Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Alsaker sa.. "En seier for fotballen". Faktisk enig med han. Hellas er det største drittlaget jeg har sett, fotballen de spiller er noe av det værste jeg har sett. Feigt og pinglete. Gå fotball spilte dem på 60-70 tallet. Blir irritert når jeg ser Hellas spille. Håper og tror Hellas vil få 0 poeng i denne gruppa!

Lenke til kommentar

Taktikken til Hellas slo hardt tilbake på dem. Man vinner ikke fotballkamper ved å spille 20 pasninger bak og så spille en lang ball over dødlinja til Sverige. Hellas startet ikke å spille før det var 2 minutter igjen.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Som Alsaker sa.. "En seier for fotballen". Faktisk enig med han. Hellas er det største drittlaget jeg har sett, fotballen de spiller er noe av det værste jeg har sett. Feigt og pinglete. Gå fotball spilte dem på 60-70 tallet. Blir irritert når jeg ser Hellas spille. Håper og tror Hellas vil få 0 poeng i denne gruppa!

 

Ord!

 

Det var bare tragisk å se Hellas i dag.

Lenke til kommentar
Synes fortsatt at Nederland var enda bedre offensive og har spillere som er like god eller bedre hvis alle er klar t.o.m uten Babel)

Uenig. Det er Spania som har bedre eller like gode spillere offensivt. På spissplass f.eks. har de Villa og Torres, de er begge bedre enn Nistelrooy som er Nederlands beste.

 

Hvilke spillere på midtbanen er det Nederland har som ikke Spania kan matche?

 

Sneijder og Van Der Vaart er iallefall ikke noe svakere ledd enn Fabregas og Xavi etter min mening.

På kantene mener jeg at Nederland er bedre utstyrt med tanke på reserver, og at Nederlands kantspillere holder høyere nivå enn de spanske.

Jeg velger å være uenig i at Villa og Torres er bedre enn Nistelrooy for sitt respektive landslag. Han er en mann for de store anledningene og en notorisk målscorer og klinisk avslutter, og han kan fort ende opp som hele turneringens toppscorer.

 

Spania er gode til å spille når de får mye rom og tid, men når ballen beveger seg fort, og de blir presset har de absolutt ikke samme kontroll som de hadde mot Russland i dag. Russland er et svakere lag enn selv det Italia var i går og 4 - 1 mot Russland er intet sterkere resultat enn 3 - 0 mot de regjerende verdensmesterne. Spania spiller som jeg forventet godt mot et Russland selv med en Guus Hiddink, men de er fortsatt ikke favorittene mine til å vinne EM. Der troner Nederland for meg i år, med Tyskland som motstandere i finalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...