IcedInsanity Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Holder med Sverige siden de lager snus punktumfinale Uffameg.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Russland lager voldka..... same logic,but even more stupid. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Russland lager voldka..... same logic,but even more stupid. Mhm...... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Holder meg nøytral i denne kampen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Arti med Sverige i kvarten, men begynner å bli lei om sytinga om Zlatan. Om et landslag er avhengig av en enkeltspiller, er det greit for meg om de ryker ut.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Syntes Zlatan er verdens mest overvurderte spiller. Han setter inn et helt greit mål og alle går av hengslene og og sier det var en helt vill prestasjon. Tror nesten Sverige hadde greid seg bedre uten han... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Ronaldo har ikke prestert i nærheten av det mange andre har gjort i EM. Sånn er det alltid, en enkeltspiller som alle forventer skal prestere i EM fordi han er god i klubben sin. Ofte gjør han ikke det, men i stedet kommer det en annen uventet komet. Ja, for f.eks Robben har jo alltid vært dårlig... Og hvem nevnte Robben ...? Si meg, Ahpadt. Så du i det heletatt Portugal-kampene? Endret 18. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Russland lager voldka..... same logic,but even more stupid. Mhm...... Nå ble det hele litt vanskligere Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg heier på Sverige, for jeg har mye heller lyst å se Nederland spille mot dem fremfor Russland. Ettersom Nederland er så kraftig overkilled i dette mesterskapet så kan jo Sverige haterene også ha noe å glede seg til ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Håper Zlatan skader seg,samt Sverige taper 2-0. Unner ikke Sverige noe som helst. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi vel ikke våre medmennesker vondt for det, Danielzu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vondt? Nei Bli grust? Ja! Zlatan skal få en liten skade da Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Håper Zlatan skader seg,samt Sverige taper 2-0. Unner ikke Sverige noe som helst. Høres ut som du er _litt_ misunnelig på Sverige mr.Danielzu Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Siden Norge ikke er med, liker iallefall nøytrale meg de som spiller den fineste fotballen, som i kampen mellom Sverige og Russland gjør seg gjeldene for våre svenske venner. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Nå stiller jeg meg kritisk til hvor mye folk får med seg, når dem nevner "håper Zlatan får seg skade" osv. Problemet er at han alleredet har en skade, han ble skadet i februar, en knee skade han kunne vært frisk fra nå, men valget ende heller på å forsette å spille og stå over et par kamper innemellom. Og dette gjør det slik at han avslutter sesongen med en dårlig form enn det som kunne vært en mega sesong, men skader kommer alltid når man helst ikke vil ha det. Endret 18. juni 2008 av 3Maldini Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Håper Zlatan skader seg,samt Sverige taper 2-0. Unner ikke Sverige noe som helst. Jeg håper du faller ned fra godstolen og brekker nakken, samt taper synet. Men litt mer seriøst, å ønske skade på noen syns jeg er å falle -veldig- lavt. Og nei, jeg mener deg ikke noe vondt i det hele tatt, det er vel heller for å illustrere et eksempel på hva du nettopp kom med. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Typisk norsk at alle hater Zlatan. Janteloven av Aksel Sandemose var virkelig et ondt påfunn. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Typisk norsk at alle hater Zlatan. Janteloven av Aksel Sandemose var virkelig et ondt påfunn. Ikke ta alle under samme kniv, jeg liker Zlatan Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg liker Zlatan og kommentarene hans, men jeg håper ikke at Sverige går videre av den grunn. De er tross alt nabolandet vårt. Har dere ikke konkurranseinstinkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå