Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Du har vel hørt om bildekvalitet?

 

:p

 

Hvis man er fotballfan, så driter man regelrett i en kvalitet. Jeg gjorde ihvertfall det de gangene jeg måtte ty til streams. Men i kveld foretrekker jeg Tyrkia - Tsjekkia, selv om jeg kan se Portugal - Sveits på tv2sport.

Er du fotballfan så betaler du 49,- og ser kampen i brukbar kvalitet på TV Sumo. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ååh. Nå hadde jeg linet opp dagen perfekt, så når jeg lumper meg ned i sofaen og skrur på Euro kanalen kommer bare den irriterende Tv2 sport musikken. :hrm:
Den musikken er vanvittig irriterende også. Fatter ikke at de ikke kan få noe bedre, eller kutte det helt ut.
Sendes ikke Sveits-Portugal?

Sendes i reprise. Godt mulig det er andre kanaler som sender den, men ikke TV2, TV2 Euro og TV4 ...

Tv2sport sender den vel? Det sto hvertfall på programmet.

Lenke til kommentar

De som har Canal Digital med TV2 Sport vil jo få alle kampene i hele mesterskapet, så TV2 Euro sender selvsagt Sveits - Portugal, ja. Vi andre må nøye oss med den kampen TV2/TV4 velger.

 

Kva er TV2 Euro for ein kanal? Aldri høyrt om den før. Trudde det var TV2, TV2 Zebra og TV Sport 1-5.

TV2 Sport UEFA Euro 2008 er en egen TV2 Sport-kanal som er opprettet nå kun for EM. Den er kun tilgjengelig for de med Canal Digital og TV2 Sport-abonnement. TV2 Sport-abonnenter uten Canal Digital vil ikke få den.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Kva er TV2 Euro for ein kanal? Aldri høyrt om den før. Trudde det var TV2, TV2 Zebra og TV Sport 1-5.

Det er visstnok en TV2 Euro. Vi har TV2 Sport 1-5, men der går det bare repriser (som jeg har fått med meg). Har Canal Digital monopol på å sende denne TV2 Euro? Hvis alt jeg trenger å gjøre er å søke inn TV2 Euro, har jeg drete meg ut :p

 

Endret: Hewitt svarte meg.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Har noen tatt en titt på TV2 Sumo akkurat nå? Det er mange bokstaver jeg ikke får opp, samme gjelder bilder. Prøvd med både Internet Explorer 7 og Firefox 2.0, men samme symptom på begge nettleserne. Tømt cache, men ingen virkning det heller.

 

Hvordan er TV2 Sumo hos dere?

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Du har vel hørt om bildekvalitet?

 

:p

 

Hvis man er fotballfan, så driter man regelrett i en kvalitet. Jeg gjorde ihvertfall det de gangene jeg måtte ty til streams. Men i kveld foretrekker jeg Tyrkia - Tsjekkia, selv om jeg kan se Portugal - Sveits på tv2sport.

Er du fotballfan så betaler du 49,- og ser kampen i brukbar kvalitet på TV Sumo. :)

 

Sant. Noe jeg har gjort. Men jeg har månedsabo.

Lenke til kommentar
Har noen tatt en titt på TV2 Sumo akkurat nå? Det er mange bokstaver jeg ikke får opp, samme gjelder bilder. Prøvd med både Internet Explorer 7 og Firefox 2.0, men samme symptom på begge nettleserne. Tømt cache, men ingen virkning det heller.

 

Hvordan er TV2 Sumo hos dere?

 

Problemer her også. Skjermen er helt grønn når jeg skal se på noe.

Lenke til kommentar

Det har vore enkelte problemar med Sumo, men nokre hundre kroner for å sjå alle kampene i EM er ingen upris. Eg er veldig klar for meir TV over internett, det er genialt å kunne betale for behov. Ikkje betale for kanalar heile året og sjå på dei 5-6 ganger.

Lenke til kommentar

Fint å høre. Fordi alle andre nettsider jeg besøker loader som de skal og vises normalt.

 

Til emne; Tyrkia - Tsjekkia tror jeg blir en veldig spennende kamp, begge lag vil gjerne videre og det kan hende vi får se et par sinte Tyrkere om ikke alt fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
Er dere fotballfan så bestill dere TV2 sport enkelt og greit. En fotball kamp på pc er aldri det samme.

Men det hjelper jo ikke alle i denne situasjonen, siden Canal Digital har monopol på en del av EM-kampene via TV2 Sport. Har TV2 Sport selv, men via en annen leverandør så det hjelper meg ikke under EM. Men nå er det bare fire dager igjen uansett, så er det slutt på Canal Digitals EM-monopol. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...