Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Sitter i India nå, har ikke vært på forumet siden forrige uke men jeg så denne kampen til klokken var nesten 3 på natten og FY faen det var helt sykt, måtte slå på pcen og se målene og lese om kampen osv igjen og igjen!! Vi jublet som faen her, heiet på Tyrkia bare pga. straffekonk. etter 0-1 også 0-2 så jeg ble så glad når Cech gjorde det men etter tredje målet var jeg forvirret. Hadde jo lyst på straffekonk. men målet var sååå bra at det var nesten nok for at Tyrkia skal være der i kvartfinalene (uten noen som helst god keeper bare så det er sagt) mot Kroatia! Sykt, og nå må jeg faen legge meg! AH så deilig kamp, EM 2008 = FOTBALL ER SYYYK :grin: God sommer videre gutter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen for en kamp vi var vitne til istad, helt fantastisk, hvertfall for meg som holdt med Tyrkia i denne kampen. De visste mot Sveits at de aldri gav opp, og jeg hadde troa på de selv om tsjekkerne ledet 2-0. EMs beste kamp til nå, rett og slett et herlig lag. Ekstra morsomt er det alltid at Cech tabbet seg ut, tabbe-kvoten til den oppskrytte tsjekkern begynner å bli forholdsvis stor nå.

Lenke til kommentar
Trodde det ble straffe når keeperen fikk rødt kort. Ble litt skuffet når det ikke ble det, for da hadde det blitt en latterlig avslutning. Nihat sitt mål var det vakreste hittil i mesterskapet!

 

Jeg satt meg ved TVen da dette skjedde. Trodde først det var straffe jeg også, men det røde kortet kom jo av en situasjon etter at ballen var ute av spill.

 

Hadde vært konge om det hadde blitt straffe og 3-3. Hvertfall hvis man ikke holder med noen av lagene.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor Tsjekkia ikke satte innpå Baros slik at de hadde fått litt kontringsstyrke.

De ble jo alt for defensive.

 

Skulle satt innpå Baros i stedet for Koller rett etter mål nr.2. De hadde garantert fått seg noen fine overganger da.

Lenke til kommentar
Utrorlig dårlig keeper arbeid av Peter Čech, har alltid ment han er noen av de beste, men med slike tabber...

 

 

Selv de beste spillerne gjør store tabber, ble veldig overrasket over at han klarte å tabbe seg så ut, men det har ikke gjort at jeg syntes han er noen dårligere keeper generelt.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett alle kampene sålangt i mesterskapet, men jeg har sett begge kampene til Nederland, og det skulle forundre meg om ikke van der Sar kommer hjem med nok et trofé etter dette mesterskapet. Nederland har spilt mot de regjerende VM-finalistene og 7-1 i målforskjell. Det lukter gull her!! Uansett håper jeg at de tar det "kuli" mot Romania, og dermed sørger for at både Italia og Frankrike kan reise hjem med skjegget i postkassa!!

Lenke til kommentar

Lurer på om det er flere som gleder seg til kvartfinale med Nederland? Gleder meg som en unge! De har satt listen høyt og forhåpentligvis varter de opp med fantastisk fest fotball som de har gjort til nå.

 

Dette EM har vært fantastisk, mange gode kamper. Eneste som er litt synd er at Sveits ikke gikk videre, de var så mye bedre enn Tyrkia! Men sånn er fotball. Tyrkia ryker i kvartfinalen.

 

For meg er det Nederland som har gjort dette EM fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...