Jørgen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg er glad bare jeg får sett alle Nederlands kamper. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Skulle ønske en av kanalene sendte Spania - Hellas, men får vel være fornøyd med å få sett storkampen i dag heller. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg tippa en 50-lapp på hellas, bare for å gjøre det hele litt mer spennende. Rart sverige kampen ikke var en singelkamp man kunne satse på. Da hadde det blitt sverige for min del Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det er ikke spennende å holde med Hellas, asad. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Til søndagen starter tredje runde, og da sendes to kamper samtidig. Dette er kampene man ikke får sett på TV2 og TV4.. Sveits - Portugal Polen - Kroatia Hellas - Spania Ingen store tap for min del.. Men vi som har tv2 sport, vi får velge hvilken kamp vi får se? Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det er ikke spennende å holde med Hellas, asad. Jeg kjenner mye av gløden forsvant da polen ble bøtta i siste sekund. Nå er jeg igrunn kun etter noen lettjente kroner og oddsen var størst på hellas Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Casillas Ramos - Puyol - Marchena - Capdevila Silva - Senna - Xavi - Iniesta Torres - Villa Og Zlatan starter for svenskene. Dette blir bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har ikke TV2 sport euro eller svensk TV4, er min eneste mulighet for å se Sverige - Spania å se kampen i reprise kl. 23.55 på TV2? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har ikke TV2 sport euro eller svensk TV4, er min eneste mulighet for å se Sverige - Spania å se kampen i reprise kl. 23.55 på TV2? Gratis stream på nett. f.eks. www.myp2p.eu Kvaliteten er lavere, men det er jo bedre enn ingenting.. Eller du kan gjøre som meg. Kjøpe TV2 sport tilgang poå nettet og se kampen på PC-en med utrolig bra kvalitet! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gleder meg til neste helg.... skal tilfeldigvis til Nederland så får sett kvartfinale "hjemme" Må si jeg er stolt av landslaget til mitt hjemland! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har ikke TV2 sport euro eller svensk TV4, er min eneste mulighet for å se Sverige - Spania å se kampen i reprise kl. 23.55 på TV2? Gratis stream på nett. f.eks. www.myp2p.eu Kvaliteten er lavere, men det er jo bedre enn ingenting.. Rettelse: kvaliteten er crap. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Okey, takk for svar. Fant en stream i 800kb/s, men litt tamt når de prater japansk eller hva det er Ser kampen ved midnatt da, så får holde meg unda denne tråden i mens.^^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Okey, takk for svar. Fant en stream i 800kb/s, men litt tamt når de prater japansk eller hva det er Ser kampen ved midnatt da, så får holde meg unda denne tråden i mens.^^ Eller så kan du flikke en femtilapp og se på tv2sporten.no Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 jeg fant en steam der de prater dansk, i god nok kvalitet Fernando Torres FTW Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Er så herlig at Holland banker Frankrike. OG Italia. Måtte det bare fortsette, håper Holland ender opp i finalen mot Portugal, og deretter knuser de 3-0 etterfulgt av en knust Ronaldo som bryter ut i gråt. Hadde ikke DET blitt en heftig EM- avslutning? Det hadde det. Om Nederland hadde slått Portugal og det ikke hadde endt i en forbanna kortorgie, that is. Som da Nederland gikk ut av VM i 06 Endret 14. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 jeg fant en steam der de prater dansk, i god nok kvalitetFernando Torres FTW ooh.. link? :o Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fortjent av søta bror, i grunn Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gøy at Sverige klarer seg såpass bra mot Spania. Så for meg en overkjøring når første målet til spanjolene kom, men denne kampen er jo fortsatt åpen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Har veddet med en kompis at Spania vinner 2-1. Mål av Torres, Silva og Zlatan. Ser bra ut det her Endret 14. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Der var Sverige griseheldige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå