Matsemann Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva faen skjer med at Nederland bommer så utrolig mye? For noe sjansesløsning... For et tap vil sende ut Italia og Frankrike! Neida. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pirlo borte i kvarten.. =| Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vi kan vel nevne at Romania også sløser litt nå. Perfekt pasning, men så for mye BOOM. Dette blir en spennende kveld... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Unødvendig av Pirlo, gult kort, og Italia mister sin beste spiller i en evt. kvart. Italia uten Pirlo er som Norge uten Carew.... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Unødvendig av Pirlo, gult kort, og Italia mister sin beste spiller i en evt. kvart. Italia uten Pirlo er som Norge uten Carew.... Hva gjorde du nå? Sammenligner Pirlo med hvem? ..Carew?! Men hva skal man vel forvente av en rød jævel ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå Enig. Kunne ikke se Russland-Hellas i fare for spoilers. Men nå som jeg allerede har sett målet, noen som vet hvor jeg kan se taklingen som ga rødt kort? Har hengt opp en liten klisterlapp over resultatet på tv'en + holde øyne og ører lukket med en gang jeg hører en annen kommentator snakke. Bruk spoilere hvis dere poster resultat er dere snille. Pirlo borte i kvarten.. =| Hvis de kommer så langt så.. Håper det! Når nederland og ramania spilte kvalik. så vant vel ikke nederland? Endret 17. juni 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Unødvendig av Pirlo, gult kort, og Italia mister sin beste spiller i en evt. kvart. Italia uten Pirlo er som Norge uten Carew.... Hva gjorde du nå? Sammenligner Pirlo med hvem? ..Carew?! Men hva skal man vel forvente av en rød jævel ... Har ikke sammenlignet Pirlo med noen, men sammenlignet betydningen slik at folk kunne skjønne det Samma pokker om jeg er en rød djevel vel Pirlo er favorittspilleren Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 nederland har alt å vinne på å tape, skeptisk... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Argh. Håper Romania vinner mot Nederland. Har ikke lyst til å se hverken Italia eller Frankrike videre. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Samma pokker om jeg er en rød djevel vel Pirlo er favorittspilleren Var en ørliten spøk, kanskje muligens.. Italia har virket mye sterker enn Frankrike i dag, som selvfølgelig er preget av at de bare er 10 mann. Men de blå kan fort komme på en kontring, så kampen er ikke avgjort. Får Italia ett til, ser jeg det som avgjort. Da er det bare Romania som kan stå i veien for Italia å nå en kvartfinale. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Håper Romania sitt seiersmål kommer like før slutt, sånn at Italia rekker å tro at de er videre først. Uansett, glad det tilsynelatende er Italia som går videre i stedet for Frankrike, av de to. Endret 17. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva om det blir uavgjort mellom frank å italia? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva om det blir uavgjort mellom frank å italia? Da er Romania videre med uavgjort eller seier mot Nederland. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva om det blir uavgjort mellom frank å italia? Da er Romania videre med uavgjort eller seier mot Nederland. Men hva vis Nederland vinner å det blir uavgjort i den andre kampen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hva om det blir uavgjort mellom frank å italia? Da er Romania videre med uavgjort eller seier mot Nederland. Men hva vis Nederland vinner å det blir uavgjort i den andre kampen? Hmm, det spørsmålet er verre å ta på stående fot. Italia og Frankrike har da lik målforskjell, men Romania slår dem foreløpig på det området, så da vil det være opp til hvor mange mål Nederland vinner med. Blir det stående mellom Italia og Frankrike på helt likt til slutt, så vil det vel ende med straffekonk? Endret 17. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det trenger vi nok ikke lure på nå lenger. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 æsj. hvorfor må nederland ødelegge for seg selv.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk Oranje. Gatusso må også stå over neste kamp. Dette kan jo bli interessant, hvis Italia går til kvarten da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Huntelaar kaster ut Romania så langt, spørs om dette holder. Men ser lyst ut for Italia akkurat nå. Buffon er min favorittkeeper, så dette gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå