Olum Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg tviler egentlig på Sveits. Vertslande(t/ene) har sjeldent vært så dårlige som i år. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg bare sitter og gleder meg jeg.. Det er så deilig med VM og EM.. Sitte i stua med grillen utenfor, og se på fotball.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Skal vi tippe hvem som går videre fra gruppene? Portugal Tsjekkia Tyskland Kroatia Italia Nederland Spania Hellas Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Gruppe A og B er bankers. Portugal Tsjekkia Tyskland Kroatia Gruppe C og D er litt vanskeligere. Italia Frankrike/Nederland Spania Hellas/Sverige/Russland I Gruppe D vinner Spania, men gruppetoern kan nesten bli hvem som helst. Det er så åpent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Sør-Korea Japan hadde nettet rundt 1 mål før vm i 2002. På hjemmebane kom disse lagene på kvartfinaleplass og bronsefinale! Må aldri undervudere hjemmebanefaktor`n i EM og VM. Se på Portugal forgje Em. Sølvplass.. Sveits har et godt lag,og Frei er en god spiller(og spytter) Østereike kan godt ryke ut,som jeg tror de gjør. Sveits derimot kommer til kvarten. Mark my words. Vinner de ikveld er det 100% sikkert Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Finnes det en generell EM 08 tråd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 This is it. Er ikke denne tråden bra nok? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ahh.. jeg som så litt feil bare^^ Skal ikke si hva jeg trodde det var, litt dumt Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Skal vi tippe hvem som går videre fra gruppene? Gruppe A Portugal Tsjekkia Gruppe B Tyskland Kroatia Gruppe C Frankrike Nederland GruppeD Spania Sverige Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Makan Flere som ler litt av maskotene i år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Skal vi tippe hvem som går videre fra gruppene? Portugal Sveits Tyskland Kroatsia Nedrland Italia Spania Hellas Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Endelig dere...nå er det tre uker med fotball, fotball og fotball!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Bli bayer ikveld (øl altså) 18.00 er det start Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Noen som har peiling på hvilke kannaler som sender kampene? Jeg vet at jeg har TV2 Sport, men jeg vet ikke om jeg har tv2 sport euro som det snakkes om. Noen som vet om eurosport/sportn eller noe sender? Tv2 sender jo bare drit kamper Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Svensk tv 4 skal visstnok være greia, Shade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ser kampene(godkampene) På Three Lions jeg(engelsk fotball-pub) ELlers viser Tv2 åpningskampen,g kamp nr to ses på svensk tv4. Hakke peil hvordan tv2sport funker siden jeg ikke har det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Antar jeg burde holde meg unne tråden siden jeg må se reprise kampen til Portugal - Tyrkia i natt på tv2 siden jeg skal bort. Jaja, uansett heia Portugal Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kampene blir også sendt på Eurosport, men da 24 timer etter at kampen er spilt. Blir også sendt da på Eurosport HD. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har sett på sendeskjemaer nå, og ser ikke ut som om en eneste kamp skal gå på vanlig TV2 sport, alt skal gå på TV2 sport uefa euro 2008 og TV2 sport HD ser det ut til, er det noe som bestilles vedsiden av? isåfall tragisk av TV2... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Alle kampene som skal sendes på TV2 Sport Uefa Euro 2008, er eksklusive for Canal Digital-kunder. Altså, har du Canal Digital og abonnement på TV2 Sport, får du alle kampene. Hvis ikke får du bare kampene TV2 som sender. Har du svensk TV4 får du dog sett alle kampene utenom fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå