ahpadt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Heier på Kroatia. Passer bra at jeg faktisk er i landet når finalen spiller. Satser på folkefest. Jeg er i Nederland når finalen spilles så jeg krysser også fingrene! Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 er i tyrkia under finalen så hadde ikke hatt noe imot om tyrkerne ble 10 ganger så gode i løpet av kvelden... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Og jeg er i London når semifinalene går, så jeg håper at ... nei, vent nå litt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Og jeg er i London når semifinalene går, så jeg håper at ... nei, vent nå litt. hahahah :!: der lo jeg faktisk Men ja, visste faen ikke at det var flere som heier på Kroatia her, så det var litt deilig! Hater Tyrkia, men de får ha litt props for å snu 2-0 til 2-3 på måten de gjorde det på Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Håper og tror på Tyrkia i dagens kamp. Tyrkia - Tyskland kan bli en spennende batalje. Tenk den den krigen? Tyskland har flere 100.000 tyrkere som er bosatt i Tyskland. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg holder med Kroatia, og håper de slår Tyrkia i morgen, noe jeg også tror de gjør. Så blir det gjensyn med Tyskland - Kroatia i semi'n, og der vet vi jo alle at Kroatia kommer til å eie Tyskerene, igjen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg holder med Kroatia, og håper de slår Tyrkia i morgen, noe jeg også tror de gjør. Så blir det gjensyn med Tyskland - Kroatia i semi'n, og der vet vi jo alle at Kroatia kommer til å eie Tyskerene, igjen Det Kroatia vil komme til å møte i en eventuell semifinale er i såfall et revansjesugent Tysklandlag med fornyet selvtillit etter å ha slått ut Portugal. Ville ikke undervurdert dem. Endret 20. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
sapi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg holder med Kroatia, og håper de slår Tyrkia i morgen, noe jeg også tror de gjør. Så blir det gjensyn med Tyskland - Kroatia i semi'n, og der vet vi jo alle at Kroatia kommer til å eie Tyskerene, igjen Det Kroatia vil komme til å møte i en eventuell semifinale er i såfall et revansjesugent Tysklandlag med fornyet selvtillit etter å ha slått ut Portugal. Ville ikke undervurdert dem. portugal-tyskland 2-3 bra match er i italia da finalen spilles,, Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Føles veldig rart å skulle heie på møkkalaget Italia, men jeg er der hele neste uke, så har ingen valg Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Føles veldig rart å skulle heie på møkkalaget Italia, men jeg er der hele neste uke, så har ingen valg Jeg skal heie på dem jeg og, siden jeg har en dyr og fin t-skjorte med ITALIA logo Tapte penger på portugal kampen, fean ass, tapt de 3 siste veddemåla mine.Kan ikke noen bare FORTELLE meg hvem som vinner ikveld slik at jeg kan tjene litt penger? Endret 20. juni 2008 av asad Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har ivertfall satt flere hundre kroner på Kroatia. Hvis ikke de vinner, blir jeg forbanna! Tapte penger på Sverige kampen, jeg... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Føles veldig rart å skulle heie på møkkalaget Italia, men jeg er der hele neste uke, så har ingen valg .Kan ikke noen bare FORTELLE meg hvem som vinner ikveld slik at jeg kan tjene litt penger? Kroatia vinner ikveld Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vil påstå at det kanskje er kampen det hittil er vanskelig å tippe. Bør være høye odds på begge lag etter min mening, men Kroatia ser ut til å ha det beste laget, men skal ikke se bort ifra at tyrkerne guller som de gjorde mot både Norge og Tsjekkia. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Vurderer å satse en hundrings på tyrkia idag. Da setter jeg meg selv i en vinn - vinn situasjon( med mindre det blir uavgjort). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Svært usikker på kveldens kamp. Men jeg håper egentlig på kroatia, så da satser jeg på de. Vurderer å satse en hundrings på tyrkia idag. Da setter jeg meg selv i en vinn - vinn situasjon( med mindre det blir uavgjort). Så begge lagene går videre mener du? :---) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Så begge lagene går videre mener du? :---) Nei, jeg heier på Kroatia, så om Tyrkia vinner får jeg ihvertfall en trøstepremie. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) _Julenissen_: Uavgjort på bettingen betyr uavgjort etter 90 minutter ... (om jeg forstod deg rett) Endret 20. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har ikke mye tro på Tyskland i går og jeg har ikke mye tro på Tyrkia i dag, men i går slo det feil. Håper på Kroatia. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 http://www.vg.no/sport/fotball/em/08/artik...hp?artid=500709 Bare stusset litt......heter det ikke sørgeBÅND..? eller kan en si sørgeBIND også? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sørgebånd eller sørgeband, sørgebind høyrest ut som noko damene bruker i depresjonstider. Blir nok ein litt spesiell stemning i neste kamp, Boulahrouz har spelt fabelaktig for Nederland, det hadde vore eit stor tap å miste han. Tragisk det som skjedde, spesielt dumt at det skjedde midt oppi EM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå