Armageddon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tror ikke jeg har hørt Alsaker og Semb hyle i kor før, men det gjorde de på de to siste scoringene. Men i samme kamp ble ordet "straffesituasjon" nevnt 113 ganger. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sraffe du, ball søker hånd, som ikke er i noen unaturlig posisjon siden han tar seg for i det han faller. Eller ville du ikke ha kommentarer på det Ingen tvil om hvilket lag som har overrasket mest, iallefall positivt. Hadde vært morsomt å sett dette landslaget komme langt i EM. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 De maste mye på den ja, menne skulle det vært straffe der? Han detter jo, så det er lite han kan få gjort med det... Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ballen hadde vel gått inn ellers? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sraffe du, ball søker hånd, som ikke er i noen unaturlig posisjon siden han tar seg for i det han faller. Eller ville du ikke ha kommentarer på det Ingen tvil om hvilket lag som har overrasket mest, iallefall positivt. Hadde vært morsomt å sett dette landslaget komme langt i EM. Når ballen blir stoppet av en hand i 16-meteren og ballens retning er mot mål, og en stor målsjanse. Så er det straffe uansett. Akkuratt som en spiller skulle bli felt når han er alene med keeper. Da blir det blåst frispark for sabotasje. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Var en soleklar straffe det der ja, og det kommer fra en som holdt enormt mye mer med Nederland enn Frankrike. Ballen er på vei mot mål og blir stoppet av en hånd som går langt ut ifra kroppen. Finnes ikke tvil om straffen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Synes seieren var fortjent. Selv om Frankrike reduserte så det ikke ut som at Nederland lot seg påvirke av det. Van der Sar hadde jo reddet en eventuell straffe uansett. ;P Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Må si jeg lo godt av svaret til Gianluigi Buffon og en eller annen Rumensk spiller da de fikk spørsmål om hvordan de syns dømmingen hadde vært (Den gikk helt klart i Romanias favør). Til min fortvilelse finner jeg ikke noen klipp eller intervju på internett men svaret var noe i denne duren: Det å være dommer i et EM sluttspill viser tøffhet men han bør tenke nøye gjennom vurderingene sine, hvis ikke kan det koste et lag en kvartfinale. Da en rumensk spiller fikk det samme spørsmålet svarte han: Strålende. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er så herlig at Holland banker Frankrike. OG Italia. Måtte det bare fortsette, håper Holland ender opp i finalen mot Portugal, og deretter knuser de 3-0 etterfulgt av en knust Ronaldo som bryter ut i gråt. Hadde ikke DET blitt en heftig EM- avslutning? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det hadde vært enda heftigere hvis Ronaldo overkjører Nederlands forsvar. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Koser meg like godt hver gang jeg ser bildene av en gråtende Ronaldo fra forrige mesterskap. Hadde ikke vært meg imot å se slike bilder igjen, men håper ikke de kommer så langt som til finalen. Kvartfinalen er et passende sted å ryke ut. Jeg håper Spania vinner, med Nederland bak hvis Spania skulle rote det til igjen. Italia og Portgual er vel de lagene jeg helst håper driter seg ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg satser på at Portugal vinner. Alltid likt laget til Portugal Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Buhu, nå blir det ikke mer norsk dømming. Skulle jeg tro Om de er gode på papiret eller ikke er ett fett. Kongsvinger kan slå Manchester United på en god dag.. Dumt eksempel, men sånn er fotballen Nei? Jo? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kongsvinger slår United? Javel. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hvis vi stiller med Youth-teamet vårt og laget samtidig er rammet av influensa og omgangssyken på en gang, skal du ikke se bort i fra at det er mulig ... Fra spøk til revolver. Et toppet United-lag som har en vanvittig dårlig dag tror jeg vil slå Kongssvinger selv om de har en knalldag. Avstanden er vel såppass ... Men alt er mulig! Endret 14. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Haha, ikke sånn ment, da, bare sier at alt er mulig i fotball. De som sier noe annet enn det følger ikke med Dumt eksempel med Kongsvinger, dog Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hedmarks nummer 2 vil aldri slå et lag ifra premier league. Selv ikke Hull med redusert mannskap. Men er ikke dette en EM tråd? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Koser meg like godt hver gang jeg ser bildene av en gråtende Ronaldo fra forrige mesterskap. Hadde ikke vært meg imot å se slike bilder igjen.. Tøff du er da... Ronaldo var 18/19 år da... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvis det er din definisjon på tøff, så er jeg drittøff da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 En gråtende drittunge-Ronaldo ville jeg ikke noe godt, men i dag har han blitt såpass voksen, at han fortjener å komme langt med laget sitt. Angrepet til Portugal er godt, men de har noen glipper i forsvaret. Håper Portugal og Spania møtes en eller annen gang i mesterskapet. Til søndagen starter tredje runde, og da sendes to kamper samtidig. Dette er kampene man ikke får sett på TV2 og TV4.. Sveits - Portugal Polen - Kroatia Hellas - Spania Ingen store tap for min del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå