-Gudfaren- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 JAAAA FOR F**N! Vedder 100 spenn på at ronaldo begynner å grine Må si dere Liverpool-Scums har mye imot Ronaldo. Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tyskland vinner EM i år Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Målet eks. De var det beste laget? Portugal var best de siste 20-25 min av 1.omg og det meste av 2.omg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ah, helt fantastisk. Portugal er ute! Ikke at jeg har noe særlig for Tyskland heller, men heller tyskerne enn portugiserne. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fordi Ronaldo er en klyse helt ut av en annen verden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skikkelig trist. Juks lønner seg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Fy fader, jeg skjelver her! Dette var helt sinnsykt spennende i slutten! Nei dæven døtte for en match! Jeg sa sluttresultatet tidligere i tråden, 3-2, det var det jeg visste! Heia Tyskland! Endret 19. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja.. fy f.. som jeg grublet på de siste minutene. Selv så heiter jeg på Porto, men satt penger på tyskland! Noen par lapper er fint å ha i lommen Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tyskland jukset seg til semifinale, skam. Hvordan jukset de? De var det beste laget. ENIG! Tyskland var mye bedre, Portugal duger ingen ting i angrep.. De har ikke engang skikkelig angrepformasjon. Velfortjent seier vil jeg si. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 JAAAA FOR F**N! Vedder 100 spenn på at ronaldo begynner å grine Han grein ikke, gi meg de 100 spenna. Skal jeg gi deg kontonr over PM? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fordi Ronaldo er en klyse helt ut av en annen verden. Fordi han er en god spiller på Manchester United. Det var jo det samme med Cantona, Keane, Ruud, Beckham. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei satan, dette blir for dumt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 JAAAA FOR F**N! Vedder 100 spenn på at ronaldo begynner å grine Han grein ikke, gi meg de 100 spenna. Skal jeg gi deg kontonr over PM? Du vedda jo ikke i mot. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ballack greier seg fint med armene må eg si. Håper de kommer seg til finalen,og går på en MEGA smell!!! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tyskland jukset seg til semifinale, skam. Trakk litt på smilebandet der må jeg si Men fra nå av er det Spania og Kroatia for alle penga Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Fordi Ronaldo er en klyse helt ut av en annen verden. Hele Liverpool en en stor klyse skal jeg si. Bare så det er sagt så bryr det meg ingenting om Ronaldo hadde spilt på ManU, Bayern eller Roma; han er en stor klyse uansett, god til å spille fotball, det er han, men en jålekopp og klyse til de grader. Ballack greier seg fint med armene må eg si. Håper de kommer seg til finalen,og går på en MEGA smell!!! Ja, for hvor mange ganger har ikke Ronaldo eller de andre spillerne jukset? Her jukser Ballack kanskje en liten anelse til fordel for Tyskland, og nå blåser dere det opp i hysteria. Pass dere for å bare skylde på folk når det går i mot dere, favorittene deres jukser de også. Endret 19. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Haha, utrolig. Her har vi United-fans som heier på Portugal på grunn av Ronaldo, Liverpool-fans som hater Portugal på grunn av Ronaldo, og i tillegg folk som hater Tyskland på grunn av...la meg gjette....å ja, Ballack, som tross alt er Chelsea-spiller. Uuuu. VÆR SÅ SNILL folkens, ikke gjør denne tråden om til en Premier League-diskusjon. Endret 19. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå er det fotball vi skal se på, ikke hvordan folk er i privatlivet eller hva? Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gitt å snakke om C.Ronaldo, han er ikke alt... Portugal er mye bedre enn kun C.Ronaldo.. Synd at de tapte, men fortjent... Tyskland er et bedre lag, det er bare å innse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå