Alastor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var det bare jeg som hørte den ene kommentatoren kalle Ballack for "Der Führer" nå? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hærlig, og ikke minst fortjent Er jo ikke fortjent når Portugal kjører det hele i det øyeblikket Tyskland får målet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 HVA SA JEG? BALLACK! du sa nettop at du var redd for at portugiserne kom til å ta siste stikk Ja det sa jeg også, men jeg sa litt tidligere at Ballack kom til å score for Tyskland! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 JADA!!!! SNAKKES SLEIPE SLESKE FÆLE PORTUGISERE!! Ja,sleipe sleske fæle Ballack....håper du har en VOND smak i munnen etter det målet....grow up Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 En tysker får et frispark midt i ansiktet og løper med en gang. Hva gjør Ronaldo når han klunker hodet inntil en annen? Legger seg ned og sipper. Fy faen Uansett, heia Ballack og Tyskland Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Setter 5 kroner på et rødt kort i denne kampen. Ser for meg at Nani kan finne på noe morsomt. et hodeskall eller et slag eller noe xD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var det bare jeg som hørte den ene kommentatoren kalle Ballack for "Der Führer" nå? Hørte den eg også..... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var det bare jeg som hørte den ene kommentatoren kalle Ballack for "Der Führer" nå? Hørte den eg også..... På hvilken kanal? Tysk tv eller? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var det bare jeg som hørte den ene kommentatoren kalle Ballack for "Der Führer" nå? Reagerte på den jeg og.. Ender med at Friedrich blir utvist, ass Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hærlig, og ikke minst fortjent Edit: Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det... Jeg gjør ikke det, og jeg syns det er utrolig teit å heie på Portugal bare på grunn av Ronaldo og Nani. Edit: Folk får forøvrig heie på hvem de vil. Morsomt å se hvor utrolig engasjerte en del her har blitt, og ikke klarer å holde sinnet inne over at Tyskland leder. Endret 19. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var det bare jeg som hørte den ene kommentatoren kalle Ballack for "Der Führer" nå? Hørte den ^^ Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hærlig, og ikke minst fortjent Edit: Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det... Jeg gjør ikke det, og jeg syns det er utrolig teit å heie på Portugal bare på grunn av Ronaldo og Nani. Så det er ulovelig å heie på Portugal nå da? Heier ikke på de pågrunn av Ronaldo og Nani. Skal da være lov det vil jeg tro Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hærlig, og ikke minst fortjent Nei? Hah, mener du virkelig Portugal har vert best? Tyskerne er solide bak og har vert sykt giftige på overgangene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hærlig, og ikke minst fortjent Edit: Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det... Jeg gjør ikke det, og jeg syns det er utrolig teit å heie på Portugal bare på grunn av Ronaldo og Nani. Mulig det,akuratt som alle med en litt tvilsom holdning til folk holder med Tyskland... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Og så setter han på Helder Postiga.. Det skjønner jeg ikke. Hvorfor får ikke Hugo Almeida spille seg? Har ikke han gjort sakene sine veldig bra i Werder? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Vanskelig og ikke like deutschland, for en maskin! Håper de holder ut, selv om det forsatt blir vanskelig, portugal er så sabla gode. Kanskje ikke så rart en del manu fans liker portugal med ronaldo og nani i spissen. Og de er vel generelt sett et populært teknisk og et - kjekt og se på fotballag. Endret 19. juni 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det har ikke noe med at jeg ikke tåler det. Men det er unødvendig i en fotball situasjon. Isåfall må du tåle at folk ikke liker ronaldo/portugal uten å slenge dritt mot de. Men, tilbake til Topic. Tyskland tar nok dette. Ser ikke for meg at Portugal klarer å score to mål mot Tyskland som ligger godt organisert bak. Har mer tro på 4-1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Åh, hadde vært artig om podolski sitt skudd hadde gått in! For et treff! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Åh, hadde vært artig om podolski sitt skudd hadde gått in! For et treff! Den strøyk stanga, og hadde den gått inn, jeg hadde ikke hatt ord! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Og så setter han på Helder Postiga.. Det skjønner jeg ikke. Hvorfor får ikke Hugo Almeida spille seg? Har ikke han gjort sakene sine veldig bra i Werder? Han har gollet 11 i år, og gjennomført en bra sesong. Er Frings skadet/suspandert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå