Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alastor:

Det at det fungerte sist EM gjorde at det var enda viktigere med 3 tap og rett ut dette mesterskapet.

Om dem hadde gått til topps igjen, ville man sannsynligvis fått en "aha" opplevelse fra alle land som ikke egner seg til å spille gjennom på samme måte som Nederland.

 

Jeg synes Hellas var dritkjedelig sist EM, men denne gangen har de helt glemt at man faktisk må score mål også. Det var en skandale for attraktiv fotball at dem slo Portugal sist, og hadde dem gått videre i år på bekostning av f.eks. Spania ville det vært tragisk.

 

De fleste landslagstrenere har vel en egen filosofi for hvordan fotball skal spilles ( mulig Hareide ikke inngår i denne antagelsen). Om Rihagel hadde gjort det bra igjen, ville flere sett på hva han gjør som gir gode resultater. Heldigvis er det ingen som ser mot Hellas etter dette EM.

Lenke til kommentar

syntes det var brae stadioer.hva synes dere?

stor kapasitet på ernst happel 51.718.

innsbruck,tivoli neu kapasitet 15.200.

klagenfurt,worthesee kapasitet 30.00

salzburg,wals-siezenheim kapasitet 48.666

basel st.jakob park 33.433

zurich,letzigrund 30.000

geneve,stade de geneve kapasitet 30.000

bern,stade de suisse wankdorf kapasitet 30.000

 

brae ja :yes:

Lenke til kommentar

Jepp, men gidder ikke å sitte å se på dårlig kvalitet når jeg kan kose meg med den andre kampen i bedre kvalitet...

 

Edit:

 

To stykker fikk lurt seg mellom, men det går.

 

Sendes ikke Sveits-Portugal?

 

Går vel i opptak på tv2 senere i natt eller helt sikkert live på tv2 sport for de som har det via canal digita...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Ååh. Nå hadde jeg linet opp dagen perfekt, så når jeg lumper meg ned i sofaen og skrur på Euro kanalen kommer bare den irriterende Tv2 sport musikken. :hrm:
Den musikken er vanvittig irriterende også. Fatter ikke at de ikke kan få noe bedre, eller kutte det helt ut.
Sendes ikke Sveits-Portugal?

Sendes i reprise. Godt mulig det er andre kanaler som sender den, men ikke TV2, TV2 Euro og TV4 ...

Lenke til kommentar
Hvis man er fotballfan, så driter man regelrett i en kvalitet. Jeg gjorde ihvertfall det de gangene jeg måtte ty til streams. Men i kveld foretrekker jeg Tyrkia - Tsjekkia, selv om jeg kan se Portugal - Sveits på tv2sport.

Nja. Er enig i at man selvsagt ser en stream om man er nødt til det, hvert fall hvis det er et lag man holder med, men likevel, jeg synes det blir en helt annen stemning å se fotballkamper i god kvalitet (gjerne HD if available) på en passe stor TV og gjerne med et anlegg, enn å sitte på PC-skjermen og slite med å se ballen. :p Men har tydd til stream selv noen ganger, enkelte ganger er man jo bare nødt til det. Men jeg liker det ikke.

 

Men uansett ikke en problemstilling for meg da jeg uansett hadde sett Tyrkia - Tsjekkia i dag, både fordi jeg avskyr Portugal og fordi jeg vil se kampen som har spenning i seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...