Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi får så mye billig fra Sverige må det da være rett og rimelig at vi gir noe tilbake, f.eks. vår støtte. Jeg heier på Sverige i dag. Det er alltid sånn at jeg heier på det laget som ligger Norge nærmest, både geografisk og når det gjelder kulturen. Spiller Tyskland mot Brasil, heier jeg på Tyskland selv om jeg vanligvis ikke er noen fan av dem. Så er det noen unntak også da. Jeg misliker Hellas sterkt og jeg håper alltid det går til helvete med England og de engelske klubblagene. Jeg har så mange anglofile kompiser, så det godter meg virkelig når det går dårlig med de engelske lagene.

Lenke til kommentar
Jeg er skikkelig medgangs-supporter når Norge ikke er med. Heier på de som spiller best fotball. Så i dette EM er det Nederland, Spania og Portugal.

 

Jeg har også vært litt medgangssupporter dette mesterkspapet. Selv om jeg er Italia-supporter, så koste jeg meg nesten i kampen mellom Nederland og Italia. Selv om det gikk dårlig for de blå, så spilte Nederland så pen fotball at jeg ikke kunne gjøre annet enn å storkose meg.

Lenke til kommentar
Ronaldo har ikke prestert i nærheten av det mange andre har gjort i EM.

 

Sånn er det alltid, en enkeltspiller som alle forventer skal prestere i EM fordi han er god i klubben sin. Ofte gjør han ikke det, men i stedet kommer det en annen uventet komet.

 

Ja, for f.eks Robben har jo alltid vært dårlig... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vil i aller høyeste grad si han har levert varene.

 

Nå har han bare spilt 2/3 kamper, og da blir det enda vanskeligere å peke seg ut.

 

I den første kampen hadde han jo et frispark som gikk stang ut, og var arkitekten bak 2-0-målet.

 

I kamp nummer to scorte han et mål, og var høyst delaktig i det første målet da han, Gomes og Deco spillte vegg med hverandre, før Ronaldo skøyt. Cech måtte gi retur på skuddet, som Deco fikk satt i mål. På det siste målet, var det igjen han som gjorde alt. Kom seg alene med keeper etter et frispark på egen halvdel, og utspilte Cech ved å sentre til Quaresma, som igjen hadde en veldig enkel jobb med å sette den i åpent mål.

 

Ronaldo har absolutt gjort jobben! Det er nok en del andre spillere som har fått mer oppmerksomhet, både fordi de har spilt en kamp mer, og fordi en er vant til og forventer at Ronaldo gjør det han har gjort så langt.

 

Hvor mye mer kan du forvente av ham, ahpadt?

Lenke til kommentar
HEIA NEDERLAND!!! :w00t:

 

Faen så sykt å se 4-1 over Frankrike på pub i Amsterdam :D

 

Kan jeg tenke meg. Husker jeg var i Italia under finalen i USA VM i 94. Var ikke like moro å være på ferie der dagen etter for å si det sånn :D

 

Og Ronaldo har vel, selv om jeg ikke kan fordra fyren, gjort en relativt god jobb så langt for Portugal. Kan jo selvfølgelig ikke innfri forventningene etter sesongen han har hatt, men har gjort jobben sin så langt.

Lenke til kommentar
hvem som kommer videre av russland - sverige tror ikke jeg har så mye å bety. Nederland virker alt for gode i år.

 

Enig. Det eneste vinneren av disse vinner, er å tape for Nederland. :p

Skjønt, Sverige kan selvsagt pøse på, slå Russland med mange mål, og håpe at Spania samtidig taper med mange mål for Hellas, sånn at de kan vinne gruppa. Men det skal en hel del til.

Lenke til kommentar
Jeg vil i aller høyeste grad si han har levert varene.

 

Nå har han bare spilt 2/3 kamper, og da blir det enda vanskeligere å peke seg ut.

 

I den første kampen hadde han jo et frispark som gikk stang ut, og var arkitekten bak 2-0-målet.

 

I kamp nummer to scorte han et mål, og var høyst delaktig i det første målet da han, Gomes og Deco spillte vegg med hverandre, før Ronaldo skøyt. Cech måtte gi retur på skuddet, som Deco fikk satt i mål. På det siste målet, var det igjen han som gjorde alt. Kom seg alene med keeper etter et frispark på egen halvdel, og utspilte Cech ved å sentre til Quaresma, som igjen hadde en veldig enkel jobb med å sette den i åpent mål.

 

Ronaldo har absolutt gjort jobben! Det er nok en del andre spillere som har fått mer oppmerksomhet, både fordi de har spilt en kamp mer, og fordi en er vant til og forventer at Ronaldo gjør det han har gjort så langt.

 

Hvor mye mer kan du forvente av ham, ahpadt?

 

Mye mer når man kommer med en slik dustete kommentar. Tenker da på det med Lehmann.

Endret av llalexll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...