Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå :(

Enig. Kunne ikke se Russland-Hellas i fare for spoilers.

 

Men nå som jeg allerede har sett målet, noen som vet hvor jeg kan se taklingen som ga rødt kort?

 

Har hengt opp en liten klisterlapp over resultatet på tv'en + holde øyne og ører lukket med en gang jeg hører en annen kommentator snakke. Bruk spoilere hvis dere poster resultat er dere snille.

 

 

Pirlo borte i kvarten.. =|

Hvis de kommer så langt så.. :p Håper det! Når nederland og ramania spilte kvalik. så vant vel ikke nederland?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Unødvendig av Pirlo, gult kort, og Italia mister sin beste spiller i en evt. kvart.

 

Italia uten Pirlo er som Norge uten Carew....

Hva gjorde du nå? Sammenligner Pirlo med hvem? ..Carew?! :nei:

 

Men hva skal man vel forvente av en rød jævel ... :p

 

Har ikke sammenlignet Pirlo med noen, men sammenlignet betydningen slik at folk kunne skjønne det :)

 

Samma pokker om jeg er en rød djevel vel :) Pirlo er favorittspilleren :)

Lenke til kommentar
Samma pokker om jeg er en rød djevel vel :) Pirlo er favorittspilleren :)

 

Var en ørliten spøk, kanskje muligens.. :wee:

 

Italia har virket mye sterker enn Frankrike i dag, som selvfølgelig er preget av at de bare er 10 mann. Men de blå kan fort komme på en kontring, så kampen er ikke avgjort.

Får Italia ett til, ser jeg det som avgjort. Da er det bare Romania som kan stå i veien for Italia å nå en kvartfinale.

Lenke til kommentar
Hva om det blir uavgjort mellom frank å italia?

 

Da er Romania videre med uavgjort eller seier mot Nederland.

Men hva vis Nederland vinner å det blir uavgjort i den andre kampen?

 

Hmm, det spørsmålet er verre å ta på stående fot. :p Italia og Frankrike har da lik målforskjell, men Romania slår dem foreløpig på det området, så da vil det være opp til hvor mange mål Nederland vinner med. Blir det stående mellom Italia og Frankrike på helt likt til slutt, så vil det vel ende med straffekonk? :hmm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...