IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 HEIA TYSKLAND Jah...right Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 !!!!!!!!! \ooooooooooooooo/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tyskland kan komme til finalen.. Og tape så det synger etter...DET svir det.....Tyskland kan brenne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) To kjempescoringer av tyskland på kort tid nå. Litt av et slag i ansiktet for Portugal. Samtidig syns jeg det er litt morsomt, da de fleste har regnet med at Portugal hadde denne sikker. Har sagt det før og sier det igjen, Tyskland må alltid regnes med i mesterskap, og først i sluttspillet pleier de å komme med full styrke. Tror dette blir vanskelig å ta igjen for portugiserne, men vi får se. Større innhentinger har skjedd før. Endret 19. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 JAAAAAA!!!!! Haha........ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jess, bra at det kom en scoring der. Redda spenningen en hel del. Merka kampen begynte å dø litt, men nå er det masse av liv til 2. omgang. Sikkert irriterende for Tyskland-fans, men for oss som er nøytrale og ser på for spenningens del, var dette helt supert. Endret 19. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 For en kamp!! Fortjent for Portugal.. Håper dem vinner i dag Ronaldo løper nok en del fortere enn midtstopperne til Tyskland, ja Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Portugal vinner nok, men faen det hadde vært bra om Tyskland vant! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper Tyskland vinner... 2nd that! Jeg er Tyskland-patriot, har ikke anelse hvorfor Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Vanvittig bra kamp for oss nøytrale. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper Tyskland vinner... 2nd that! Jeg er Tyskland-patriot, har ikke anelse hvorfor Aner eg ikke heller. Håper Portugal rundjuler tyskerne i andre omgang Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper virkelig tyskerne tar dette! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper Tyskland vinner... 2nd that! Jeg er Tyskland-patriot, har ikke anelse hvorfor Aner eg ikke heller. Håper Portugal rundjuler tyskerne i andre omgang Det skjer ikke! Ballack kommer til å score på et knallskudd, Ronaldo kommer til å score etter pasning fra Deco, sluttresultatet blir 3-2 til Deutschland Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper Tyskland vinner... 2nd that! Jeg er Tyskland-patriot, har ikke anelse hvorfor Aner eg ikke heller. Håper Portugal rundjuler tyskerne i andre omgang Det skjer ikke! Ballack kommer til å score på et knallskudd, Ronaldo kommer til å score etter pasning fra Deco, sluttresultatet blir 3-2 til Deutschland Magefølelsen min er faktisk enig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja,med usportsligheter fra møkka tyskere så vinner de vel.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 FY faen, fuckings dritt tyskere. Usportselig fra han som tråkket på Ron. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja,med usportsligheter fra møkka tyskere så vinner de vel.... Det var fortjent. :> Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja,med usportsligheter fra møkka tyskere så vinner de vel.... Det var fortjent. :> Fortjent å bli tråkka på? Fordi..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå