Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hærlig, og ikke minst fortjent :)

 

Edit: Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det...

 

Jeg gjør ikke det, og jeg syns det er utrolig teit å heie på Portugal bare på grunn av Ronaldo og Nani.

Edit: Folk får forøvrig heie på hvem de vil. Morsomt å se hvor utrolig engasjerte en del her har blitt, og ikke klarer å holde sinnet inne over at Tyskland leder. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Hærlig, og ikke minst fortjent :)

 

Edit: Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det...

 

Jeg gjør ikke det, og jeg syns det er utrolig teit å heie på Portugal bare på grunn av Ronaldo og Nani.

 

Så det er ulovelig å heie på Portugal nå da? Heier ikke på de pågrunn av Ronaldo og Nani. Skal da være lov det vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Hærlig, og ikke minst fortjent :)

 

Edit: Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det...

 

Jeg gjør ikke det, og jeg syns det er utrolig teit å heie på Portugal bare på grunn av Ronaldo og Nani.

 

 

Mulig det,akuratt som alle med en litt tvilsom holdning til folk holder med Tyskland...

Lenke til kommentar

Vanskelig og ikke like deutschland, for en maskin! Håper de holder ut, selv om det forsatt blir vanskelig, portugal er så sabla gode. Kanskje ikke så rart en del manu fans liker portugal med ronaldo og nani i spissen. Og de er vel generelt sett et populært teknisk og et - kjekt og se på fotballag.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med at jeg ikke tåler det.

 

Men det er unødvendig i en fotball situasjon. Isåfall må du tåle at folk ikke liker ronaldo/portugal uten å slenge dritt mot de.

 

Men, tilbake til Topic.

 

Tyskland tar nok dette. Ser ikke for meg at Portugal klarer å score to mål mot Tyskland som ligger godt organisert bak. Har mer tro på 4-1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...