Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Italia var myyee bedre organisert bakover og allikevel vinner Nederland 3-0. Russland lå til tider med bare 2 spillere bakerst og det var lettere kaotisk bak der. Jeg kan nesten garantere at Spania ikke ville kommet til halvparten så mange sjansjer mot Italia.

 

True. Kan bli moro å se Spania mot Hellas. Hellas som er et defensivt lag som som oftest har de fleste spillerne bak ballen.

Lenke til kommentar
Spania kommer til å svi seg kraftig på de unødvendige krossene i forsvar. Ramos tullet litt i dag og det er lett å se at han er bedre offensivt enn defensivt. Slike krosser hadde vært fatale mot et bedre lag. Jeg så det når Barca spilte mot United og jeg ser det igjen i dag. De spiller på grensen.

Helt enig at de spiller på grensen, men så lenge de ikke stepper over denne grensen for ofte så kan de vinne hele dritten. Når det er sagt synes jeg det er helt unødvendig å ta så store sjanser uten at de får noe igjen for det.

 

Ramos er vanligvis veldig solid defensivt også, han hadde rett og slett ikke en god dag i dag.

Lenke til kommentar
EMs kjedeligste. Hva i all verden er det Hellas driver med?

 

Har ikke sett kjedligere kamp før, er jo mer liv i en kamp med snegler!

 

Nederland er min favoritt! :thumbup:

De kom jo med en meget god kamp i går mot Italia som også spilte bra. Lenge siden jeg faktisk har sett en hel kamp uten å snu hodet vekk fra skjermen.

Lenke til kommentar
Se for dere Hellas få en scoring nå. Da er kampen død.

Var vel den taktikken de vant EM 2004 med.

 

Uansett om de når langt med en slik spillestil, så ville jeg ikke vært stolt over det som Hellas spiller eller innbygger. Så kjedelig fotball.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Håper de vinner ikveld, unner ikke Sverige en dritt :)

Enig

 

Edit: Trenger ikke å spille sånn i 2.omgang da!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...