høyrest ut som noko damene bruker i depresjonstider.

 

Blir nok ein litt spesiell stemning i neste kamp, Boulahrouz har spelt fabelaktig for Nederland, det hadde vore eit stor tap å miste han. Tragisk det som skjedde, spesielt dumt at det skjedde midt oppi EM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...