Hashtægg Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det var 15 syke minutter. Skulle egentlig skru av på 2-0, fordi det tilsynelatende ikke var no mer spenning. Jeg gjorde det... Smart. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 haha, skjer med å få gult kort på han som var på benken a ? Var nok litt stor i kjeften mot noen på banen vil jeg tro Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Fantastisk dramatikk i sluttminuttene i Tsjekkia - Tyrkia! Men synd for Peter Cech. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hahaha... Det eneste jeg kan si om EM dagen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hahah,skrudde av når det var 20 min igjen. Så skjer jeg dette. HAHAH! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 2-0 er en veldig farlig ledelse. Den føles mye tryggere enn den er. Trodde man stort sett fikk gult for dytting jeg. At ikke det røde kommer opp før det blir slag eller forsøk på slag. Om det skulle blitt straffekonk så hadde vel Tyrkia måtte stilt med en utespiller i mål Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Fy faen for et EM Bare bra kamper nesten! jeg har vært heldig å ha fått spenning i alle jeg har sett på Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Drama... Hadde aldri trodd Tyrkia-Tsjekkia skulle bli spennende, men med kvartfinaleplass på spill er alt mulig Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Heh. Skrudde PÅ når det var omtrent 20 minutt igjen av kampen. Tenkte at et mål til Tyrkia kanskje kunne få litt liv i kampen. Så skjer dette. Herlig. Selv om jeg alltid har likt Tsjekkia, så var de rett og slett for feige i dag. Og for et sistemål av Nihat! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trodde man stort sett fikk gult for dytting jeg. At ikke det røde kommer opp før det blir slag eller forsøk på slag. Ballen var ute av spill, så det var nok heller ett angrep. Derav rødt kort. Synes forøvrig dommeren gjorde en god jobb. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Toppen av lykke hadde vel vært om Tsjekkia scorte et til på slutten og vi fikk straffer Men man kan ikke få alt... Lenke til kommentar
helge24 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har dere HD-tuneren til canal digital da? (Sortfarget). Klart det, som jeg skrev, funket flott tidligere, så sent som igår Men idag var det bare 2 svarte kanaler.. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ettersom det keeperen til Tyrkia gjorde, var et klart angrep på en motspiller, er det rødt! Soleklart. I alle fall etter de reglene jeg har hørt.. MEN: For en avsluttning på en egentlig ganske tam kamp! Switcha liksom mellom Tyrkia-Tjekkia og Portugal-Sveits. Men plutselig tar Tyrkia helt av Alle lag i verden har noe å lære av tyrkerne i slutten av denne kampen. Det var så tydelig hvor mye de ville vinne. Og ikke minst kaptein Nihat, som sto fram som den perfekte leder på slutten! Prøver å beskrive mine følelser for denne kampen, men egentlig er det heeeelt ubeskrivelig!! JEG ELSKER FOTBALL!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ettersom det keeperen til Tyrkia gjorde, var et klart angrep på en motspiller, er det rødt! Soleklart. I alle fall etter de reglene jeg har hørt.. Jooo, men vi har jo sett Lehmann gjøre dette mange ganger uten at det blir gult engang........ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Men Lehmann er jo i en helt egen klasse når det gjelder sånt. Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Har dere HD-tuneren til canal digital da? (Sortfarget). Klart det, som jeg skrev, funket flott tidligere, så sent som igår Men idag var det bare 2 svarte kanaler.. Samme her. Så vidt jeg har forstått er det meningen at alle Canal Digital-abonnenter (kabelkunder med grunnpakke) og HD-dekoder skal få tilgang til alle kampene i HD. Jeg stusser over at det er svart bilde, for det kommer jo en melding på alle betalingskanalene jeg ikke har (f.eks. TV2 sport), og jeg har ikke sett noe om at tilbudet bare gjelder de to første gruppespillrundene. Akk ja, det er jo moro læll. Endret 15. juni 2008 av Froskens Far Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 HD-kanalene skal være tilgjengelig sålenge du har CD + hd-boks. Er det det samme i morgen, så ring canal digital. Kan være linjeutfall, eller trøbbel som gjør at høykvalitetssending ikke går. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Men Lehmann er jo i en helt egen klasse når det gjelder sånt. Han er bare sånn ja Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trodde det ble straffe når keeperen fikk rødt kort. Ble litt skuffet når det ikke ble det, for da hadde det blitt en latterlig avslutning. Nihat sitt mål var det vakreste hittil i mesterskapet! Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Toppen av lykke hadde vel vært om Tsjekkia scorte et til på slutten og vi fikk straffer Men man kan ikke få alt... Så sant så sant, men det beste laget vant. Tsjekkia la seg bakpå og ville ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå