Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, godt mulig. Må si jeg allerede gleder meg til morgendagen, med 2 herlige fotballkamper. Gleder meg egentlig mest til Østrrike kampen. Noe pga Roman Kienast.

 

Mine tips for morgendagen:

 

Tyskland 2-0 Kroatia

Østerrike 2-1 Polen

 

Av prinsipp kommer jeg ikke til å heie/tippe på tyskland, men det er mest sannsynlig at de vinner ja :D

Satser på at polen stikker av med seieren, 2-0 !

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Er da bra at arrangering av store mesterskap ikke utelukkende er forbeholdt store fotballnasjoner. Å la små nasjoner arrangere vil bare virke positivt for spredningen av fotballsporten. :)

Syns forøvrig synd på Sveits, som hadde et bra tak på både Tsjekkia og Tyrkia, men likevel ender opp med 0 poeng.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
For meg så virker det som om det vil stå mellom Spania eller Nederland iår. Synes de imponerte stort i sine åpningskamper. Ellers så kan man nevne Portugal og Tyskland som utfordrere. Tror dette blir David Villa's mesterskap!

 

Mulig mulig. vi får se. Jeg gleder meg hvertfall skikkelig til kveldens kamper, håper tyskland får svi og at polen går med en seier :D

 

Btw, måtte le av signaturen din. Jeg trykka såklart på ctrl+w og fikk en liten overraskelse ^^

Lenke til kommentar

Ja mye kan skje, liker ikke Tyskland selv jeg, men synes de virker små sterke. Ført ann av Ballack. Ellers håper jeg at Polen kan komme seg videre. Selv om jeg tror det blir Tyskland og Kroatia. Men man skal aldri si aldri med EM. Hvem trodde vel på samme tiden fire år tilbake at grekerne skulle vinne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...