Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke TV2 sport euro eller svensk TV4, er min eneste mulighet for å se Sverige - Spania å se kampen i reprise kl. 23.55 på TV2?

Gratis stream på nett. f.eks. www.myp2p.eu Kvaliteten er lavere, men det er jo bedre enn ingenting..

Eller du kan gjøre som meg. Kjøpe TV2 sport tilgang poå nettet og se kampen på PC-en med utrolig bra kvalitet!

Lenke til kommentar
Har ikke TV2 sport euro eller svensk TV4, er min eneste mulighet for å se Sverige - Spania å se kampen i reprise kl. 23.55 på TV2?

Gratis stream på nett. f.eks. www.myp2p.eu Kvaliteten er lavere, men det er jo bedre enn ingenting..

Rettelse: kvaliteten er crap.

Lenke til kommentar
Okey, takk for svar. Fant en stream i 800kb/s, men litt tamt når de prater japansk eller hva det er :p

Ser kampen ved midnatt da, så får holde meg unda denne tråden i mens.^^

Eller så kan du flikke en femtilapp og se på tv2sporten.no :)

Lenke til kommentar
Er så herlig at Holland banker Frankrike. OG Italia. Måtte det bare fortsette, håper Holland ender opp i finalen mot Portugal, og deretter knuser de 3-0 etterfulgt av en knust Ronaldo som bryter ut i gråt.

Hadde ikke DET blitt en heftig EM- avslutning? :)

Det hadde det. Om Nederland hadde slått Portugal og det ikke hadde endt i en forbanna kortorgie, that is. Som da Nederland gikk ut av VM i 06 :ermm:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...