NightKeeper Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fotballporr dette her, men det skal sies at Frankrike har det dårligste laget på mange herrens år og ikke klarer å spille offensiv fotball, og resultatet mot Italia ljugde. Står fortsatt på det jeg sa at Italia og Nederland kom til å gå videre. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Rett og slett storslått fotball! Løsnet seg virkelig opp i andre etter en nokså treg førsteomgang. Herlig å se på Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Etter Nederlands overlegne prestasjoner i dødens gruppe skulle man nesten tro vinneren av EM allerede er kåret. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Frankrike står bare og stamper i angrep, også kommer Nederland med genial kontringsfotball gang på gang Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) NEDERLAND Er virkelig stolt av å vært i det landet nå. Fantastisk fotball og jeg elsker Snejider allerede. Endret 13. juni 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Ah, dette mesterskapet er noko heilt anna enn sist når Hellas vant. Nederland har levert to suverene kamper mot VM-finalistene frå 2006, det er fabelaktig flott fotball. Solide bakover med Boularouz og Bronchorst, serverer Arsenal-fotball framover. 6 målscorere på 7 mål og det har ikkje vore noko heldige lompeskot, flotte kontringer og ein fabelaktig prestasjon. Frankrike kom seg veldig i slutten av første og i andre, men det var synd for dei at Nederland slo tilbake før me var ferdige med reprisen frå reduseringsmålet, då såg det ganske mørkt ut. Frankrike mangla ein del framover, Henry viste tendenser i andre, men det vart berre nesten. Litt trist at Frankrike ikkje får straffesparket sitt. Det går riktignok fort og det er ikkje lett å sjå det i den farten. Nistelroy har hatt ein positiv framgang heile sin karriere, det han leverer i dette EM er noko av det beste han har gjort. Han har heile tida vore den som står på 5-meteren og putter mål, noko han for så vidt gjer betre enn dei fleste, men i dette EM viser han kvaliteter ut over det å putte mål. Endret 13. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Strålende at det er underholdende fotball som skal lønne seg dette EM. Hellas har jo også i år prøvd å drepe kampen, uten stort hell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Liker nederland fordi de legger seg ikke så langt bakpå når de leder, de fortsetter og presser (selv om de lå litt bakpå i første omgang) og det blir mye bra underholdning Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Beste fotballkampen jeg har sett på lenge. Trodde ikke det kunne bli mye bedre enn Nederland - Italia.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tror vi må helt tilbake til Van Basten og Riikjards tid for å finne et bedre og mer samkjørt Nederland enn dette her. Både enkeltprestasjonene og lagarbeidet er top notch, og jeg kan ikke se for meg noen lag som kan slå dem slik de har spilt så langt. De tre offensive midtbanespillerne Sneijder, Van Der Vaart og Kuyt ser ut til å ha truffet toppformen samtidig, og forsvaret har prestert langt over forventning. Målet til Sneijder var EM's perle så langt, en nytelse for øyet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Nederland har vært en fryd å se på hele veien. Utrolig bra fotball det der. Å score 7 mål tilsammen mot Italia og Frankrike er en bragd i seg selv. Fikk plutselig lyst til å kjøpe meg en oransje skjorte med "Robben" bakpå.. Snodig. Men det kan bli trist å se Frankrike forlate mesterskapet før kvartfinalene. Håper de gruser Italia, uansett hvordan det går i kampen mellom Nederland og Romania. Angående svenskene tror jeg de havner på en grei andreplass i gruppa. Kampen i morra handler vel nesten om hvem som slipper å møte Nederland i kvartfinalen.. Endret 13. juni 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 En fryd å se på Jeg som holdt på å sovne i pausa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Liker nederland fordi de legger seg ikke så langt bakpå når de leder, de fortsetter og presser (selv om de lå litt bakpå i første omgang) og det blir mye bra underholdning Sant det, likevel klarer ikkje motstandarane å lage meir mål. No hadde Frankrike sjanser nok til å score 2-3-4 mål, men marginene var på feil side. Henry burde satt chippen i mål. Ellers må det jo nevnast at Van der Sar nok ein gang var stor (bokstaveleg talt) i mål, ikkje for ingenting at han vart kåra til banens beste. Synest Ribery var den beste på Frankrike, han er ekstremt kjapp til beins, presis på labben og villig til å køyre framover. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det at på 7 mål har vært 6 forskjellige spillere som har scort, og at et Nederland ikke er avhengig av f.eks Robben, sier jo litt om hvordan laget er bygd opp. Og at det ikke svekkes av en skade. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fortjent var det, men syntes det fortsatt var kjipt. Frankrike må heve seg betraktelig for å slå Italia i den siste kampen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Frankrike - Italia blir ein spanande kamp. Begge lagene må gå for siger, med uavgjort kan alle tre lagene ligge likt med -0 eller betre til Nederland. Klarer Romania uavgjort må Italia eller Frankrike vinne. Begge lagene har blitt overrumpla av Nederland, men ingen klarte å slå Romania, ein stykk norsk linjedommar litt delaktig der. Eg tippar 3-1 til Nederland mot Romania og 2-1 til Italia. Har mest lyst å sjå Nederland og Frankrike vidare. Endret 13. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har mest lyst å sjå Nederland og Frankrike vidare. Sjææl! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fy faen for en kamp det var Nederland eier så hardt Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 nok en artig kamp i dette em og nederland gjør nok en god kamp. Hvis Romania vinner siste kampen mot Nederland, er Frankrike og Italia ute av Em. Det hadde vel få sett for seg på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå