Kiruk Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Italia var myyee bedre organisert bakover og allikevel vinner Nederland 3-0. Russland lå til tider med bare 2 spillere bakerst og det var lettere kaotisk bak der. Jeg kan nesten garantere at Spania ikke ville kommet til halvparten så mange sjansjer mot Italia. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Må Henke skyte da!! Latterlig spill av Hellas....gå fotball... BUUUUU Endret 10. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Italia var myyee bedre organisert bakover og allikevel vinner Nederland 3-0. Russland lå til tider med bare 2 spillere bakerst og det var lettere kaotisk bak der. Jeg kan nesten garantere at Spania ikke ville kommet til halvparten så mange sjansjer mot Italia. True. Kan bli moro å se Spania mot Hellas. Hellas som er et defensivt lag som som oftest har de fleste spillerne bak ballen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette er underholdende Hellas, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at de vant EM 2004, disisplinerte er de hvertfall. Håper de vinner ikveld, unner ikke Sverige en dritt Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Buhu, snart så jeg slår av kampen Hellas - Sverige. Hellas er så fege som det går ann å bli. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 EMs kjedeligste. Hva i all verden er det Hellas driver med? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Håper for Guds skyld at Hellas ryker ut i gruppespillet så vi slipper flere slike kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Se for dere Hellas få en scoring nå. Da er kampen død. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja'a, dette var en spanande kamp Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Flink dommer btw. Hellas mishandler jo Sverige. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Spania kommer til å svi seg kraftig på de unødvendige krossene i forsvar. Ramos tullet litt i dag og det er lett å se at han er bedre offensivt enn defensivt. Slike krosser hadde vært fatale mot et bedre lag. Jeg så det når Barca spilte mot United og jeg ser det igjen i dag. De spiller på grensen. Helt enig at de spiller på grensen, men så lenge de ikke stepper over denne grensen for ofte så kan de vinne hele dritten. Når det er sagt synes jeg det er helt unødvendig å ta så store sjanser uten at de får noe igjen for det. Ramos er vanligvis veldig solid defensivt også, han hadde rett og slett ikke en god dag i dag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Se for dere Hellas få en scoring nå. Da er kampen død. Virker ikke som om det kommer til å skje med det første. Kampen er ganske død fra før av. Begredelig. Men worst case scenario er Hellas-scoring ja Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 EMs kjedeligste. Hva i all verden er det Hellas driver med? Det heter "taktikk". En kjedlig en riktig nok Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 EMs kjedeligste. Hva i all verden er det Hellas driver med? Har ikke sett kjedligere kamp før, er jo mer liv i en kamp med snegler! Nederland er min favoritt! De kom jo med en meget god kamp i går mot Italia som også spilte bra. Lenge siden jeg faktisk har sett en hel kamp uten å snu hodet vekk fra skjermen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Se for dere Hellas få en scoring nå. Da er kampen død. Var vel den taktikken de vant EM 2004 med. Uansett om de når langt med en slik spillestil, så ville jeg ikke vært stolt over det som Hellas spiller eller innbygger. Så kjedelig fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Håper de vinner ikveld, unner ikke Sverige en dritt Enig Edit: Trenger ikke å spille sånn i 2.omgang da! Endret 10. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 EMs kjedeligste. Hva i all verden er det Hellas driver med? Har ikke sett kjedligere kamp før, er jo mer liv i en kamp med snegler! Du så tydeligvis ikke kampen igår kl 1800 Blæh, 1-0 Sverige. Herlig gol av Zlatan Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 WOW ZLATAN! Jeg hadde ikke lyst på Sverige seier men WOW! FY FAEN se på teknikken. RÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå