Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Dette tapet gjorde nok vondt for Tyskland, men tror ikke de trenger å bekymre seg. De går nok videre uten problemer likevel, jeg tviler sterkt på at de driter seg ut mot Østerrike. Men, det kan selvsagt være at gruppeseieren glapp i dag, og det betyr en vanskeligere vei videre. Men jeg tror Tyskland kommer enda sterkere når gruppespillet er over. De har en tendens til det, å åpne svakt uten å imponere, og at de karer seg akkurat videre.

 

Tror forøvrig Østerrike smeller til med 2-1 mot Polen i kveld. (da skjer det selvsagt ikke, siden ingen resultat jeg har tippet så langt i EM har gått inn :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig dømming i EM. Dommerne har vært veldig snille, så den utvisningen var litt merkelig.

Uenig. Schweinsteiger reiser seg og dytter Leko kontant i bakken i sinne og 100 med vilje. Nok til rødt mener jeg. Men taklinga til Leko var vel også gult kort! Vet ikke om han fikk gult for taklinga eller kjefting på dommer. Men alt i alt, så er jeg egentlig fornøyd med dommerne i EM. Også i denne kampen. ..Mulig det er fordi tippeligaens dommere har så lavt nivå, at jeg er godt fornøyd med EM sine ... :p

Lenke til kommentar

Helt sykt at Polen ikke fikk skikk på det råtne forsvaret sitt etter den horrible Tyskland-kampen. Og Østerrike er jo så inn-effektive at det gjør vondt, fy satan at det er mulig å bomme på to alene med keeper-situasjoner, vi så jo det mot Kroatia og, de klarer faen ikke score mål. Jeg er bedre alene mot keeper enn disse østerrikerne.

Lenke til kommentar
Gullunger! Helvete, har så sympati for vertslaget nå ass. :(

 

Why?

 

Jeg fryder meg, Østerrike får så jævlig payback for å ikke sette 3 100%-sjanser. Dette er morsomt, Polen klarer hvertfall å score mål :)

 

Helt enig. Jeg lo godt når Polen skårte. Er jo utrolig dårlig av Østerrike å ikke skåre, men keeper'n har jo vært god og heldig også da.

Lenke til kommentar
Gullunger! Helvete, har så sympati for vertslaget nå ass. :(

Litt heldig var de ja.

Var elendig forsvarsspill som gjorde at Polen scora mål. Polakken som la inn hadde jo en hel campingplass alene på bana. Og nesten ingen Østerrikere fulgte markeringene godt nok.

 

Men ja Østerriket sløser med målsjangser noe helt sykt, er nesten flaut!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...