Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dermed sier vi takk til norske dommere i internasjonal fotball. Øvrebø, det holder med Tippeliagen for deg. Han var jo rett bak Toni når han scorte!
For meg så sto han i offside.

Sier du det for å provosere? :p

 

Fordi jeg sitter med TV2 Sumo her og ser kampen direkte, hendelsen er vist flere ganger i pausen, og Toni er ikke i offside i det ballen blir slått inn mot han. Det var vel Perotta/Camoranesi som var i offside, uten å ha rørt ballen.

Forresten, så var ikke Perotta/Camoranesi i offside heller. :)

Lenke til kommentar

Jeg har en hundrelapp på Italia, og dette EM har ikke begynt alt for bra for meg, men jeg har fortsatt håp. Stopperne har vært svake etter at Cannavaro ble skadd, men Grosso og Zambrotta er fantastiske, og Buffon er bunnsolid. Offensivt har de vært lite giftige, men mens jeg skriver dette presser de noe inn i faen. Har fortsatt trua på Italia.

Lenke til kommentar

For å se på denne situasjonen positivt for de asurblå så kan jo dette minne om Italia fra VM i USA 1994. Underpresterte noe grusomt med ett tap og en uavgjort i de to første kampene, for så å ta seg sammen, slå Norge med ti mann og sikre avansement, for så å seile hele veien til finalen mot Brasil.

Lenke til kommentar

Bra kamp av Romania i forhold til hvilket lag de er. Akkurat motsatt av Italia, men en underholdene kamp totalsett.

 

Offside var det på det første målet, synes ellers at øverbø og team gjorde en god jobb. Han lot mye som ofte ville blitt blåst på gå og var konsekvent når noen gikk over streken.

Og så må jeg nesten spørre, var det noen som synes det ikke skulle vært straffe når mannen blir holdt rundt halsen og dratt ned ;)

 

 

Skuffelse at den kvinnfolket fra Italia ikke kommer til å strippe da, jaja, er nå nok av dem som gjør det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...