Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Portugal, Spania, Nederland og Kroatia i semifinalene.

Ville satt minst 1000kr på dette

Så du tror både Tyskland og Italia er ute etter kvart'n? Tviler sterkt. Minst ett av de dritt-lagene kommer garantert til å slepe seg til semi'n. Men håper du har rett.

Lenke til kommentar

Østerrike kan ikke sammenlignes med Hellas engang. 1) De har et mye svakere lag og det var ikke forventet mye av dem. 2) Østerrike har spillt så offensivt og godt de bare kan 3) De har vært med i alle kampene de har spillt. Kroatene la seg ned på matta i utmattelse når den første kampen var over. De vant ritkignok fortjent. Mot Polen syntes jeg Østerrike hadde fortjente å vinne, men de var ueffektive forran mål samt hadde ikke marginene på sin side. Mot Tyskland, gav de stornasjonen fight til døra. Kunne faktisk fort ha putta i den kampen også.

Lag som Sverige, Romania, Tjekkia, Polen osv har underprestert i langt større grad enn Østerrike. At de ble valgt som vertsnasjon er heller ikke tragisk, ettersom noe av poenget med EM er å øke interressen for sporten i det respektive land.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Har ikke veldig mye tro på Tyskland i dag. Vet ikke helt hvorfor, men magefølelsen sier Portugal.

Heia Holland på lørdag! Da finner dere meg foran storskjermen i Oslo med Nederland t-skjorte!

Indeed!

Hadde det ikke vært for at jeg bor i haugesund så hadde jeg gjort akk det samme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...