tc47 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sverige har åpnet greit, håper på an Zlatan special snart nå! Smart du Satser på 2 nå nei vent, ikke smart, du er syk! Lotto tall please? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha, nydelig mål nr 2... Artig å se når "nubsa" ikke klarer forsvare gollen sin! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Herlig mål av Zlatan. Mål nummer 2 var et fra merkelig-klassen. Faen, hadde tippa 0-1, så håpa at det skulle stå seg. menmen, gøy at Sverige vinner (noe som er høyst sannsynlig nå). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 For et klønete andremål... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Fredrik Stoor iiinn! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sverige har åpnet greit, håper på an Zlatan special snart nå! Smart du Satser på 2 nå nei vent, ikke smart, du er syk! Lotto tall please? Hehe Sett tallene: 7-8-13-20-22-33-34 på neste ukes lotto-kupong så får du se da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha vi får se Ser ut som det blir Sverige og Spania som går videre, men vanskelig å si allerede nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har vel strengt tatt bare spilt en kamp enda Ikke det engang Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Blir gøy med Sverige - Spania på lørdag hvertfall. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Woho, en seier for fotballen at Hellas ikke vant Grattis sötabror ! Lykke til videre, selv om det sikkert ikke varer lenge Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Som Alsaker sa.. "En seier for fotballen". Faktisk enig med han. Hellas er det største drittlaget jeg har sett, fotballen de spiller er noe av det værste jeg har sett. Feigt og pinglete. Gå fotball spilte dem på 60-70 tallet. Blir irritert når jeg ser Hellas spille. Håper og tror Hellas vil få 0 poeng i denne gruppa! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Taktikken til Hellas slo hardt tilbake på dem. Man vinner ikke fotballkamper ved å spille 20 pasninger bak og så spille en lang ball over dødlinja til Sverige. Hellas startet ikke å spille før det var 2 minutter igjen. Endret 10. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Blir gøy med Sverige - Spania på lørdag hvertfall. Montro hvordan Russland- Hellas blir .... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg syntes da Russland spilte ganske bra fotball så det kan for all del bli en bra kamp det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Som Alsaker sa.. "En seier for fotballen". Faktisk enig med han. Hellas er det største drittlaget jeg har sett, fotballen de spiller er noe av det værste jeg har sett. Feigt og pinglete. Gå fotball spilte dem på 60-70 tallet. Blir irritert når jeg ser Hellas spille. Håper og tror Hellas vil få 0 poeng i denne gruppa! Ord! Det var bare tragisk å se Hellas i dag. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ah. Ultra kjedelig første halvdel, men andre tok jo av. Vant 235 kr der PLuss at lillebroren vår er med videre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Synes fortsatt at Nederland var enda bedre offensive og har spillere som er like god eller bedre hvis alle er klar t.o.m uten Babel) Uenig. Det er Spania som har bedre eller like gode spillere offensivt. På spissplass f.eks. har de Villa og Torres, de er begge bedre enn Nistelrooy som er Nederlands beste. Hvilke spillere på midtbanen er det Nederland har som ikke Spania kan matche? Sneijder og Van Der Vaart er iallefall ikke noe svakere ledd enn Fabregas og Xavi etter min mening. På kantene mener jeg at Nederland er bedre utstyrt med tanke på reserver, og at Nederlands kantspillere holder høyere nivå enn de spanske. Jeg velger å være uenig i at Villa og Torres er bedre enn Nistelrooy for sitt respektive landslag. Han er en mann for de store anledningene og en notorisk målscorer og klinisk avslutter, og han kan fort ende opp som hele turneringens toppscorer. Spania er gode til å spille når de får mye rom og tid, men når ballen beveger seg fort, og de blir presset har de absolutt ikke samme kontroll som de hadde mot Russland i dag. Russland er et svakere lag enn selv det Italia var i går og 4 - 1 mot Russland er intet sterkere resultat enn 3 - 0 mot de regjerende verdensmesterne. Spania spiller som jeg forventet godt mot et Russland selv med en Guus Hiddink, men de er fortsatt ikke favorittene mine til å vinne EM. Der troner Nederland for meg i år, med Tyskland som motstandere i finalen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Rett og slett fantastiske resultater. Satte inn følgende: Greece - Sweden H(1.0 - 0.0) | Bet: 2 Spain - Russia H(0.0 - 2.0) | Bet: 1 Endret 10. juni 2008 av Points Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvor er det dere tipper? Norsk tipping har så dårlige odds. Finnes det utenlandske selskap med fri aldersgrense? Føler jeg vil sette inn en kuppong imorgen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg bruker NordicBet. Hva synes dere forresten om disse kuppongene? Har tro på at den første faktisk kan gli inn: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå