Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Yes, 1-0 til Russland! Unner Hellas ingenting! :p

Unner ikke Russland en dritt heller.

 

Kampen tidligere i dag Sverige-Spania vil jeg si er sålangt den kjedeligste kampen under dette EM, hvertfall andre omgang. Føltes som om begge lag var egentlig fornøyde med uavgjort og gadd ikke gjøre stort ut av noe. Helt til Spania scoret på slutten da...

Du så virkelig ikke Frankrike - Romania du :eek:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du så virkelig ikke Frankrike - Romania du :eek:

Hehe, faktisk ikke...

 

Greit, jeg tar tilbake det jeg sa, MEN holder fortsatt ved at andre omgang var en klar "vinner", for min del når det kommer til kjedeligste kamp.

 

Jeg vil tørre påstå at det har noe med at Ibrahimovic ikke var på banen. Nå skal jeg ikke si for mye sånn at jeg får folk mot meg, men i mine øyne er det Ibrahimovic som har fått det svenske landlaget så langt i EM.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Forsåvidt enig i at Svergie - Spania kampen var ganske kjedelig, men definitivt ikke den kjipeste så langt i turneringen. Svergie - Hellas leder den soleklart. Sovepille deluxe.

 

Edit: Frankrike - Romania kommer på en god annen plass :p

 

Hvordan Frankrike - Romania ikke er på førsteplassen din er beyond min fatteevne. Ingen jævla målsjanser. Tidenes kjedeligste kamp.

Lenke til kommentar
Forsåvidt enig i at Svergie - Spania kampen var ganske kjedelig, men definitivt ikke den kjipeste så langt i turneringen. Svergie - Hellas leder den soleklart. Sovepille deluxe.

 

Edit: Frankrike - Romania kommer på en god annen plass :p

 

Hvordan Frankrike - Romania ikke er på førsteplassen din er beyond min fatteevne. Ingen jævla målsjanser. Tidenes kjedeligste kamp.

 

Hellas - Sverige vill jeg si var værste kampen !

Lenke til kommentar
Forsåvidt enig i at Svergie - Spania kampen var ganske kjedelig, men definitivt ikke den kjipeste så langt i turneringen. Svergie - Hellas leder den soleklart. Sovepille deluxe.

 

Edit: Frankrike - Romania kommer på en god annen plass :p

 

Hvordan Frankrike - Romania ikke er på førsteplassen din er beyond min fatteevne. Ingen jævla målsjanser. Tidenes kjedeligste kamp.

Siden jeg liker Romania (spess Chivu) og hater Frankrike, så digga jeg maks at france ikke klare å vinne matchen. Men er vel kanskje enig i at den var en smule kjedeligere, jeg skal innrømme det.

Lenke til kommentar
Hellas ute av EM, takker høyere makter. Forbanna kyniske destruktive møkkalag.

 

Kommer fra mannen som holder med Italia? ;)

Italia har vært kjent for å ha en kompakt forsvar i lang tid, men låser ikke spillet slik Hellas gjør. Og si at Italia har gjort to dårlig kamper hittil, blir feil. De var helt med i notene da de spilte mot Nederland og Italia produserte sjanse etter sjanse uten hell, men en effektiv, samspilt og vellfungerende Nederland var klart bedre. Som NightKeeper sa, resultatet fra den kampen lyver.

 

Nederland og Italia er videre fra dødens gruppe. ;)

 

Edit: Og med det sier vi takk til Hellas, som virkelig var en «one hit wonder.» Hellas har ingenting å gjøre videre, good riddance.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Vel, nå har vi alle gruppevinnerene klare før siste runde. Skal bli spennende å se hvem som kaprer andreplassene nå.

 

1. Portugal - Tyrkia (Tsjekkia har skuffet stort i årets mesterskap, Tyrkia som spiller hardt og brutalt vil gå imot en seier her)

 

2. Kroatia - Tyskland (Tyskland - Østerrike, meget spennende kamp. Hvor Tyskland vil safe dette inn til en komfortabel seier.)

 

3. Nederland - Frankrike (Italia blir for svake. Nederland har ingen problemer mot Romania, selv om det sies at det blir reserverlagets dag.)

 

4. Spania - Russland (Sverige uten Zlaten er nada. Russland vinner her.)

 

 

Det gir følgende kvartfinaler

 

Portugal - Tyskland

 

Kroatia - Tyrkia

 

Nederland - Russland

 

Spania - Frankrike

Lenke til kommentar
Det gir følgende kvartfinaler

 

Portugal - Tyskland

 

Kroatia - Tyrkia

 

Nederland - Russland

 

Spania - Frankrike

 

Hvilket igjen gir følgende semifinaler

 

Portugal - Kroatia (Portugal slår Tyskland dersom de ikke bedrer seg voldsomt i forhold til forrige kamp vi så dem. Kroatia slår Tyrkia, selv om det er mye tipping og egentlig en åpen kamp.)

 

Nederland - Spania (Nederland slår Russland, fordi Nederland fortsatt er det laget vi har sett og blitt imponert over så langt i EM. Russland var riktignok gode i dag, men ikke gode nok til å slå de oransje. Spania på sin side slår Frankrike, mye samme grunnene som Nederland, at de er ett av de tydelig sterkeste lagene i mesterskapet og vil ikke ha problemer med å slå et Frankrike-lag som ikke har imponert noen)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...