Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom den situasjonen med Ballacks mål. Han dytter sin kommende lagkamerat i ryggen og sender både han og sin kommende manager ut av EM på ulovlig vis. Kommentatoren var oppmerksom på det og sendte noen litt humoristiske kommentarer angående første Chelsea-treninga etter turneringa, men det kan jo hende det faktisk kan få noen alvorlige følger for Ballack?

Lenke til kommentar
At det går an å begynne å klage på juksing, kanonkamp og relativt fortjent. Kunne kanskje forstått viss det gjaldt favorittlaget ditt i norge eller noe sånt men dette blir bare dumt. DEUTSCHLAND!!!!

 

Spilles det fotball i Norge?

 

Ja, men ikke på at plan som er respektabelt.

 

Norsk fotball har jeg aldri brydd meg om.

Lenke til kommentar
At det går an å begynne å klage på juksing, kanonkamp og relativt fortjent. Kunne kanskje forstått viss det gjaldt favorittlaget ditt i norge eller noe sånt men dette blir bare dumt. DEUTSCHLAND!!!!

 

Tåpelig innlegg fra en overlegen person som holder med Tyskland, ikke uventet.

 

Selvfølgelig går det an å peke ut juksing i kamper som man er ''nøytral'', juksing er -ikke- lov.

 

Tyskland jukset litt, Portugal jukset litt. Thats..

Lenke til kommentar
At det går an å begynne å klage på juksing, kanonkamp og relativt fortjent. Kunne kanskje forstått viss det gjaldt favorittlaget ditt i norge eller noe sånt men dette blir bare dumt. DEUTSCHLAND!!!!

 

Tåpelig innlegg fra en overlegen person som holder med Tyskland, ikke uventet.

 

Selvfølgelig går det an å peke ut juksing i kamper som man er ''nøytral'', juksing er -ikke- lov.

 

Den dagen all juksing i fotball er vekk, ta også ring meg på telefonen. ;)

 

Tyskland jukset litt, Portugal jukset litt. Thats..

Helt enig, og det er akkurat sånn det er. At Ballacks juksedytt hadde mer betydning for kampens utfall? Njæ, det får i aldri svar på...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
At det går an å begynne å klage på juksing, kanonkamp og relativt fortjent. Kunne kanskje forstått viss det gjaldt favorittlaget ditt i norge eller noe sånt men dette blir bare dumt. DEUTSCHLAND!!!!

 

Tåpelig innlegg fra en overlegen person som holder med Tyskland, ikke uventet.

 

Selvfølgelig går det an å peke ut juksing i kamper som man er ''nøytral'', juksing er -ikke- lov.

 

Tyskland jukset litt, Portugal jukset litt. Thats..

 

hirr hirr ja

Lenke til kommentar
Det beste laget gikk videre, men de beste spillerne forsvant. Synd for fotballen, men det er alltid drittlaga som Tyskland og Italia som vinner slike turneringer. La oss håpe på at lag som spiller heiafotball vinner heretter. Spania og Nederland feks.

 

Jeg må le. Tyskland vartet opp med utrolig god fotball i dag og taklet angrepsmaskinen Portugal på nogen lunde god måte. At et lag legger seg bakpå når de leder er vel heller ganske vanlig, hvertfall mot lag som Portugal. Den såkalte heiafotballen med 90% angrep, fører skjelden til medaljer.

Lenke til kommentar
Det beste laget gikk videre, men de beste spillerne forsvant. Synd for fotballen, men det er alltid drittlaga som Tyskland og Italia som vinner slike turneringer. La oss håpe på at lag som spiller heiafotball vinner heretter. Spania og Nederland feks.

 

Italia er jeg enig i, men Tyskland?!?

Portugal har kanskje de beste spillere, men de har dessverre ikke det beste lag. Altså de har ikke like god samhold mellom spillere, det er bare min mening. Jeg syves at det viser tydelig at Tyskland spiller for hverandre, mens Portugal er veldig ustabil på dette området. De er av og til veldig gode i samhold, av og til er de veldig rotete og spiller for seg selv.

Lenke til kommentar
Hva med å linke den neste gang det påstås at en Manchester United spiller jukser ? :)

Greit nok at målet til Ballack skulle vert annulert, men å påstå at Tyskland jukset seg til semien er rett og slett idioti.

 

Har du noe annet ord man kan bruke?

 

Tyskland til semi-finalen(og finalen om noen dager) som jeg sa.

Portugal tyker ut i kvarten, som jeg sa.

 

(sa dette FØR em startet)

Forventet.

 

Du sa jo at Sveits og Østerrike ville prestere i årets mesterskap også, men der tok du feil gitt;)

Lenke til kommentar
Hva med å linke den neste gang det påstås at en Manchester United spiller jukser ? :)

Greit nok at målet til Ballack skulle vert annulert, men å påstå at Tyskland jukset seg til semien er rett og slett idioti.

 

Og hvor gammel er kommende sesong før vi får en veldig lignende diskusjon med debatantene på motsatt side?

Lenke til kommentar
Greit nok at målet til Ballack skulle vert annulert, men å påstå at Tyskland jukset seg til semien er rett og slett idioti.

 

Det er det egentlig ikke. Måten til usympatisk og dirty tricksete spill har jeg ikke sett i hele EM. Greit nok å si som Rekdal at kampbildet ville vært et helt annet hvis målet hadde vært annullert ved 3-1. Dermed mene at Tyskland ikke hadde sluppet inn så det hadde blitt 2-2, men det blir også litt merkelig. Dommeren gjorde en kjempemiss ved å godkjenne scoringen.

 

Nani hadde et utrolig bra innhopp, merkelig at han ikke spilte fra start på venstre kant. Måten tyskland spilte på gjorde meg mer og mer portugal fan enn det jeg visste jeg selv var.

 

Synd at dere er ute Portugal, håper dere får en god, ny trener.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Byttet rett til TV4 når de i TV2 hevet stemmen mer når de fant ut at Ballack dyttet, i forhold til når han scoret. På TV4 beskrev de det som at Ballack skaffet seg rom for å spille. Han ene spurte om målet skulle ha vært annulert, han andre svarte ja. Ferdig med den saken.

 

Schweinsteiger var kongen i dag. Involvert i alle tre scoringene. Ta'rei en bolle, Ronaldo..

Lenke til kommentar
Byttet rett til TV4 når de i TV2 hevet stemmen mer når de fant ut at Ballack dyttet, i forhold til når han scoret. På TV4 beskrev de det som at Ballack skaffet seg rom for å spille. Han ene spurte om målet skulle ha vært annulert, han andre svarte ja. Ferdig med den saken.

 

Schweinsteiger var kongen i dag. Involvert i alle tre scoringene. Ta'rei en bolle, Ronaldo..

 

Svensker er ikke akurat så veldig engasjerte. Det er grunnen til at jeg slår av lyden om jeg ikke kan få andre konentatorer.

Lenke til kommentar
Du sa jo at Sveits og Østerrike ville prestere i årets mesterskap også, men der tok du feil gitt;)

Er ikke Nostrodamus da :p

Hadde håpet(og brukte vel ordet håp når det gjalds Sveits\Østerike litt ofte) at de kom til kvarten pga hjemmebane-fordel. Men hjelper ikke med hjemmebane når man skytter midt på mål hver fuckings gang!

 

Litt moro at Nani ikke ble i nærheten toppskorer da :p

Lenke til kommentar
At det går an å begynne å klage på juksing, kanonkamp og relativt fortjent. Kunne kanskje forstått viss det gjaldt favorittlaget ditt i norge eller noe sånt men dette blir bare dumt. DEUTSCHLAND!!!!

 

Tåpelig innlegg fra en overlegen person som holder med Tyskland, ikke uventet.

 

Selvfølgelig går det an å peke ut juksing i kamper som man er ''nøytral'', juksing er -ikke- lov.

 

Jahaja hvordan vet du at jeg heier med tyskland? Og JA det er faktisk nisseteit å gråte SÅ MYE over at tyskland fikk et tvilsomt mål, PGA de er lag ingen tenker særlig over utenom i storemesterskap. Og viss det eventuelt er spillere fra sitt favorittlag som spiller på nevnt landslag. Selv om målet hadde blitt annulert er det ikke 100% sikker på at portugal hadde fått mål nr2, det blir bare helt feil å tenke slik.

 

Hvofor er jeg overlegen og hvorfor er det ikke uventet? Min første post i denne tråden var jo fantastisk nøytral og jeg forsvarte faktisk manu og portugal sympatisører, så dette blir bare rart.

 

Frankrike var min favoritt i dette em, hvem som vinner utenom det er egentlig hipp som happ, men det er forsatt vanskelig og ikke like tyskland.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...