Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi Ronaldo er en klyse helt ut av en annen verden.

Hele Liverpool en en stor klyse skal jeg si.

 

Bare så det er sagt så bryr det meg ingenting om Ronaldo hadde spilt på ManU, Bayern eller Roma; han er en stor klyse uansett, god til å spille fotball, det er han, men en jålekopp og klyse til de grader.

 

Ballack greier seg fint med armene må eg si.

 

Håper de kommer seg til finalen,og går på en MEGA smell!!!

 

Ja, for hvor mange ganger har ikke Ronaldo eller de andre spillerne jukset? Her jukser Ballack kanskje en liten anelse til fordel for Tyskland, og nå blåser dere det opp i hysteria. Pass dere for å bare skylde på folk når det går i mot dere, favorittene deres jukser de også.

 

Og siden alle untatt Manchester United supportere aldri overdriver og hauser ting opp så er det galt av oss å ikke bemerke Ballack.

Lenke til kommentar
Og du hater ingen du da? :)

 

Når jeg ser landskamper så hater jeg ikke en spiller for klubben han spiller i. Syns flere burde lære seg å skille mer mellom landskamper og klubbkamper.

Når Ballack spiller for Tyskland i EM, så spiller han som tysker, ikke som Chelsea-spiller. Jeg kan hate ham så mye jeg bare vil for at han scorer mål for Chelsea, men jeg har da virkelig ingenting imot ham som person.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Og du hater ingen du da? :)

 

Sikter du til meg?

 

 

Nei, åffer skal jeg hate noen? Det blir bare teit hvis jeg sitter foran tv og hater noen inni tven.

Jeg heier ikke på en av lagene, jeg heier på Nederland(Som jeg har alltid gjort, helt siden VM98).

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Haha, utrolig. Her har vi United-fans som heier på Portugal på grunn av Ronaldo, Liverpool-fans som hater Portugal på grunn av Ronaldo, og i tillegg folk som hater Tyskland på grunn av...la meg gjette....å ja, Ballack, som tross alt er Chelsea-spiller. Uuuu. :roll:

VÆR SÅ SNILL folkens, ikke gjør denne tråden om til en Premier League-diskusjon.

Hehe, så sant så sant...

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det...

 

Jeg heier på Nederland, der spiller blant andre VDS, RvN og Huntelaar :)

 

Uansett, når det gjelder kampen:

 

Målet som førte til 1-3 burde vært anullert for dytting og Fridreich burde blitt utvist for tråkkinga på Ronaldo. (Tydelig at Lehmann er arkitekten bak forseelsen forresten...)

 

Forresten en nydelig målgivende til 2-3 målet.

 

Slik gikk det dog ikke, Scolari er ute av VM! :w00t:

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Haha, utrolig. Her har vi United-fans som heier på Portugal på grunn av Ronaldo, Liverpool-fans som hater Portugal på grunn av Ronaldo, og i tillegg folk som hater Tyskland på grunn av...la meg gjette....å ja, Ballack, som tross alt er Chelsea-spiller. Uuuu. :roll:

VÆR SÅ SNILL folkens, ikke gjør denne tråden om til en Premier League-diskusjon.

Bingo.

 

Jeg starter å slette småuseriøsiteter fra og med nå.

Lenke til kommentar
Haha, utrolig. Her har vi United-fans som heier på Portugal på grunn av Ronaldo, Liverpool-fans som hater Portugal på grunn av Ronaldo, og i tillegg folk som hater Tyskland på grunn av...la meg gjette....å ja, Ballack, som tross alt er Chelsea-spiller. Uuuu. :roll:

VÆR SÅ SNILL folkens, ikke gjør denne tråden om til en Premier League-diskusjon.

Hehe, så sant så sant...

 

WORD!!!

 

Det er patetisk, men det overrasker meg egentlig ikke. De har alltid vært sånt.

Lenke til kommentar
Fordi Ronaldo er en klyse helt ut av en annen verden.

Hele Liverpool en en stor klyse skal jeg si.

 

Bare så det er sagt så bryr det meg ingenting om Ronaldo hadde spilt på ManU, Bayern eller Roma; han er en stor klyse uansett, god til å spille fotball, det er han, men en jålekopp og klyse til de grader.

 

Ballack greier seg fint med armene må eg si.

 

Håper de kommer seg til finalen,og går på en MEGA smell!!!

 

Ja, for hvor mange ganger har ikke Ronaldo eller de andre spillerne jukset? Her jukser Ballack kanskje en liten anelse til fordel for Tyskland, og nå blåser dere det opp i hysteria. Pass dere for å bare skylde på folk når det går i mot dere, favorittene deres jukser de også.

 

Og siden alle untatt Manchester United supportere aldri overdriver og hauser ting opp så er det galt av oss å ikke bemerke Ballack.

 

Ballack er en fotballspiller som er knallgod, og han er seg selv (håret) :p Neida, men jeg er helt enig, den knuffen var på kanten og målet burde kanskje vært annulert; men som Rekdal sa på TV2 "Målet var et mål som ikke hadde noen stor betydning i kampen, og det kunne for alt vi vet kommet senere, men det er noe vi aldri får vite." Helt sant :)

Lenke til kommentar
At det går an å begynne å klage på juksing, kanonkamp og relativt fortjent. Kunne kanskje forstått viss det gjaldt favorittlaget ditt i norge eller noe sånt men dette blir bare dumt. DEUTSCHLAND!!!!

 

Tåpelig innlegg fra en overlegen person som holder med Tyskland, ikke uventet.

 

Selvfølgelig går det an å peke ut juksing i kamper som man er ''nøytral'', juksing er -ikke- lov.

Lenke til kommentar
At det går an å begynne å klage på juksing, kanonkamp og relativt fortjent. Kunne kanskje forstått viss det gjaldt favorittlaget ditt i norge eller noe sånt men dette blir bare dumt. DEUTSCHLAND!!!!

 

Spilles det fotball i Norge?

 

Ja, men ikke på at plan som er respektabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...