Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tar imot det veddemålet jeg ja. Glatt Lenke til kommentar
einar999 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Blir spennende å se Ronaldo mot de trege stopperne til Tyskland ja... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Portugal, Spania, Nederland og Kroatia i semifinalene. Ville satt minst 1000kr på dette Så du tror både Tyskland og Italia er ute etter kvart'n? Tviler sterkt. Minst ett av de dritt-lagene kommer garantert til å slepe seg til semi'n. Men håper du har rett. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Østerrike kan ikke sammenlignes med Hellas engang. 1) De har et mye svakere lag og det var ikke forventet mye av dem. 2) Østerrike har spillt så offensivt og godt de bare kan 3) De har vært med i alle kampene de har spillt. Kroatene la seg ned på matta i utmattelse når den første kampen var over. De vant ritkignok fortjent. Mot Polen syntes jeg Østerrike hadde fortjente å vinne, men de var ueffektive forran mål samt hadde ikke marginene på sin side. Mot Tyskland, gav de stornasjonen fight til døra. Kunne faktisk fort ha putta i den kampen også. Lag som Sverige, Romania, Tjekkia, Polen osv har underprestert i langt større grad enn Østerrike. At de ble valgt som vertsnasjon er heller ikke tragisk, ettersom noe av poenget med EM er å øke interressen for sporten i det respektive land. Endret 19. juni 2008 av The Game Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Da satsa jeg en del penger på portugal. Håper lykken snur nå. Se tyskere bli dassa pluss vinne penger på det vil faktisk få meg glad innvendig. Endret 19. juni 2008 av asad Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper på Portugal ikveld, desverre mister jeg 1. omgang pga den dumme eksamensfesten. Noen som har lyst til å sende meg en melding om noen svarer? Kan gi nummeret mitt på pm^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper Portugal ryker i kveld. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper på Tysk maskineri i kveld. En Ballack-suser uten like skal sette Portugal på plass. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg håper bare på en spennende kamp i kveld ^^ Om jeg skal velge side, må det bli tyskernes. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Usj, må på skoleavslutning så vet ikke hvor mye av kampen jeg får sett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har ikke veldig mye tro på Tyskland i dag. Vet ikke helt hvorfor, men magefølelsen sier Portugal. Heia Holland på lørdag! Da finner dere meg foran storskjermen i Oslo med Nederland t-skjorte! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har ikke veldig mye tro på Tyskland i dag. Vet ikke helt hvorfor, men magefølelsen sier Portugal. Heia Holland på lørdag! Da finner dere meg foran storskjermen i Oslo med Nederland t-skjorte! Indeed! Hadde det ikke vært for at jeg bor i haugesund så hadde jeg gjort akk det samme! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er så heldig at jeg reiser til Amsterdam i morgen Så blir Oranje hele veien på meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er så heldig at jeg reiser til Amsterdam i morgen Så blir Oranje hele veien på meg! Kom nettopp hjem derfra jeg. Så 4-1 seieren på pub. Drøyt!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Heia Tyskland! Håper Portugal drar tilbake med pingleguttene sine. EDIT: HVA ER DET DER? Faen for en gjeng med jenter. Endret 19. juni 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Fy for et løp! Herlig avslutning av Schweinsteiger. Endret 19. juni 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 B-b-b-b-b-bastian Schweinsteiger! Alles für Deutschland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå