Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 FY faen, fuckings dritt tyskere. Usportselig fra han som tråkket på Ron. Ronaldo ligger og ruller rundt som om han hadde fått et skudd i foten, det liker jeg ikke altså! Heldigvis er det ikke bare han som gjør det, det er noe de fleste gjør... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja,med usportsligheter fra møkka tyskere så vinner de vel.... Det var fortjent. :> Lik mentalitet på deg som tyskerne hører eg..du må være stolt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Ja,med usportsligheter fra møkka tyskere så vinner de vel.... Det var fortjent. :> Lik mentalitet på deg som tyskerne hører eg..du må være stolt. Ronaldo er en MEGAKLYSE, det er noe alle vet Neida, det var ikke noe snilt sagt, tråkket på foten var uansett ikke fortjent. Var det meningen at Freidriech tråkket han der? Endret 19. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 FY faen, fuckings dritt tyskere. Usportselig fra han som tråkket på Ron. Ronaldo ligger og ruller rundt som om han hadde fått et skudd i foten, det liker jeg ikke altså! Heldigvis er det ikke bare han som gjør det, det er noe de fleste gjør... Når han får en fotballsko med knotter på ankelen så skjønner jeg hvorfor han får vondt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) FY faen, fuckings dritt tyskere. Usportselig fra han som tråkket på Ron. Ronaldo ligger og ruller rundt som om han hadde fått et skudd i foten, det liker jeg ikke altså! Heldigvis er det ikke bare han som gjør det, det er noe de fleste gjør... Når han får en fotballsko med knotter på ankelen så skjønner jeg hvorfor han får vondt. Vondt det er greit, men jeg synes han overdriver med å rulle rundt som er grevling på bakken... EDIT: Portugal presser nå, jeg er redd for at de tar siste stikk i denne kampen. Endret 19. juni 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Neida, får en kontra og pang Edit : Oioioi, Pepe spiller stygt. Endret 19. juni 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 FY FAEN, DET MÅTTE JO SKJE. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 JADA!!!! SNAKKES SLEIPE SLESKE FÆLE PORTUGISERE!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 EDIT: Portugal presser nå, jeg er redd for at de tar siste stikk i denne kampen. What you said? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Pokker heller.. Men fint mål.. Forsvaret må skjerpe seg her nå! Edit: Burde vært annulert, jo! Endret 19. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skulle vært annulert ja, helt klar dytt i ryggen. Heia Portugal! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 HVA SA JEG? BALLACK! du sa nettop at du var redd for at portugiserne kom til å ta siste stikk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 HVA SA JEG? BALLACK! Haha jeg sitter her og ler. Du sa det, og det skjedde. Fantastisk, hadde følelsen av at Ballack kom til å vise seg fram etterhvert også. Herlig scoring, og en herlig kamp Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Pft. Om det skulle vært annulert vet man ikke. Ja, han dytter, men det er ikke mye, litt kontakt burde være lov Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Pft. Om det skulle vært annulert vet man ikke. Ja, han dytter, men det er ikke mye, litt kontakt burde være lov Litt knuffing er lov, men ikke med strake armer vettu...... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hærlig, og ikke minst fortjent Edit: Er det bare meg eller heier alle United fans på Portugal i dette EM'et. Har til gode å se en som ikke gjør det... Endret 19. juni 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hærlig, og ikke minst fortjent Nei? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Uansett, vanskelig for dommer å se det. Går utrolig fort i slike situasjoner. Men, uansett, syns det er deilig at det går litt imot portugal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå