-Gudfaren- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som ser på EM kveld Wien? Harald Rønneberg er gjest. Han virker litt småfull. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Virker han ikke alltid litt småfull? Virket nå "normal" da jeg så ham i stad. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe, godt mulig. Må si jeg allerede gleder meg til morgendagen, med 2 herlige fotballkamper. Gleder meg egentlig mest til Østrrike kampen. Noe pga Roman Kienast. Mine tips for morgendagen: Tyskland 2-0 Kroatia Østerrike 2-1 Polen Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe, godt mulig. Må si jeg allerede gleder meg til morgendagen, med 2 herlige fotballkamper. Gleder meg egentlig mest til Østrrike kampen. Noe pga Roman Kienast. Mine tips for morgendagen: Tyskland 2-0 Kroatia Østerrike 2-1 Polen Av prinsipp kommer jeg ikke til å heie/tippe på tyskland, men det er mest sannsynlig at de vinner ja Satser på at polen stikker av med seieren, 2-0 ! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Lite spørsmål på de som har litt greie på dette. Hva skjer om Tyrkia og Tsjekkia spiller uavgjort? Da har de begge 4 poeng og samme målforskjell. Har også laget like mange mål. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kan bli uavgjort. Da blir det avgjort på straffespark. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Portugal er sikre at dem går videre, og jeg tror Tjekkia blir også med videre. Hadde håpet på Sveits, men sånn ble det ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Rykker begge vertsnasjonene i gruppespillet blir jeg litt lei meg. rykker begge med 0poeng blir jeg forbannet! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vel, hva annet skal man forvente? Vi vet alle at ingen av dem hadde vært der hadde det ikke vært for at de som vertsnasjoner er automatisk kvalifisert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vet,men iriterer meg likrså. Synes UEFA ikke skulle latt drittlag holde mesterskap Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hvorfor ikke? Er da bra at arrangering av store mesterskap ikke utelukkende er forbeholdt store fotballnasjoner. Å la små nasjoner arrangere vil bare virke positivt for spredningen av fotballsporten. Syns forøvrig synd på Sveits, som hadde et bra tak på både Tsjekkia og Tyrkia, men likevel ender opp med 0 poeng. Endret 12. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vel, hva annet skal man forvente? Vi vet alle at ingen av dem hadde vært der hadde det ikke vært for at de som vertsnasjoner er automatisk kvalifisert. Ikke si det så sikkert. Husk at Sveits kvalifiserte seg på normal måte både til EM 2004 og VM 2006! Lenke til kommentar
ooOoo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 For meg så virker det som om det vil stå mellom Spania eller Nederland iår. Synes de imponerte stort i sine åpningskamper. Ellers så kan man nevne Portugal og Tyskland som utfordrere. Tror dette blir David Villa's mesterskap! Lenke til kommentar
asad Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 For meg så virker det som om det vil stå mellom Spania eller Nederland iår. Synes de imponerte stort i sine åpningskamper. Ellers så kan man nevne Portugal og Tyskland som utfordrere. Tror dette blir David Villa's mesterskap! Mulig mulig. vi får se. Jeg gleder meg hvertfall skikkelig til kveldens kamper, håper tyskland får svi og at polen går med en seier Btw, måtte le av signaturen din. Jeg trykka såklart på ctrl+w og fikk en liten overraskelse ^^ Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Haha, gjorde det selv. Syns Torres gjorde en stor kamp for Spania også, men han kom jo litt i skyggen av Villa da. Lenke til kommentar
ooOoo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja mye kan skje, liker ikke Tyskland selv jeg, men synes de virker små sterke. Ført ann av Ballack. Ellers håper jeg at Polen kan komme seg videre. Selv om jeg tror det blir Tyskland og Kroatia. Men man skal aldri si aldri med EM. Hvem trodde vel på samme tiden fire år tilbake at grekerne skulle vinne? Lenke til kommentar
einar999 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 4 lag til nå som har skilt seg ut i positiv forstand, og det er: Portugal, Spania, Nederland og Tyskland. Spørsmålstegn ved Italia og Frankrike, et av disse kan selvsagt også vinne EM ennå. I tillegg har vi Sverige som en liten outsider. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg håper Spania og Nederland kommer langt. Portugal for den saks skyld også. Liker ikke Polen å Tyskland Lenke til kommentar
einar999 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Samma her. Drømmefinalen: Nederland vs Spania Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Samma her. Drømmefinalen: Nederland vs Spania Da må et av lagene bli gruppe toer isåfall i gruppa si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå