Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå :(

Lenke til kommentar
Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå :(

Enig. Kunne ikke se Russland-Hellas i fare for spoilers.

 

Men nå som jeg allerede har sett målet, noen som vet hvor jeg kan se taklingen som ga rødt kort?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå :(

Enig. Kunne ikke se Russland-Hellas i fare for spoilers.

 

Men nå som jeg allerede har sett målet, noen som vet hvor jeg kan se taklingen som ga rødt kort?

 

Vises helt sikkert på EM-kveld på tv2 senere i kveld, og muligens vises den også i pausen mellom Nederland-Romania.

Lenke til kommentar
Ifht å brekke foten vil jeg si at det å tråkke over er "bare."

Tror du misforsto meg litt. Siden han gikk ut med så mye smerter, TVILER jeg på at han "bare tråkket over".. Det er det jeg mener..

 

Pirlo har en så sinnsykt rå pasningsfot. Det kombinert med et fantastisk overblikk og en enorm forståelse for spillet, gjør han også til en av mine favorittspillere!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...