Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet noen om det er noen muligheter for å få sett kampen kl 18 for de som ikke har Tv2 sport?

 

Tenker da gjennom streaming fra internett eller tv-software som man kan laste ned osv.

 

Noen forslag?

 

Og hvis du ikke har den ( noe jeg selv trodde , men så viste det seg at jeg hadde likevel ) så har du Livesport247. Koster 24 kr for en uke og kvaliteten er helt ok. dvs, bedre enn gratis streams.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Vet noen om det er noen muligheter for å få sett kampen kl 18 for de som ikke har Tv2 sport?

 

Tenker da gjennom streaming fra internett eller tv-software som man kan laste ned osv.

 

Noen forslag?

 

Og hvis du ikke har den ( noe jeg selv trodde , men så viste det seg at jeg hadde likevel ) så har du Livesport247. Koster 24 kr for en uke og kvaliteten er helt ok. dvs, bedre enn gratis streams.

Takk, men jeg fant noe gratisgreier på www.live-footy.org

 

Kinesiske kommentatorer men dog...

Lenke til kommentar
Jeg tror de når helt til semien om de ikke møter spania.

Siden Kroatia er i gruppe B, og Spania i gruppe D kan de ikke møtes før finalen :)

 

Hvis Kroatia vinner denne kampen og vinner gruppa totalt, møter de (sannsynligvis) Tjekkia. Og de kan de slå ut. Får Kroatia 2. plass i gruppa møter de sikkert Portugal og da blir veien til semi vanskeligere. Men, alt er mulig ;)

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAA!!!! Dette var for digg. Neste kampen blir sjukt spennende og. vedda masse på POLEN!

 

Sitter på ølkneipe i Tyskland og ser kampen. Må si jeg godter meg litt. Her kunne ikke stemningen vært lavere.

 

Ah. du var vår inside mann under kampen :p Tyskerne må være MAX forbanna for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...