NightKeeper Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ufattelig synd for Ribery, den eneste som har villet noe på dette defensive franske dritt-laget. What happened? Så ut som ett brudd i foten. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Så ut som ett brudd i foten. oo, bad.. Ekstra bad for oss som ikke har tv2 sport eller tv4, men som har tv 2 som bare sender balle kamp! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tror at han bare tråkket over. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tror at han bare tråkket over. Så du ikke smertene da mann? Mulig han tråkket over, men å si "bare tråkket over" blir jo sykt.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Pirlo er Gud, synd Perotta ikke er det... Sjansesløsingen til Italia i dette mesterskapet er utenfor fatteevne. STRAFFE!! RØDT ABIDAL!! PIRLO!! Deiligste spilleren i hele verden for helvete!! Endret 17. juni 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 PIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRLO!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Italia strikes!! Vi som ser på tv2 er så priveligerte at vi til og med får SE målene! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 PIIIIIRLOOOOOOOOO!!!! Klar straffe, klart rødt kort og et PERFEKT straffespark!! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tror at han bare tråkket over. Så du ikke smertene da mann? Mulig han tråkket over, men å si "bare tråkket over" blir jo sykt.. Ifht å brekke foten vil jeg si at det å tråkke over er "bare." Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Å herregud Luca. Hadde den gått inn. Helt rådd nedtak før straffen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noe rart i at Pirlo har vært favorittspilleren min i 3-4 år nå? Gud bedre for en pasningsfot han har, synd Toni aldri klarer å utnytte det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå Enig. Kunne ikke se Russland-Hellas i fare for spoilers. Men nå som jeg allerede har sett målet, noen som vet hvor jeg kan se taklingen som ga rødt kort? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor skal TV2 vise scoringene og målene fra italia - frankrike? Tenkte jeg skulle glede meg til å se den i kveld, men det går ikke nå Enig. Kunne ikke se Russland-Hellas i fare for spoilers. Men nå som jeg allerede har sett målet, noen som vet hvor jeg kan se taklingen som ga rødt kort? Vises helt sikkert på EM-kveld på tv2 senere i kveld, og muligens vises den også i pausen mellom Nederland-Romania. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jesus fucking Christ! Sånne skudd bommer man ikke på Huntelaar! Italia 1-0, det var godt. Italia biter fra seg ifølge VG... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ifht å brekke foten vil jeg si at det å tråkke over er "bare." Tror du misforsto meg litt. Siden han gikk ut med så mye smerter, TVILER jeg på at han "bare tråkket over".. Det er det jeg mener.. Pirlo har en så sinnsykt rå pasningsfot. Det kombinert med et fantastisk overblikk og en enorm forståelse for spillet, gjør han også til en av mine favorittspillere!! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det mulig Robben? Men herlig av Huntelaar. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva faen skjer med at Nederland bommer så utrolig mye? For noe sjansesløsning... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva faen skjer med at Nederland bommer så utrolig mye? For noe sjansesløsning... De er vel videre uansett, så da har de ikke mye press på seg. Kan spille litt kosefotball da vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå